با توجه به گزارشات، شورای رقابت قیمت نهایی دنا پلاس را به ایران خودرو اعلام نمود و متقاضیان خرید این خودرو باید منتظر بمانند تا شرکت اطلاعیه ی قیمت دنا پلاس را اعلام نماید. بر اساس گزارشات گروه اقتصادی، هفته گذشته شورای رقابت جدول تغییرات قیمت محصولات ایران خودرو را با توجه به استانداردهای جدید اجباری و تغییرات تجهیزات فنی اعلام نمود که بر اساس این جدول دنا پلاس رینگ فولادی ۴۳ میلیون تومان کاهش داشت.

اعلام قیمت نهایی دنا پلاس توسط ایران خودرو و شورای رقابت

اعلام قیمت نهایی دنا پلاس توسط ایران خودرو و شورای رقابت

انتشار این موضوع سبب شده تا خریداران این خودرو دست نگه دارند اما ایران خودرو به جای کاهش ۴۳ میلیون تومانی در لیست جدید خود اینگونه اعلام کرد: محصول پایه برای محاسبه قیمت این خودرو با کد کلاس۷۰۳۲۳، دنا پلاس دستی توربو با کد کلاس ۷۰۴۰۸ با توجه به اضافه شدن سایر متعلقات قانونی مانند بیمه، مالیات و عوارض متعلقه، آخرین قیمت دنا پلاس برای مصرف کننده به مبلغ ۴/۱۰۰/۰۱۲/۴۸۴ ریال می باشد.

در ادامه این موضوع خریداران این محصول دست به اعتراض زدند تا حدی که در مقابل ساختمان شورای رقابت تجمع کردند و خواستار اصلاح قیمت دنا پلاس گردیدند. به نظر می‌رسد شورای رقابت قیمت نهایی دنا پلاس را به ایران خودرو اعلام نموده و متقاضیان خرید این خودرو می بایست منتظر باشند تا این شرکت قیمت نهایی خود را اعلام کند.

از آنجایی که هنوز قیمت خودرو مشخص نیست آن دسته از مشتریان که می بایست تکمیل وجه خود را انجام دهند منتظر اعلام قیمت جدید این خودرو هستند.