در این پست از سایت ?آموزش طرز تهیه خوراک ویژه با قارچ,دستور پخت خوراک ویژه با قارچ? را قرار دادیم. در این مطلب برای شما عزیزان دستور و آموزش طرز تهیه و پخت خوراکی و غذایی بسیار خوشمزه بنام خوراک ویژه با قارچ را برایتان آماده کرده ایم.مواد اولیه طرز تهیه و پخت این غذا شامل قارچ،جوز هندی،نان و خمیر پیتزا نمک و فلفل و… که در ادامه اشاره خواهیم کرد، می باشد. برای دیدن آموزش و طرز تهیه پخت املت با خوراک ویژه با قارچ به صورت ساده و مختصر و مفید به ادامه مطلب مراجعه کنید.      سایت استار بورس …          در ادامه از سایت استار بورس همراه ما باشید با آموزش نحوه پخت خوراک ویژه با قارچ. . .

فهرست دسترسی سریع

khorak morgh asiaei

میزان زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه

خوراک ویژه با قارچ?

??مواد لازم :

خمیر پیتزا یا خمیر نان فانتزی
دو قاشق مرباخوری کره
یک بسته قارچ لایه شده
یک حبه سیر بزرگ
نمک و فلفل
نصف فنجان خامه
یک سوم فنجان شیر
یک سوم فنجان خامه ترش
دو عدد تخم مرغ
کمی پودر جوز هندی
یک قاشق مرباخوری جعفری
یک فنجان پنیر پیتزا

???طرز تهیه???:

1. ته ظرف مناسبی را چرب کرده و خمیر پیتزا را در آن قرار دهید.
2. در تابه ای کره ریخته و روی حرارت ملایم قرار دهید. سپس قارچ ها را به آن اضافه کرده و برای چند دقیقه هم بزنید تا تفت داده شود و سپس سیر را به آن اضافه کنید.
3. تخم مرغ ها را در ظرف دیگری با خامه ترش، خامه و شیر بخوبی هم بزنید و به آن فلفل و نمک بیفزایید و سپس جوزهندی را به آن اضافه کرده و هم بزنید. سپس جعفری خرد شده را به آن اضافه کنید.
4. مخلوط قارچ و سیر را روی نان بریزید و سپس از مواد تهیه شده درون کاسه روی قارچ بریزید، پنیر پیتزا را روی آن قرار دهید و برای ۳۰ دقیقه درون فر بگذارید تا برشته و پخته شود.?

 

منبع:

?آموزش طرز تهیه خوراک ویژه با قارچ,دستور پخت خوراک ویژه با قارچ?,خوراک قارچ,خوراک قارچ و سیب زمینی,خوراک قارچ فرانسوی,خوراک قارچ و مرغ,خوراک قارچ و اسفناج,خوراک قارچ و بادمجان,خوراک قارچ و کدو,خوراک قارچ و لوبیا,خوراک قارچ و گوشت چرخ کرده,خوراک قارچ و گوشت,خوراک قارچ و سیب زمینی دو نفره,خوراک قارچ و سیب زمینی نی نی سایت,خوراک قارچ و سیب زمینی سرخ کرده,خوراک قارچ و سیب زمینی با پنیر پیتزا,خوراک قارچ و سیب زمینی و بادمجان,خوراک قارچ و سیب زمینی و پنیر پیتزا,کالری خوراک قارچ و سیب زمینی,خوراک قارچ و سیب زمینی و مرغ,تهیه خوراک قارچ و سیب زمینی,خوراک قارچ و مرغ رژیمی,خوراک قارچ و مرغ با پنیر پیتزا,خوراک قارچ و مرغ با خامه,خوراک قارچ و مرغ با برنج,خوراک قارچ و مرغ با سیب زمینی,خوراک قارچ و مرغ با سس سفید,خوراک قارچ و مرغ ساده,خوراک قارچ و مرغ و سیب زمینی,خوراک قارچ و تخم مرغ,خوراک قارچ و اسفناج رژیمی,خوراك قارچ و اسفناج,خوراک با قارچ و اسفناج,خوراک قارچ اسفناج,طرز تهیه خوراک قارچ و اسفناج,خوراک مرغ و قارچ و اسفناج,خوراک قارچ با اسفناج,غذا با قارچ و اسفناج,خوراك مرغ و اسفناج و قارچ,خوراک قارچ و بادمجان رژیمی,خوراک با قارچ و بادمجان,خوراک قارچ و بادمجان و سیب زمینی,خوراک قارچ بادمجان,طرز تهیه خوراک قارچ و بادمجان,خوراک مرغ و قارچ و بادمجان,خوراک قارچ با بادمجان,خوراك بادمجان و قارچ,غذا با قارچ و بادمجان بدون گوشت,خوراک قارچ و کدو برای لاغری,خوراک قارچ و کدو رژیمی,خوراک با قارچ و کدو,طرز تهیه خوراک قارچ و کدو سبز,خوراک مرغ و قارچ و کدو,طرز تهیه خوراک قارچ و کدو,خوراک قارچ با کدو سبز,غذا با قارچ و کدو,غذا با قارچ و کدو سبز,خوراک قارچ و لوبیا قرمز,خوراک قارچ و لوبیا سبز,خوراک قارچ و لوبیا رژیمی,تهیه خوراک قارچ و لوبیا,کالری خوراک قارچ و لوبیا,دستور خوراک قارچ و لوبیا,آموزش خوراک قارچ و لوبیا,طرز پخت خوراک قارچ و لوبیا,طرز تهیه خوراک قارچ و لوبیا سبز,کالری خوراک قارچ و گوشت چرخ کرده,خوراک با قارچ و گوشت چرخ کرده,خوراک لوبیا با قارچ و گوشت چرخ کرده,غذا با قارچ و گوشت چرخ کرده,خوراک قارچ با گوشت چرخ کرده,غذا با قارچ و گوشت چرخ كرده,غذا با بادمجان و قارچ و گوشت چرخ کرده,انواع غذا با قارچ و گوشت چرخ کرده,غذا با قارچ و گوشت چرخ کرده و پنیر پیتزا,خوراک قارچ و گوشت دکتر کرمانی,خوراک قارچ و گوشت رژیمی,خوراک قارچ و گوشت چرخی,خوراك قارچ و گوشت,خوراک قارچ و گوشت و سیب زمینی,تهیه خوراک قارچ و گوشت

********************************