مهران غفوریان متولد ۳ شهریور ۱۳۵۳ می باشد، او بازیگر کمدین و کارگردان ایرانی می باشد.رشته ی تحصیلی اد نقاشی است و فارغ التحصیل این رشته می باشد. شروع بازیگری او در سال ۷۳ با مجموعه لبخند سوم بوده است.اوج شهرت او بازی در فیلم زیر آسمان شهر در سال ۸۰ می باشد. پدر مهران غفوریان هم از خطاط های معروف می باشد و علاوه بر خطاطی هنر نقاشی و آوار خوانی هم دارد. برادر مهران هم که ۵ سال از وی بزرگتر است، در رشته موسیقی درس خوانده و به آهنگسازی مشغول است، هنر ریشه در خانواده غفوریان دارد.

عکس خانوادگی مهران غفوریان

عکس خانوادگی مهران غفوریان

مهران غفوریان در سال ۹۳ با آرزو ازدواج کرد و حاصل این ازدواج دختری به نام هانا است که متولد ۱۵ بهمن ۹۷ است.

استوری جنجال‌برانگیز همسر مهران غفوریان نشان می دهد که این زوج از کشور مهاجرت کردند و شایعه ی مهاجرت آنها، در فضای مجازی پر شده است.

همسر مهران غفوریان با گذاشتن این استوری در فضای مجازی طوفانی به پا کرده است، مهران غفوریان یکی از بازیگران طنز محبوب کشورمان است که وی هیچ گونه حاشیه ای ندارد. سفر به ترکیه ی این زوج جوان باعث بروز شایعاتی شده است که این زوج مهاجرت کردند.

مهم ترین اتفاقی که برای این بازیگر محبوب افتاد سکته ی او و عمل جراحی سختی که داشت، بود. عده ای معتقدند که لاغری شدید مهران غفوریان باعث سکته ی او شده است.
همسر مهران غفوریان تصویر اخیر او را در اینستاگرام بازنشر داد که در ترکیه است و دلش برای او تنگ شده است. در مقابل این عمل ، مهران غفوریان هم به سرعت پاسخ داد.

استوری جنجال برانگیزهمسر مهران غفوریان

استوری جنجال برانگیزهمسر مهران غفوریان

مهران غفوریان ماه گذشته خبر داد که بدون اعضای خانواده اش از ایران خارج شده است.