محمدرضا گلزار که چندی پیش با انتشار فیلمی از خودش در کنار همسرش خبر ازدواجش را علنی کرده بود  این روزها خبر تذکر دادنش برای رعایت حجاب سوژه فضای مجازی شده است. ماجرا مربوط می شود به مراسم افتتاحیه ای که مملو از جمعیت بود و زمانی که دختر جوانی در کنار محمدرضا گلزار ایستاد تا با او عکس یادگاری بگیرد محمدرضا گلزار به او گفت که حجابت را درست کن و بعد از اینکه دختر شال را روی سرش انداخت گلزار کنار او ایستاد و عکس را گرفتند.

شاید خیلی ها در مورد سلبریتی ها نظرات متفاوتی داشته باشند و یا آنها را نان به نرخ روز خور بدانند و یا اینکه بگویند که بازیگران از ترس ممنوع التصویر شدن این کارها را میکنند کسی از پشت پرده ماجرا خبر ندارد ولی مصاحبه هایی که از محمدرضا گلزار منتشر شده است او را شخصی مذهبی و معتقد نشان می دهد.

واکنش گلزار به حجاب دختران

واکنش گلزار به حجاب

چندی پیش محمدرضا گلزار در مصاحبه ای به دفاع از مدافعان حرم پرداخته بود و اعلام کرده بود که او ممنوع الکارترین فرد تاریخ است و اگر می خواست برای رهایی از این وضعیت این حرف ها را بزند خیلی وقت پیش این کار را می کرد.

وی در ادامه گفته بود که در این باره بسیار تحقیق کرده و با صاحب نظران گفتگو می کند پس وجدان داشته باشید و بدانید که اگر مدافعان حرم نبودند دشمنان به داخل مرزهای کشور راه پیدا کرده بودند و این همه امنیت و آرامش نداشتیم واگر همین الان در مرزهای ایران جنگ شود کدامیک از فعالان فضای مجازی آماده جنگیدن است؟

محمدرضا گلزار و همسرش

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار در تاریخ یکم فروردین 1356 در تهران به دنیا آمد.پدرش اهل تبریز و مادرش اهل تهران می باشد.او در رشته مهندسی مکانیک در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل کرده و علاوه بر بازیگری در زمینه مدلینگ و خوانندگی و نوازندگی فعالیت دارد.

او در بهار 1402 در سن 46 سالگی با دختری به نام آیسان ازدواج کرد، همسر وی متولد 1376 بوده و اهل زنجان است. خبر ازدواج آن ها در رسانه‌ها سرو صدای زیادی به همراه داشت!

بعد از انتشار خبر ازدواج محمدرضا گلزار عکس های بسیاری در فضای مجازی منتشر شد که حاکی از آن بود که این اتفاق قربانیان بسیاری در پی داشته است!

مهرداد کریم زاده در این خصوص نوشته:

اروتومانیا یک نوع بیماری روانیه. در این بیماری فرد بیمار فکر میکنه شخص دیگری که از نظر جایگاه اجتماعی یا موارد دیگه (معروفیت و غیره)، از خودش بالاتره، عاشقش شده. حتی با اینکه هیچ‌وقت همدیگه رو از نزدیک ندیدن.