شاید در نگاه اول یک درد سطحی و ساده باشد اما گاهی اوقات تحمل بعضی از دردها برای شما تاوان های بسیار سنگینی دارد. حتما درد هایی که در نقاط بدنتان رخ می دهد را جدی بگیرید و با خوردن قرص مسکن و درمان های دیگر بی تفاوت از آنها رد نشوید. بعضی از دردها نشانه ی جدی از وقوع بیماری می باشد که ممکن است به قیمت از دست دادن جانتان تمام شود.

دردهایی که باعث مرگتان می شود

دردهایی که باعث مرگتان می شود

بهتر است که هرکدام از این درد ها را در خود احساس کردید حتما به پزشک مراجعه کنید و علت آنرا بفهمید ، تا خدایی نکرده عواقب بدی برایتان نداشته باشد. در ادامه مطلب ۵ درد را باهم مرور می کنیم که اگر توجه ای به این درد ها نشود سلامتی و جان شما را تهدید می کند.

۵ درد مهم و طاقت فرسا:

۵ درد مهم

۵ درد مهم

۱- درد قفسه سینه:

اگر قفسه سینه ی شما درد می کند و همراه این درد دچار حالت تهوع هستید، این نشانه ی بروز حمله قلبی می باشد که حتما باید پیگیری کنید‌.

۲- سردرد:

اگر دچار سردرد هستید و همراه این سردرد دچار تاری دید و هم چنین کاهش قدرت بینایی خودتان هستید، احتمال خونریزی مغزی وجود دارد. اگر به تازگی دچار سانحه ای شده اید و این علائم را دارید حتما به پزشک مراجعه کنید.

۳- درد پاها:

سالمندانی که در بستر بیماری اند و تحرک خاصی ندارند و یا کسانی که حراجی داشتند اگر دچار درد پا و یا تورم پا هستند، عارضه ی DTVیا لخته پا آنها را تهدید می کند.

۴- درد شکمی:

درد شکمی که با تب و حالت تهوع همراه باشد نشان دهنده ی بیماری سنگ صفرا و یا آپاندیس است.

۵- درد کمر:

درد در کمر که با بی حس شدن و مور مور شدن دست ها و پاها باشد، نشانه ی بروز دیسک کمر یا عفونت کانال نخاعی می باشد.