به گزارش استاربورس؛ حدیث تهرانی در اینستاگرامِ خود عکسی منتشر نمود که در آن استایل او به سبک بوهو بود و حالتی کولی وار داشت و در واقع این استایل نماد افرادی است که از قید محدودیت‌های دست و پاگیر مرسوم اجتماعی و زیباشناختی آزاد می‌باشند و تفکری آزاد و بی قید و شرط دارند.

فهرست دسترسی سریع

سبک بوهو

سبک بوهو

سبک بوهو یا بوهمین در واقع ریشه اروپایی دارد و در زبان فرانسوی معنای لغوی آن کولی می‌باشد. لباس‌های گشاد و آزاد با پارچه‌هایی از جنس لینن، الیاف طبیعی، پنبه و پیراهن‌های پرپیلیسه، شلوارهای پیلی دار و دامن‌های بلند چین‌دار شامل استایل بوهمین هستند.

حدیثه تهرانی 

حدیثه تهرانی 

حدیثه تهرانی که متولد ۲۱ آذر سال ۱۳۶۳ می‌باشد در تهران متولد شده است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته مامایی می‌باشد.. حدیث تهرانی کلاس‌های بازیگری را شروع نمود و به وسیله تلویزیون به شهرت رسید و هم اکنون همسرش هم یک هنرمند موسیقی می‌باشد.

حدیثه تهرانی تنها یک خواهر بزرگتر به نام هانیه دارد که دکتر ژنتیک می‌باشد و در آلمان زندگی می‌کند.

حدیثه تهرانی 

حدیثه تهرانی 

با وجود آنکه حدیثه از دوران نوجوانی علاقه زیادی به بازیگری داشت اما خانواده آن فقط زمانی اجازه به حضور او در این رشته دادند که او بتواند لیسانس خود را بگیرد. وی سال‌های آخر که درگیر درس و بیمارستان بود کلاس‌های بازیگری خود را در موسسه ایران زیر نظر اصغر محبی آغاز کرد و با پایان دانشگاه دوره‌ها را به صورت جدی‌تر دنبال نمود.

حدیثه تهرانی 

حدیثه تهرانی 

حدیثه تهرانی از کلاس بازیگری به دفتر ابوالقاسم طالبی «کارگردان» برای کار جدید معرفی گردید و به این ترتیب در سال ۱۳۸۸ زمانی که ۲۵ سال بیشتر نداشت با سریال به کجا چنین شتابان جلوی دوربین رفت. او در سال ۹۱ در فیلم تلویزیونی لارستان 6:30 بامداد بازی کرد و با فیلم پانسیون در سال ۹۲ وارد سینما گردید.

حدیثه تهرانی بعد از مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیفتد به وسیله سریال خوش نشین‌ها در سال ۸۹ که به کارگردانی سعید آقاخانی بود چهره‌اش شناخته شد و به شهرت بالایی رسید.

حدیثه تهرانی 

حدیثه تهرانی 

همسر حدیثه تهرانی

حدیثه تهرانی سال‌هاست که با کیان مقدم که موزیسین می‌باشد ازدواج کرده و متاهل می‌باشد. همسر او متولد ۱۴ آبان سال ۱۳۵۶ در تهران می‌باشد که آهنگساز و خواننده سیک راک می‌باشد. کیان مقدم  تا به حال یک آلبوم از کارهای هنری خود را منتشر نموده و وی نوازنده حرفه ای گیتار و سه تار است و در کار صدا برداری و آهنگسازی هم فعالیت دارد.

همسر حدیثه تهرانی 

همسر حدیثه تهرانی 

کیان مقدم در زمینه آواز و خوانندگی تحت تعلیم اساتید به نامی مانند محمد نوری و ناریه چولاکیان قرار گرفت و همزمان آهنگسازی را در حضور استاد فخرالدینی فرا گرفت.

کمی بعد از شروع فعالیت حدیثه تهرانی شایع شده بود که او خواهر کوچکتر هدیه تهرانی بازیگر صاحب نام سینمای ایرانی باشد که کاملا شایعه بود و فقط یک تشابه فامیلی است.

حدیثه تهرانی شایع شده بود که او خواهر کوچکتر هدیه تهرانی است

حدیثه تهرانی شایع شده بود که او خواهر کوچکتر هدیه تهرانی است