در این مطلب از سایت استار بورس فال تاروت رنگی صوتی امروز دوشنبه 3 مهر 1402 فال روزانه تاروت رنگی صوتی امروز را برای شما عزیزان قرار دادیم . فال و طالع بینی صوتی تاروت رنگی امروز + فال روزانه تاروت رنگی صوتی عشق برای همه متولدین ماه های سال در سایت استار بورس مشاهده خواهید کرد …

فال تاروت رنگی صوتی امروز دوشنبه 3 مهر 1402 فال روزانه تاروت رنگی صوتی امروز

?#فروردین نماد :رسیدن به مراد
به حقیقت پیوستن رویایتان /  یک خوش اقبالی / نظم در زندگی / قدر آنچه را که دارید بخوبی بدانید / پذیرش مسئولیت

? #اردیبهشت نماد :مسافر
شهامت داشتن/ به روز بودن /  ساختن فرصت از تهدیدها/ آشنایی با شخصی پرشور و ماجراجو/ دریافت هدیه / عدم وابستگی.

? #خرداد نماد :خشونت
نداشتن امید به آینده،  آدمی را در تاریکی و ظلمت قرار می‌دهد. / آزار و اذیت / ترس، تردید و سردرگمی / به اصول اخلاقی‌تان مقید باشید./  خشم خود را کنترل کنید.

? #تیر نماد:زیان
شما به هشدارهای درون خود بی توجهی کردید اما حالا می‌بایست با حقایق روبرو گردید. / عدم وابستگی و اتکا به دیگران /  قدر خود را بدانید./ استفاده از تجربیات /  حقیقت این است که آدمی هرچقدر بیشتر برای نگهداشتن آنچه که رفتنی است تقلا کند بیشتر رنج خواهد برد.

?#مرداد نماد :زنی مهربان
سکوت و وقار شما موجب آرامش اطرافیان است./ اطرافیان بی‌اختیار مسایل خود را با شما در میان می‌گذارند و از حس روشن بینی و بینش ژرف شما تاثیر می پذیرند./ همچنین بانوی جام می‌تواند نماینده ی الهام و آرامش از جانب شخصی باشد که نیازهای احساسی شما را درک و تقویت می کند./ در حالات افراطی بانوی جام به شما هشدار می‌دهد تا به تبادلات احساسی و عاطفی خود با افراد غیر از خانواده، توازن بخشید و از ساختن تصورات ایده آلی از شخصیت افراد پرهیز کنید. در غیر اینصورت احساس ناامیدی کرده و یا مورد سوءاستفاده احساسی قرار می‌گیرید!

? #شهریور نماد : ایمان
غم‌ها و غصه‌های شما همچون ابرهای آسمان پراکنده گشته و ستاره شما ظهور خواهد کرد. / نماد ستاره به شما هدیه‌ای پر از مهر تقدیم می‌کند اما به خاطر داشته باشید که هدایای ستاره همیشه مادی نیستند. / ستاره دریای آرام پس از طوفان است.

? #مهر‌ نماد :پدرانه
نقش یک رهبر خیرخواه و دلسوز را به عهده بگیرید تا بتوانید وضعیت موجود را اداره نمایید./  در بحران‌ها سر خود را بالا نگاهدارید و مسئولانه قدم بردارید./ تجربیات به شما آموخته‌اند که بسیاری چیزها همیشه آنگونه که به نظر می‌رسند، نیستند. / کنترل وضعیتهای عاطفی و موضوعات خانوادگی را در دست بگیرید.

? #آبان نماد :تلاش در باز کردن گره ها
برای کنترل وضعیت فعلی، باید مسئولیت های خاصی را به عهده بگیرید. / تلاشتان را بیشتر کنید و به توانایی‌های خود اعتماد داشته باشید./انعطاف پذیر باشید. / به زودی بر شرایط دشوار خود مسلط شده و اوضاع بهبود می یابد. / دو یا چند موضوعات جداگانه انرژی و توجه شما را به خود جلب خواهند کرد.

? #آذر نماد :مؤفقیت
الهه‌ی خورشید برای شما پیام‌آور نور و شادی است و اینکه آرزوهایتان به وقوع می‌پیوندند. / کامیابی نزدیک است. /در زمینه‌ی کاری و هنری، فرصت بی‌نظیری به شما رو خواهد کرد. / اگر ازدواج نکرده اید، زوج مناسب خود را بازخواهید یافت و به شکوفایی خود کمال خواهید بخشید.

❄️ #دی نماد:مرد قابل اعتماد
فرصت های درخشانی در امور تجاری، اقتصادی و پول سازی برایتان رخ خواهد داد که موجب پیشرفت زندگی شما می‌گردد./ شما موقعیت‌ها را به خوبی تشخیص می‌دهید و در هر کاری که فکر خود را مشغول سازید موفقیت از آن شما خواهد بود. / جذاب و تاثیرگذار هستید./ حاکم سکه به شما توصیه می‌کند که نقش رهبری و مسئولیت را در کارهایتان به عهده بگیرید تا میدان نفوذ خود را گسترش داده و تجربیات جدیدی عایدتان گردد./ حاکم سکه ضمناً می‌تواند تأثیر شخصیتی در زندگی شما با خصوصیات و نگرش‌های یاد شده باشد. او در زندگی شریکی وفادار و ثابت قدم و در وضعیت‌های بحرانی قابل اعتماد، یار و مددکار است.

⛄️ #بهمن نماد :ماه
نیرنگ/ فریب/ حیله‌گری/ اشتباه/ رسوایی/ خفت/ خطر/ دو رنگی

☃️ #اسفند نماد :خورشید
موفقیت/ به‌دست آوردن/ رضایت/ خوشبختی/ عشق/ لذت/ ازدواج موفقیت‌آمیز/ سعادت.