فیلم قدیمی از سخنرانی بهاره رهنما بالای منبر هیئت در ماه محرم دوباره بازنشر شده است که مورد توجه کاربران قرار گرفته شده است.

بهاره رهنما متولد ۱۹ آذر سال ۱۳۵۳ در اراک می‌باشد. او فرزند پروین قائم مقامی بازیگر سینماست. همسر پیشین بهاره رهنما، پیمان قاسم خانی نویسنده سینماست. این زوج دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارند که تجربه حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی دایره زنگی و سریال مرد هزار چهره را داراست.

بهاره رهنما پس از جدایی از پیمان قاسم خانی در شهریور سال ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد. بهاره رهنما از جمله هنرمندانی بود که در انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال ۱۳۸۸ از طرفداران میرحسین موسوی بود و در انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال ۱۳۹۲ به حامیان حسن روحانی پیوست که حضور پررنگ او در شبکه‌های اجتماعی از طرف کاربران سبب انتقاداتی شد.
بهاره رهنما و همسر سابقش قاسم خانی جز ۱۴۰ هنرمند ایرانی بودند که با امضای طوماری در تاریخ ۲۲ خرداد سال ۹۲ همراه با اصلاح طلبان، اعتدال گرایان از حسن روحانی در انتخابات جمهوری اسلامی در سال ۱۳۹۹ حمایت علنی کردند.
پیمان قاسم خانی همسر سابق بهاره رهنما در مورد او چنین گفت: در این چند صباحی که بازی‌های او را در تئاتر دیدم به استعدادش پی بردم.
قبل از آن هم می‌دانستم که بهار بازیگر خوبیست اما اعتقاد داشتم که در بعضی جاها دارد تکراری می‌شود اما در چند کار اخیری که از او دیدم به توانایی‌های او پی بردم و حتی خود من هم که نزدیک به او بودم این توانایی را در او ندیده بودم.
در دی ماه سال ۱۳۹۳ بود که پیمان قاسم خانی و بهاره رهنما از نادر فتوره چی به خاطر یادداشت‌هایی که در فیسبوک علیه بهاره رهنما قرار داده بود و او را به فرصت طلبی متهم کرده بود شکایت کردند. در این رابطه پیمان قاسم خانی یک یادداشت در فضای مجازی قرار داد. پس از این شکایت فتوره چی دادگاهی شد اما با قرار کفالت آزاد گردید و در نهایت بهاره رهنما رضایت داد.

حاشیه عجیب از بهاره رهنما

صحبت‌های بهاره رهنما در قسمتی از مجموعه شام ایرانی که اظهار کرده بود دخترهای امروز سر و وضعشون نیکول کیدمن و طرز فکرشون لر هستند با واکنش‌های زیادی همراه گردید به طوری که رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد درخواست برخورد جدی با بهاره رهنما را خواستار شد. همچنین در مجموعه شام ایرانی برخورد او با فلور نظری واکنش مخاطبان را به دنبال داشت.

وضعیت روحی بهاره رهنما

بهاره رهنما در یک ویدیو اینستاگرامی درباره وضعیت مالیش چنین سخن گفت: طبیعتاً وقتی که من این همه سال کار کردم در این سن باید یک آرامش مالی داشته باشم هر آدمی که بعد از ۳۰ سال کار کردن برای خود و خانواده‌اش نتواند آسایش و رفاه مالی فراهم کند در واقع آدم بی‌دست و پایی است. این سخنان بهاره رهنما انتقادات زیادی رو به همراهش و در آخر به دلیل حجم بالای انتقادات سبب شد که رهنما مخاطب سخنان ویدیو را خودش بداند