در این پست از سایت استار بورس سامانه ثبت نام لاستیک دولتی بارز ۱۴۰۲,خرید اینترنتی لاستیک دولتی بارز را قرار دادیم . برای ثبت نام خرید اینترنتی لاستیک دولتی بارز به کدام سایت و سامانه باید مراجعه کنیم ؟ شرایط و روش و نحوه ثبت نام لاستیک دولتی بارز در سال 1402 چیست ؟ قیمت لاستیک دولتی ثبت نامی بارز چقدر است ؟ در ادامه از سایت استار بورس آموزش کامل راهنمایی نحوه ثبت نام در سامانه لاستیک دولتی بارز 1402 را قرار دادیم …

ثبت نام لاستیک دولتی به قیمت کارخانه در سال ۱۴۰۲ :

در حال حاضر شرکت‌های تایرساز کویر تایر، ایران تایر و بارز ثبت نام برای خرید اینترنتی انواع تایر و لاستیک خودرو با قیمت مصوب دولتی را آغاز کردند. این امر بدان جهت است که این محصولات با نرخ مصوب و بصورت مستقیم به دست مصرف‌کننده برسد. متقاضیان پس از ثبت نام لاستیک دولتی می‌توانند برند دلخواه خود را با قیمتی کمتر از نمایندگی‌ها و بازار، (به میزان دو حلقه) خریداری کنند.

کویر تایر در شرایط ثبت نام لاستیک دولتی با قیمت مصوب اعلام کرد که متقاضیان باید برای خرید در سامانه ثبت نام، مدارک مورد نیاز شامل اسکن رنگی کارت ملی و کارت خودرو (رو و پشت) را با حجم کمتر از ۱۰۰ کیلوبایت، بارگذاری کنند.

هر یک کد ملی و هر یک پلاک امکان خرید یک جفت لاستیک در هر شش ماه را دارد. البته باید مشخصات خودرو ثبت نامی با مشخصات مندرج در کارت خودرو مطابقت داشته باشد.

مبلغ نهایی لاستیک دولتی چگونه محاسبه می‌شود؟

مبلغ نهایی لاستیک شامل قیمت مصوب تایر (از هر برندی) بعلاوه هزینه حمل (هر حلقه ۵۰ هزار تومان) است که مالیات بر ارزش افزوده ۹ درصد هم به آن افزوده می‌شود.

تمامی خریدهای اینترنتی (پس از ثبت نام) در مدت زمان چهار تا هشت روز کاری پس از تکمیل فرایند خرید تحویل اداره پست می‌شوند. تحویل لاستیک های دولتی هم تنها پس از رویت اصل کارت ملی صورت می‌پذیرد.

شرایط ثبت نام لاستیک ایران تایر

ایران تایر هم مانند کویر تایر با هر کد ملی و هر پلاک، یک جفت لاستیک در اختیار متقاضیان می‌گذارد. ایران تایر اعلام کرد که برای سهلوت در فرایند ثبت نام لاستیک و تحویل آن، متقاضیان می‌توانند بعد از تکمیل فرایند ثبت نام، برای مراجعه حضوری نوبت بگیرند.

پس از دریافت نوبت، مشتریان می‌توانند به آدرس فروشگاه‌های عرضه مستقیم ایران تایر مراجعه و پس از ارائه مدارک درخواستی لاستیک های خود را تحویل بگیرند. لازم به ذکر است که کلیه لاستیک‌های رادیال سیمی این شرکت ایرانی برای خودروهای سواری چهار سال گارانتی دارند. تایرهای نخی باری و وانتی این شرکت هم دارای سه سال گارانتی در نتیجه عیوب ناشی از فرایند تولید هستند.

قیمت لاستیک دولتی

سهمیه لاستیک هر خودرو در سال دو حلقه (حضوری) و چهار حلقه (اینترنتی) است. قیمت لاستیک دولتی ۱۰ تا ۳۵ درصد کمتر از قیمت بازار آزاد است (برای مثال اگر دو حلقه لاستیک در بازار آزاد یک میلیون تومان قیمت داشته باشد، یک جفت لاستیک دولتی را می‌توانید با قیمت ۶۵۰ هزار تا ۹۰۰ هزار تومان تهیه کنید)

قیمت لاستیک دولتی خودرو 
برند سایز تعداد قیمت
لاستیک بارز ۱۶۵/۶۵R۱۳ ۱ ۱,۲۹۲,۰۰۰
لاستیک بارز ۱۷۵/۶۰R۱۳ ۱ ۱,۳۷۲,۰۰۰
لاستیک بارز ۱۷۵/۷۰R۱۳ ۱ ۱,۴۷۲,۰۰۰
لاستیک بارز ۱۸۵/۶۰R۱۴ ۱ ۱,۵۷۲۰۰۰
لاستیک بارز ۱۸۵/۶۵R۱۴ ۱ ۱,۶۹۵,۰۰۰
لاستیک گلدستون ۱۸۵/۶۰R۱۴ ۱ ۱,۵۶۴,۰۰۰
لاستیک گلدستون ۱۸۵/۶۵R۱۴ ۱ ۱,۶۹۸,۰۰۰
لاستیک گلدستون ۱۸۵/۶۵R۱۵ ۱ ۱,۸۰۰,۰۰۰
لاستیک یزد تایر ۱۸۵/۶۵R۱۴ ۱ ۱,۷۰۰,۰۰۰
لاستیک یزد تایر ۲۰۵/۶۰R۱۴ ۱ ۱,۹۶۶,۰۰۰
لاستیک یزد تایر ۲۰۵/۶۰R۱۵ ۱ ۲,۱۰۰,۰۰۰