شیک بودن و جذاب به نظر رسیدن آرزوی هر دختری است یعنی جوری زندگی کند که همه به او غبطه بخورند و از او تعریف کنند. یک دختر قوی باید به توانایی های خودش باور داشته باشد و از آن ها جهت پیشرفت بیشتر خودش استفاده کند.

ترفند های جالب

ترفند های جالب

رازها و ترفند هایی وجود دارد که خیلی ساده می توان با استفاده از آنها باکلاس و موفق تر بود، گاهی اوقات در جمعی نشسته اید و خیلی ها از کار شما حیرت زده می شوند، طبیعی است چون شما با خواندن این مطلب راز و رمز هایی یاد می گیرید که آنها بی خبرند.

دانستن این نکته ها برای هر دختر خانوم جوان مناسب است.

۱-تقویت مژه ها:

مقداری ژل آلوئه ورا را با کمی روغن زیتون مخلوط کنید، حسابی آنها را هم بزنید و با یک فرچه مژه تمیز، روی مژه هایتان بکشید، این کار برای تقویت مژه هایتان عالیست.

۲- بهترین روش ریمل زدن:

اگر هنگام ریمل زدن پشت پاکتان کثیف می شود و پشت چشم و اطراف آن لکه های سیاه ایجاد می شود، برای رفع این کار یک قاشق غذا خوری را به صورت برعکس(جوری که برآمدگی قاشق روی چشمتان باشد) قرار دهید و بعد بدون دردسر ریمل بزنید.

۳- جلوگیری از لک عرق بدن:

خیس شدن زیر بغل به علت عرق کردن یکی از کارهایی است که خانم ها و یا حتی آقایان از آن خجالت زده هستند و بدشان می آید مخصوصا اگر رنگ لباستان روشن باشد، جلوه ی بدی دارد، برای جلوگیری این کار، از پدهای روزانه بانوان استفاده کنید، به این صورت که پد را از داخل، به زیر بغل بزنید، در اینصورت عرق شما جذب پد می شود.

۴-پاک کردن لک آرایش روی لباس:

گاهی وقت ها به طور سهوی لک آرایش روی لباس ها می ماند مثل لک کرم پودر، لک رژ لب و… ، شما به راحتی با کمی خمیر اصلاح مردانه آنرا تمیز کنید.

۵- برطرف کردن لک های پوستی :

برای درمان لکه هایی که بر اثر چاق و لاغر شدن روی پوست شما ظاهر می شوند از ژل آلوئه ورا استفاده کنید، ژل آلوئه ورا را روی بدنتان بمالید و بگذارید چند دقیقه بماند.

۶- رفع پوست پرتقالی:

برای درمان پوست به اصطلاح پرتقالی شده و منافذ باز روی صورت هم می توانید از ترکیب ژل آلوئه ورا+ آبلیمو + شکر استفاده کنید.

۷-سالم ماندن جوراب شلواری:

برای اینکه جوراب شلواریتون پاره نشه، آن را قشنگ خیس کنید، بعد داخل نایلون در فریزر قرار دهید تا فریز شود.
بعد آنکه از فریزر درآوردید، بهش اسپری مو بزنید و بعد آنرا بپوشید.

۸- ساخت رژ لب:

برای داشتن یک رژ لب به رنگ دلخواهتان و ست کردن رنگ آن با رنگ سایه چشم، لباس ، لاک ناخن و… ابتدا کمی وازلین روی لب هایتان بزنید سپس کمی از سایه چشم بردارید و به لبهایتان بزنید.

۹- پاک کردن لک مواد آرایشی از روی یقه:

کرم پودر و مواد استفاده شده آرایشی ممکن است روی یقه لباستان بریزد و آنرا دچار کثیفی کند برای رفع این مشکل اسپری مو به یقه لباستان بزنید تا این لکه ها ایجاد نشوند.

۱۰-رفع خشکی لب:

برای ترک های لبهایتان کمی از مخلوط عسل+ روغن زیتون+ شکر استفاده کنید این مخلوط را برای چند دقیقه روی لباهایتان ماساژ دهید و سپس آنرا با دستمالی تمیز کنید.