در این پست از سایت ?آموزش طرز تهیه ژامبون و تخم مرغ فنجانی,دستور پخت ژامبون و تخم مرغ فنجانی? را قرار دادیم. در این مطلب برای شما عزیزان دستور و آموزش طرز تهیه و پخت خوراکی و غذایی بسیار خوشمزه بنام ژامبون و تخم مرغ فنجانی را برایتان آماده کرده ایم.مواد اولیه طرز تهیه و پخت این غذا شامل ژامبون،نان،تخم مرغ، نمک و فلفل و… که در ادامه اشاره خواهیم کرد، می باشد. برای دیدن آموزش و طرز تهیه پخت املت با ژامبون و تخم مرغ فنجانی به صورت ساده و مختصر و مفید به ادامه مطلب مراجعه کنید.      سایت استار بورس …          در ادامه از سایت استار بورس همراه ما باشید با املت با فلفل دلمه رنگی. . .

eggs 1

میزان زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه

ژامبون و تخم مرغ فنجانی?

?مواد لازم?

ژامبون : 6 تکه
نان : 6 تکه
پنیر چدار رنده شده : نصف پیمانه
تخم‌مرغ : 6 عدد
نمک و فلفل : به مقدار کافی

???طرز تهیه???

1-فر را از قبل روی حرارت 400 درجه فارنهایت از قبل گرم کنید.درون یک قالب بزرگ و چند تایی کیک فنجانی را با اسپری چرب کنید.درون تابه بزرگی ژامبون‌ها را به مدت 5- 3 دقیقه حرارت داده که تا حدی، پخته شوند.سپس آن‌ها را از درون روغن بیرون آورده و روی کاغذ خشک‌کن قرار دهید.
2-نان‌ها را یا با استفاده از کیک‌بر به اندازه کف قالب‌ها برش دهید و آن‌ها را درون کف قالب‌ها قرار دهید.
تکه‌های ژامبون را به به شکل دیوار، دور نان‌ها بپیچانید.
3-در وسط هر تکه نان مقدار کمی پنیر رنده شده بریزید.روی پنیرهای هر قالب یک عدد تخم‌مرغ بشکنید.
4-قالب را در فر قرار داده و به مدت 15 دقیقه یا تا حدی که ژامبون‌ها ترد شده و تخم‌مرغ‌ها بپزند، حرارت دهید.
سپس با یک چاقو دور دیواره هر قالب را آزاد کرده و آن‌ها را بیرون آورید.نمک و فلفل به آن‌ها اضافه کرده و تا سرد نشده، میل کنید.

 

 

 

منبع:

?آموزش طرز تهیه ژامبون و تخم مرغ فنجانی,دستور پخت ژامبون و تخم مرغ فنجانی?,ژامبون,ژامبون به انگلیسی,ژامبون مرغ,ژامبون چیست,ژامبون تنوری,ژامبون گوشت,ژامبون بوقلمون,ژامبون گوشت به انگلیسی,ژامبون کوچولو,ژامبون تنوری چمن,ژامبون تنوری به انگلیسی,معنی ژامبون به انگلیسی,ژامبون خوک به انگلیسی,ژامبون خودرو به انگلیسی,ژامبون در انگلیسی,نوشتن ژامبون به انگلیسی,تلفظ ژامبون به انگلیسی,گوشت ژامبون خوک به انگلیسی,ژامبون مرغ به انگلیسی,ژامبون مرغ چیست,ژامبون مرغ و قارچ,ژامبون مرغ خانگی,ژامبون مرغ قیمت,ژامبون مرغ را چگونه بخوریم,ژامبون مرغ کیلویی چند,ژامبون مرغ تنوری,ژامبون مرغ چیه,ژامبون گوشت چیست,ژامبون نوروزی چیست,بلبرینگ ژامبون چیست,ژامبون پپرونی چیست,ژامبون ماشین چیست,ژامبون خشک چیست,میل ژامبون چیست,ژامبون سالامی چیست,ژامبون تنوری در فر,ژامبون تنوری هایدا,ژامبون تنوری خانگی,ژامبون تنوری مرغ,ژامبون تنوری در خانه,ژامبون تنوری سودا,ژامبون تنوری قیمت,ژامبون گوشت ۹۰ درصد,ژامبون گوشت تنوری,ژامبون گوشت خانگی,ژامبون گوشت قیمت,ژامبون گوشت آندره,ژامبون گوشت دودی,ژامبون گوشت ژیگو,ژامبون بوقلمون دودی,ژامبون بوقلمون کاله,ژامبون بوقلمون آندره,ژامبون بوقلمون رباط,ژامبون بوقلمون خانگی,ژامبون بوقلمون گوشتیران,ژامبون بوقلمون ۹۰ درصد,کالری ژامبون بوقلمون,خرید ژامبون بوقلمون,ژامبون کوچولو دامپزشکی,ژامبون کوچولو پرند,ژامبون کوچولو شهرک شریعتی,ژامبون کوچولو رباط کریم,ژامبون کوچولو همدان,ژامبون کوچولو سمنان,ژامبون کوچولو صادقیه,ژامبون کوچولو شعبه دامپزشکی,ژامبون کوچولو خانی اباد,ژامبون تنوري چمن,طرز تهیه ژامبون تنوری چمن,قیمت ژامبون تنوری پیتزا چمن,قیمت ژامبون تنوری چمن,ساندویچ ژامبون تنوری چمن

********************************