انتقام و کینه بدترین خصلت برای انسان است، این اختلافات و کینه های قدیمی باعث اتفاقات خیلی ناگوار در زندگی ما می  شود  که دیگر راه جبرانی برای آن وجود ندارد. موقع خشم و عصبانیت کارهایی انجام می دهیم که بعدا و با فکر کردن به آن پشیمان می شویم ولی  پشیمانی  سودی ندارد و به قول معروف آب رفته دیگر به جوی برنمی گردد.

ماجرای قتل دختر جوان 17ساله

ماجرای قتل دختر جوان 17ساله

بعضی اوقات کینه و دشمنی تا حدی بالا می رود که دو برادر که هم خون می باشند به هم رحم نمی کنند و این اقدامات اتفاق می افتد که چاره ای برایش جز حسرت نیست. مرد ۴۱ ساله دختربرادر خودش را که تنها ۱۷ سال داشت، به قتل رسانده و جسدش را در بیابان رها کرد‌‌. در یکی از شهرستان های استان فارس، روز شنبه ۲۴ تیرماه طی تماسی با پلیس ۱۱۰ گزارش ناپدید شدن دختری جوان در یکی از محله های شهر قائمیه داده شد که بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع اقدام کردند. در بررسی ها و تحقیقات اولیه معلوم شد که دختر جوان بعد ازظهر روز شنبه به خانه عمویش رفته و دیگر به منزل خودشان برنگشته و ناپدید شده است.

با توجه به حساس بودن پرونده ، ماموران حکم ورود به خانه عموی دختر را گرفتند و تحقیقات خود را شروع کردند. عموی دختر در ابتدا حضور برادر زاده اش را منکر شد اما بعد از بررسی های منزلش توسط مامورین و مشاهده کردن چند لکه خون روی صندوق عقب ماشینش، مجبور به سخن گفتن شد.

طبق مدارک و شواهدی که ماموران به دست آورده بودند، عموی دختر را به مقر نظامی انتقال دادند. این متهم به قتل بعد از بازجویی های فنی پلیس به قتل دختر ۱۷ ساله و خفه کردن او اعتراف کرد. این قاتل ، جسد برادرزاده اش را سوار ماشین شخصی خودش می کند و در یکی از روستاهای اطراف در بیابان رها می کند. طبق دستور قضایی جسد مقتول به پزشکی قانونی انتقال پیدا کرد. قاتل در بازجویی های اولیه انگیزه اش از قتل را اختلاف خانوادگی با برادرش( پدر مقتول) بیان کرد، پرونده این فرد برای طی کردن مراحل قانونی به دادسرا روانه شد.