در این پست از سایت تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران,فصل جدید لیگ برتر ایران کی شروع میشه را قرار دادیم . لیگ برتر فوتبال ایران فصل جدید کی شروع میشه ؟ تاریخ و زمان دقیق آغاز و شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران در سال 1402 کی هست ؟ بر اساس اخبار و خبرهای رسیده از سازمان لیگ فوتبال ایران فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران از تاریخ 10 یا 11 مردادم ماه سال 1402 شروع خواهد شد …

در ادامه از سایت استار بورس همراه ما باشید با تاریخ و زمان دقیق آغاز و شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران در سال 1402 – 1403 …

تاریخ شروع فصل جدید بازی‌ های لیگ برتر فوتبال ایران از سوی سازمان لیگ مشخص شد.

 با تمهیدات صورت گرفته از سوی سازمان لیگ قرار است فصل جدید لیگ برتر از ۱۰ یا ۱۱ مرداد آغاز می‌شود. با این آغاز تقویم فصل جدید بازی‌های لیگ برتر به گذشته بر می‌گردد.

از آنجایی که در سال جاری بازی‌های جام ملت‌ها را در دوحه پیش رو خواهیم داشت، سازمان لیگ در تلاش است بازی های لیگ برتر را در نیمه نخست مرداد ماه آغاز کند تا به بهانه جام ملت‌ها زمان برای برگزاری بازی‌های لیگ برتر کم نیاورد.

ممکن است لیگ برتر چند هفته زودتر از آغاز جام ملت‌ها در دوحه تعطیل شود تا تیم ملی با برگزاری تمرینات هماهنگی راهی دوحه شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، سهیل مهدی در گفت و گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد جلسه روز گذشته با امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی اظهار داشت: در این نشست آقایان مهدی تاج ریاست محترم فدراسیون، مهدی محمد نبی عضو هیات رئیسه و مدیر تیم ملی، محمدرضا کشوری فرد رئیس سازمان لیگ حضورداشتند.