با رسمی شدن حضور جواد نکونام به عنوان سرمربی آبی پوشان، مدیران بلافاصله صحبت هایی را راجع به جذب بازیکنان مد نظر مربی شروع کرده اند.

تا طبق تاکتیک های نکونام بازیکنان مورد نظر او را جذب تیم کنند.لژیونر های سال گذشته فوتبال ایران، تقریبا موافقت خود را برای حضور در باشگاه استقلال اعلام کرده اند.

?طبق نظر مربی استقلال جواد نکونام ۳ بازیکن که در تیم های خارج از ایران مشغول بازی هستند، گزینه های خرید این مربی می باشند.

مذاکرات باشگاه استقلال در آستانه توافق نهایی

مذاکرات باشگاه استقلال در آستانه توافق نهایی

مسئولان و مدیران استقلال هم در تلاش هستند که حضور این ۳ بازیکن را روی نیمکت استقلال داشته باشند و این ۳ بازیکن را به تیم استقلال بیاورند.

مسئولان تیم استقلال در روزهای گذشته تلاش های زیادی انجام داده اند تا با بازیکن های مورد نظر کادر فنی به توافق برسند و با آنها قرارداد امضا کنند.

محمدی

مهرداد محمدی

مهرداد محمدی، محمد نادری، سعید عزت اللهی که در خارج از کشور مشغول بازی حرفه ای هستند، گزینه های خرید استقلال هستند.
استقلال می خواهد این بازیکنان را جذب تیم خودش کند تا عیب های فصل گذشته اش را برطرف کند و لیگ جدید را ، یعنی لیگ بیست و سوم را با قدرت هرچه تمام شروع کند.

محمد نادری

محمد نادری

مهرداد محمدی در تیم السیلیه قطر بازی می کرد، این بازیکن با استقلال به توافق رسیده و اگر مشکل خاصی برای وی و باشگاه پیش نیاید این فصل نیمکت نشین استقلال خواهد بود.

سعید عزت اللهی

سعید عزت اللهی

⚽ محمد نادری یکی از گزینه های خرید هم در لیگ ترکیه بازی می کند، او چندین بار در مصاحبه هایش به علاقه مندی حضور در تیم استقلال اشاره کرده، و گفته اگه قرار باشد در ایران بازی کند دوست دارد در تیم استقلال پا به توپ شود. مدیر برنامه های نادری در حال مذاکره با مدیران استقلال می باشد تا اگر باهم به توافق برسند یک بار دیگر پیراهن استقلال را بپوشد و برای این تیم بازی کند.

سعید عزت اللهی یکی دیگر از گزینه های استقلال است، او در یکی از تیم های لیگ دانمارک بازی می کند، عزت اللهی گزینه مورد توجه سرمربی استقلال است، اما هنوز جواب قطعی به استقلال نداده است.