در این پست از سایت استار بورس فال تاروت پیشگویی آینده شنبه 8 مهر 1402 فال تاروت صد در صد واقعی را قرار دادیم . فال و طالع بینی تاروت پیشگویی آینده تک کارتی + فال تاروت پیشگویی آینده ازدواج + فال تاروت صددرصد درست و تضمینی و واقعی + فال تاروت عشق و عاقبت + فال تاروت کبیر سه کارتی برای همه متولدین ماه های سال در سایت استار بورس …

فال تاروت پیشگویی آینده شنبه 8 مهر 1402 فال تاروت صد در صد واقعی

فروردين
فردی را بعد از مدتی پیدا خواهید کرد که از او بی اطلاع بوديد و وقتی دوباره او را ملاقات می کنید خاطرات گذشته برایتان تداعی می‌شود در تلاش باشيد تا به هر صورت که شده او را در کنار خود نگاه دارید و دیگر ترکش نکنید

ارديبهشت
شما قصد دارید دست به کاری بزنید اما افرادی از خانواده تان به شما با مخالفت پرداخته اند بهتر است که احساسی فکر نکنید و به حرف هایشان گوش فرا دهید چرا که تجارب ارزشمندی در اختیارتان  قرار می‌دهند و موجب می‌شوند تا دچار مشکل نشوید.

خرداد
مشکلاتی بین شما و یکی از افراد خانواده‌تان پدید می‌آید که موجب می‌شود که روابطتان تیره و تار شود این اتفاق می‌تواند به دلیل مخالفت خانواده شما بر سر مساله ای عشقی شما باشد اما در این زمان بهترین کار این است که فعلا عقب‌نشینی کنید.

تير
شما برای عملی کردن آرزوها و افکاری که در سر دارید باید تلاش بسیاری بکنید و از افراد زیادی کمک بخواهید چرا که این کار بزرگ تر از آن است که بتواند به تنهایی از پس انجامش بر بیاید.

مرداد
بسیار مراقب باشید هم اکنون در موقعیتی قرار دارید که اندکی اشتباه از جانب شما می‌تواند بسیار گران تمام شود. قدم های تان را آهسته بردارید و کارهایی را آغاز کنید که ریسک و خطر کمتری به همراه خواهند داشت.

شهريور
قصد داريد تا شراکتی را آغاز کنید اما مراقب باشید که این کار بسیار برایتان پرخطر خواهد بود و ممکن است شما را دچار زحمت فراوان کند اگر فکر می کنید که تواناییش را دارید اقدام کنید که برای تان سود و منفعت خوبی به همراه خواهد داشت.

مهر
شما دل ساده و مهربانی دارید و دیگران همواره از این اخلاق شما سوء استفاده می کنند و قصد دارند تا آسیب‌هایی به شما وارد آورند اما بهتر است که متهورتر باشید و اجازه این کارها را به آنها ندهید تا دچار مشکلات نشوید.

آبان
معشوقتان از شما درخواست خواهد کرد تا با او روابط عاشقانه ای داشته باشید که ممکن است کمی این امر شما را در مضیقه قرار دهد اما تصمیم می گیرید که دست به این کار بزنید و بدون فکر اقدام به کاری کنید که ممکن است برایتان مشکلاتی به وجود آورد. به دور از احساس و با عقل تان تصمیم بگیرید.

آذر
در زندگی دچار مشکلات شده ايد و نمی توانید فکر و خیال تان را آرام کنید اما اگر منطقی تصمیم بگیرید و از عواطف و احساسات به دور باشید مطمئنا از این وضعیت خلاص خواهید شد

دي
شما شخصیتی دارید که همواره دیگران را زیر پروبال خود می‌گیرید و همواره حامی و حمایتگر هستید همین موضوع موجب می شود تا بتوانید نفس راحتی بکشید و برای زندگی خود اقداماتی انجام دهید اما باید هرچه سریعتر از این وضعیت خودتان را خلاص کنید.

بهمن
نورسیده ای وارد زندگیتان خواهد شد که برایتان خیر و برکت فراوانی را به همراه خواهد داشت ممکن است این نوزاد را خودتان به دنیا بیاورید و یا یکی از افراد نزدیک خانواده تان این اتفاق برایش رخ بدهد.

اسفند
مشکلاتی بین شما و شریک زندگیتان پدید می‌آید که ممکن است بسیار شما را ناراحت کند اما نباید از این قضیه ناامید باشید چرا که روابط شما را بهبود خواهد بخشید و زندگیتان را مستحکم تر خواهد کرد.