طالبی یک میوه ی خوشمزه تابستانی است که حاوی ویتامین C، ویتامین A، پتاسیم، فسفر، روی، کلسیم، آهن و ویتامین های گروه B می باشد. طالبی در حفظ سلامت کلیه، قلب و کبد موثر است. این میوه ی تابستانی خوش طعم به کاهش وزن، تنظیم قند خون، بهبود عملکرد سیستم تنفسی و تقویت قدرت باروری در آقایان کمک می کند. به علت طعم بسیار خوب طالبی، از آن در اکثر دسرها و نوشیدنی های تابستانی استفاده می شود، یکی از این نوشیدنی ها اسموتی طالبی است. اسموتی طالبی یکی از محبوب ترین نوشیدنی های تابستانی است که طرفداران زیادی در بین کودکان و بزرگسالان دارد.

افزایش قوای جنسی در آقایان با این نوشیدنی خوشمزه

افزایش قوای جنسی در آقایان با این نوشیدنی خوشمزه

روش تهیه ی اسموتی طالبی

روش تهیه این نوشیدنی خوشمزه بسیار راحت است و شما به آسانی می توانید در منزل آن را تهیه کنید. در ادامه طرز تهیه اسموتی طالبی را برای شما عزیزان به طور کامل بیان کرده ایم. اگر به درست کردن این نوشیدنی علاقمند هستید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

مواد لازم برای اسموتی طالبی

  • طالبی 1 عدد کوچک
  • بستنی ساده یا با طعم طالبی 7 قاشق غذاخوری
  • یخ نصف لیوان
  • شیر خشک 1 قاشق غذاخوری سر پر
  • خامه 2 قاشق غذاخوری
  • شکر به میزان لازم

طرز تهیه اسموتی طالبی

برای درست کردن اسموتی طالبی، ابتدا طالبی را پوست گرفته و به قطعات کوچک خرد کنید. سپس آن را به مدت نیم ساعت درون فریزر قرار دهید. پس از آن طالبی را به همراه شیرخشک، خامه و شکر داخل میکسر بریزید و به این ترکیب یخ خرد شده هم اضافه کنید و به خوبی آن ها را مخلوط کنید تا اثرى از خرده های یخ نماند. در مرحله بعد بستنی را اضافه کنید و در حد مخلوط شدن آن ها میکس نمایید. حالا نوشیدنی آماده است و می توانید آن را سرو کنید.

نکات مهم در مورد تهیه اسموتی طالبی:

می توانید طالبی را به مدت 3 ساعت فريزر کنید و بعد مصرف نمایید. در اینصورت نیازی به اضافه کردن یخ نیست.

می توانید بجای بستنی از شیر هم استفاده کنید یا برعکس.

در صورت تمایل می توانید چند قطعه آناناس هم به اسموتی اضافه کنید.