در فرایند نقل و انتقال معلمان، افرادی که موفق به دریافت احکام خود نشده‌اند نگران نباشند زیرا کسانی که جا ماندند و آن را دریافت نکرده اند احکام صادر شده است که می توانند از مزایای رتبه بندی معلمان بهره مند گردند. سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در خبری گفت: حقوق معلمان به همراه مزایای رتبه بندی آنها امروز به حساب آنان واریز می گردد.

آغاز واریز معوقات معلمان به حساب آن ها از امروز

آغاز واریز معوقات معلمان به حساب آن ها از امروز

 

ایشان ضمن عذرخواهی از معلمان به دلیل تاخیر در پرداخت حقوق بیان کرد: امروز طی پیگیری‌های وزیر آموزش و پرورش، دفتر رئیس جمهور و همچنین موافقت سازمان برنامه و بودجه حقوق فرهنگیان به حساب آنان واریز می گردد <انان می توانند از حساب خود برداشت کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه اعتبار مورد نیاز را اختصاص داده و حقوق در حال واریز می باشد گفت: رتبه یک که عنوان آموزشیار معلم برای آن لحاظ شده است مزایای آن همراه با معوقات هشت ماهه امروز به حساب معلمان واریز می شود.

ایشان خاطرنشان نمود: از آنجایی که تعیین رتبه بندی معلمان و صدور احکام قطعی آن ها در حال جریان است مدعی شد معلمانی که در طی فرآیند نقل و انتقال بودند و حقوق خود را دریافت نکردند نگران نباشند چون احکامی صادر گردیده که مزایای رتبه بندی به حساب آن ها واریز می گردد.