داشتن وسیله نقلیه و خودرو این کمک را به شما وخانواده تان می کند که راحت تر جابجا شوید و درگیر مشکلات پیدا شدن ماشین و سختی های آن نباشید ولی متاسفانه بعضی اوقات بالا بودن هزینه ها مانع چنین کاری می شود. ایران خودرو طرحی را آغاز کرده است که شما می توانید با کمک آن از فروش اقساطی خودرو بهره مند شوید. نخستین فروش اقساط ایران خودرو از آذر ماه آغاز شده است.

شرط فروش محصولات ایران خودرو به این صورت است که زمان تحویل خودرو 45 روز می باشد و تا 2 سال برای پرداخت اقساط فرصت گذاشته شده است.

فروش اقساطی خودرو

فروش اقساطی خودرو

شرایط ثبت نام :

این ثبت نام مربوط به وانت آریسان دوگانه سوز  می باشد، طبق این اطلاعیه شما تنها با 3 فقره چک در طرح ثبت نام شرکت می کنید که تاریخ سررسید آخرین چک مربوط به سال 1404 است. قیمت ثبت نامی 383 میلیون است، و تاریخ آخرین برگه چک مربوط به برج 2 سال 1404 می باشد. از زمان ثبت نام تا تحویل خودرو 45 روز طول می کشد، چک باید صیادی و دارای بارکد 16 رقمی باشد.

مراحل ثبت نام:

1- در اولین مرحله متقاضی باید به سایت مراجعه کند و در قسمت فروش اینترنتی خودرو، خودرو مورد نظر خودش را انتخاب کند. برای دریافت کد کاربری و کلمه عبور باید شماره شبا و تلفن همراه به نام خودش را وارد کند.

2- در این مرحله باید مقدار ودیعه را با وارد شدن به درگاه پرداخت اینترنتی، پرداخت کند. و وجه مورد نظر را به عنوان یک ودیعه پرداخت نماید.

3- بعد از پرداخت باید آدرس و کد پستی ، رنگ خودرو، شرکت بیمه گر را از طریق حساب کاربر در سایت فروش ir.ikco.esale و یا سایت خدمات مشتریان ir.ikco.customer وارد کند.

4- در این مرحله باید به نمایندگی مراجعه و قرارداد فروش اقساطی را تنظیم کند و مدارک لازم و چک ها را ارائه بدهد.

شرایط فروش اقساطی:

1- هر کدملی یک خودرو به آن تعلق می گیرد.

2- اگر چک توسط شخص دیگری باشد مشکلی ندارد.

3- این ثبت نام مربوط به افراد حقیقی می باشد، و حقوقی شامل آن نمی شود.

4- قبل از پرداخت وجه به دلیل مشکلات سقف پرداخت، بهتر است این مشکل را با بانک حل کنید. و سقف پرداخت را بالا ببرید.

5- کارت بانکی که وجه را پرداخت می کنید حتما به نام  خودتان باشد.

مهلت ثبت نام:

ثبت نام از 4 ام آذر اعلام شده است و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

لینک ثبت نام:

تکمیل مراحل ثبت نام بدون قرعه کشی ایران خودرو ویژه وانت آریسان تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://esale.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.