در این پست از سایت فال و طالع بینی قیمت خودرو های وارداتی هیوندای,قیمت انواع هیوندا,قیمت هیوندا صفر را قرار دادیم . هیوندای یکی از کارخانه های خودروسازی بزرگ در جهان می باشد که خودروهای این شرکت بسیار پرطرفدار هستند . برای اطلاع از قیمت انواع خودروهای هیوندای از جمله هیوندای النترا و هیوندای اکسنت و هیوندای توسان و هیوندای سوناتا و هیوندای سانتافه و هیوندای آزرا و قیمت انواع خودروهای هیوندا صفر کیلومتر به ادامه مطلب مراجعه کنید . سایت استار بورس …
در ادامه از سایت استار بورس همراه ما باشید با قیمت انواع ماشین و خودروهای هیوندای وارداتی در سال 1402 …
قیمت جدید خودروهای هیوندای – Hyundai
|
هیوندای النترا 2018 |
۳,۶۳۰,۰۰۰,۰۰۰ |
توقف فروش |
(۰.۰۰%)۰ |
|
هیوندای 1401H 350 |
۳,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰ |
|
(۰.۰۰%)۰ |
|
هیوندای اکسنت ( مونتاژ). 1397 |
… |
توقف فروش |
(۰.۰۰%)۰ |
|
هیوندای توسان (ix35).2018 |
۵,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰ |
توقف فروش |
(۰.۰۰%)۰ |
|
هیوندای توسان (ix35).2017 |
۴,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰ |
توقف فروش |
(۰.۰۰%)۰ |
|
هیوندای سوناتا 2018 هیبرید GLS |
۵,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰ |
توقف فروش |
(۰.۰۰%)۰ |
|
هیوندای سوناتا 2018 هیبرید +GLS |
۵,۷۶۰,۰۰۰,۰۰۰ |
توقف فروش |
(۰.۰۰%)۰ |
|
هیوندای سانتافه 2017 |
۵,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰ |
توقف فروش |
(۰.۰۰%)۰ |
|
هیوندای سانتافه 2018 |
۶,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰ |
توقف فروش |
(۰.۰۰%)۰ |
|
هیوندای آزرا (گرنجور) 2018 |
۶,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰ |
توقف فروش |
(۰.۰۰%)۰ |
|
هیوندای آزرا (گرنجور) 2019 |
۶,۷۶۰,۰۰۰,۰۰۰ |
توقف فروش |
(۰.۰۰%)۰ |
|
|
هیوندای موتور (به کرهای: 현대 자동차 주식회사) شرکت خودروسازی کرهای است، که در سال ۱۹۶۷ توسط چانگ جو-یانگ (بنیانگذار گروه شرکتهای هیوندای) تأسیس شد.
هیوندای موتور به همراه کیا موتورز، از زیرمجموعههای گروه هیوندای موتور بهشمار میروند، که اکنون این گروه پس از شرکتهای تویوتا (ژاپن) و گروه فولکسواگن (آلمان) و یک جایگاه بالاتر از شرکت جنرال موتور (آمریکا) بهعنوان سومین خودروساز بزرگ جهان شناخته میشود.
دفتر مرکزی این شرکت در شهر سئول قرار دارد. شرکت هیوندای موتور (بدون کیا) در سال ۲۰۰۸ در رتبه هشتم از بزرگترین شرکتهای خودروسازی جهان قرار داشت. این شرکت در سال ۲۰۱۲ بیش از
برند |
خودرو |
کامیون |
اتوبوس |
مجموع |
هیوندای |
۲٫۷۵۵٫۴۸۹ |
۲۴۷٫۰۴۵ |
۹۷٫۴۲۲ |
۳٫۰۹۹٫۹۴۶ |
کیا |
۱٫۴۶۷٫۰۴۳ |
۷۷٫۹۳۴ |
۸۴۳ |
۱٫۵۴۵٫۸۲۰ |
مجموع |
۴٫۲۲۲٫۵۳۲ |
۳۲۴٫۹۷۹ |
۹۸٫۲۶۵ |
۴٫۶۴۵٫۷۶۶ |
محصولات
تولید |
خودرو |
توضیحات |
تصویر |
خودروهای شهری
|
۱۹۹۷-اکنون |
هیوندای آتوس |
خودرویی جمعوجور است، که برای رقابت با خودروهای فورد کا و فولکسواگن لوپو عرضه گردید. نسل دوم آتوس در سال ۲۰۰۲ و نسل سوم آن نیز در سال ۲۰۰۴ وارد بازار شد. از تابستان ۲۰۰۴ عرضه آتوس تنها در اروپا متوقف شد و هیوندای گتز جایگزین این مدل گردید. از سال ۲۰۰۸ نیز هیوندای آی۱۰ جای آن را در اروپا پر کرد. هیوندای آتوس همچنان در کشور هند بفروش میرسد. |
|
۲۰۰۸-اکنون |
هیوندای آی۱۰ |
خودرویی کوچک در کلاس خودروهای شهری است که جانشینی برای مدل هیوندای آتوس میباشد. این مدل در کارخانههای هیوندای موتور مستقر در چنای، هند و کولیم، مالزی تولید میشود. |
|
خودروهای سوپرمینی
|
۲۰۰۲–۲۰۰۹ |
هیوندای گتز |
این مدل جانشین مدل هیوندای آتوس شد، که با توجه به تقاضای بالا برای فروش، در سال ۲۰۰۵ اصلاحاتی در آن انجام گردید و مدل توسعه یافته، به عنوان نسل دوم از گتز عرضه شد. در بازار خودروی اروپا، در میان همه مدلهای عرضه شده توسط هیوندای، پس از هیوندای توسان، بیشترین فروش را در سال ۲۰۰۹ داشتهاست. |
|
۲۰۰۸-اکنون |
هیوندای آی۲۰ |
یکی از موفقترین مدلهای شرکت هیوندای موتور، در بازار اروپا بهشمار میآید. آی۲۰ جانشینی برای هیوندای گتز است، که از نظر ابعاد، اندکی از گتز بزرگتر میباشد. این مدل از نظر ایمنی از استاندارد بالایی برخوردار است. سال ۲۰۱۲ نسل دوم آی۲۰ عرضه گردید، که از نظر فنی و ظاهری، تغییراتی در آن ایجاد شد. |
|
خودروهای کامپکت
|
۱۹۷۵–۱۹۹۴ |
هیوندای پونی |
این خودرو در کلاس خودرو کامپکت کوچک قرار گرفته، طراحی آن خودروهای موتور جلو-محور عقب بودهاست. |
|
۱۹۹۴-اکنون |
هیوندای اکسنت |
نمونه توسعه یافته و جانشین هیوندای پونی میباشد، که در ردهبندی خودروهای سایز کوچک هیوندای، بالاتر از هیوندای گتز و زیر هیوندای آی۳۰ قرار دارد. |
|
۱۹۹۰–۲۰۰۰ |
هیوندای الانترا |
این مدل تنها در اروپا و کره جنوبی عرضه شد. نسل دوم آن در سال ۱۹۹۵ با ایجاد تغییراتی در موتور و نسل سوم از الانترا در سال ۱۹۹۸ با ایجاد تغییراتی در ظاهر و طراحی بدنه آن، وارد بازار اروپا شد. هیوندای الانترا در عمل، نمونه اولیه از مدل هیوندای الانترا بهشمار میآید. |
|
۲۰۰۰-اکنون |
هیوندای الانترا |
این خودرو در کشورهای کره جنوبی، مالزی و ایران با نام هیوندای آوانته شناخته میشود. الانترا در سال ۲۰۱۱ عنوان خودروی سال آمریکای شمالی را از آن خود کرد. این مدل در بازار اروپا جانشینی برای هیوندای لانترا بود، که از سال ۲۰۰۷ تولید آن در اروپا متوقف شد و هیوندای آی۳۰ جایگزین آن گردید، اما در بازار آمریکای شمالی، از سال ۲۰۰۷ نسل چهارم و پس از آن نسل پنجم از الانترا عرضه شد. |
|
۲۰۰۷-اکنون |
هیوندای آی۳۰ |
|
|
خودروهای اندازه متوسط
|
۱۹۸۳–۱۹۸۹ |
هیوندای استلر |
این خودرو که در واقع بر پایه فورد کورتینا ساخته شده اس در کلاس خودرو سایز متوسط قرار گرفتهاست. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
۱۹۹۸–۲۰۰۵ |
هیوندای آزرا |
نسل چهارم خودروهای سایز بزرگ هیوندای است که با موتور ۳٫۳ لیتری با قدرت ۲۳۵ اسب بخار عرضه میشود. این خودرو از یک گیربکس ۵ سرعته تیپ ترونیک استفاده میکند. سال ۲۰۱۱ تغییراتی در ظاهر و موتور آن داده شد. نوع لیمیتد آن با موتور ۳۸۰۰ سیسی عرضه شده بود. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
۱۹۹۶–۲۰۰۵ |
هیوندای دیناستی |
|
|
۱۹۹۹-اکنون |
هیوندای ایکوئس |
این مدل که با نام هیوندای سنتنیال نیز شناخته میشود، دارای پلتفرم و موتور مشترک با میتسوبیشی پرودیا میباشد. مدل ایکوئس، با طول ۵٫۱ متر، رقیب خودروهایی چون مرسدس-بنز کلاس-اس، بامو سری ۷، آئودی ای۸ و لکسوس الاس بهشمار میآید. |
|
خودروهای اسیووی
|
۲۰۰۰-اکنون |
هیوندای سانتافه |
این مدل که طرح توسعه یافته از نسل دوم هیوندای گرندر بود، با طول ۴٫۵ متر، یکی از نخستین تولیدات در در این کلاس خودرو محسوب میشد. نسل سوم این خودرو در بازار ایران به دلیل طراحی زیبای خود به محبوبیت فراوانی دست یافت. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
۱۹۹۱–۲۰۰۳ |
هیوندای گالوپر |
این مدل نسل دوم از خودروی میتسوبیشی پاجرو میباشد، که لیسانس آن توسط هیوندای خریداری شدهاست. |
|
|
|
|
|
|
۱۹۸۹–۱۹۹۶ |
هیوندای اسکوپه |
|
|
۱۹۹۶–۲۰۰۹ |
هیوندای کوپه |
|
|
۲۰۰۸-اکنون |
هیوندای جنسیس کوپه |
|
|
۲۰۱۱-اکنون |
هیوندایی ولاستر |
|
|
خودروهای مینیون
|
۱۹۹۵–۲۰۰۲ |
هیوندای سانتامو |
این مدل که بر پایه میتسوبیشی چاریوت تولید شده بود، لیسانس آن توسط هیوندای موتور، از شرکت میتسوبیشی موتورز خریداری شدهاست. |
|
۲۰۰۱–۲۰۱۰ |
هیوندای لاویتا |
خودرویی است که در کره جنوبی، ترکیه و مالزی تولید شدهاست. طول آن ۴٬۰۲ متر است و در کلاس کامپکت امپیوی ردهبندی میشود. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
۱۹۷۷-اکنون |
|
|
|
۱۹۸۶–۲۰۰۴ |
|
|
|
۱۹۹۷-اکنون |
|
|
|
۲۰۰۰–۲۰۰۷ |
|
|
|
|