در ادامه عکس از امیر رضا دلاوری در کنار دخترش را خواهید دید که در صفحه اینستاگرام خود منتشر نموده است.

امیررضا دلاوری متولد ۱۷ مرداد سال ۱۳۵۵ در تهران می‌باشد. او بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون اهل ایران است. امیررضا دلاوری دیپلم علوم تجربی دارد. پدر ایشان بازنشسته نیروی هوایی می‌باشد و مادرش دبیر ریاضی است. او دو برادر کوچکتر به نام احسان و اشکان دارد. امیررضا دلاوری علاوه بر بازیگری در زدن سازهای موسیقی تبهر خاصی دارد.

امیررضا دلاوری که با الهام مرادی ازدواج نموده و حاصل این ازدواج یک دختر به نام دیار می‌باشد.

دختر امیررضا دلاوری

دختر امیررضا دلاوری

ایشان در این مورد اظهار کرد: از آنجایی که من خواهر نداشتم و دختری در خانه ما نبود من به همین خاطر دوست داشتم فرزند من دختر باشد به نظر من اکثر آقایان دوست دارند که دختر داشته باشند و من زمانی که متوجه شدم فرزند من دختر است بسیار خوشحال شدم.

دختر امیررضا دلاوری

دختر امیررضا دلاوری

الهام مرادی همسر امیررضا دلاوری در مورد شغل همسرش اینگونه سخن گفت: اگر با همسرتان در یک شغل نباشید منظور همسری که بازیگر باشد زندگی در سال‌های اول کمی سخت است. در ابتدا من ازاینکه به جایی بروم و همسرم مورد توجه باشد  اذیت می شدم اما دیگر به این موضوع عادت کردم و می‌دانم این بخشی از شغل همسر من است.

دختر امیررضا دلاوری

دختر امیررضا دلاوری

دختر امیررضا دلاوری در صحبتی گفت: شغل پدرم را دوست دارم اما دلم نمی‌خواهد بازیگر شوم من موسیقی را بیشتر دوست می‌دارم.
امیررضا دلاوری در این باره می گوید: دیار استعداد خواندن و استعداد موسیقیایی دارد و ریتم آهنگ‌ها را به طور کامل می‌شناسد. او چند سال گذشته آهنگ «چرا رفتی» همایون شجریان را با صدای کودکانه خود خواند که مهدی پاکدل آن را در صفحه اینستاگرامش منتشر نمود و باعث شد که به سرعت در شبکه‌های اجتماعی پخش گردد.

دختر امیررضا دلاوری

دختر امیررضا دلاوری

الهام مرادی در مورد دخترش گفت: دیار عاشق آهنگ‌های بنیامین است. او با زبان کودکانه‌اش به او میگه بی نامین. ما در ماشین حق نداریم به جز آهنگ‌های بنیامین آهنگ دیگری را گوش کنیم مگر اینکه دیار به ما اجازه دهد در بین آهنگ‌های خودش یک آهنگ دیگری گوش کنیم تازه به شرط اینکه آهنگ بعدی آهنگ بنیامین باشد.

دختر امیررضا دلاوری

دختر امیررضا دلاوری

نکته جالب اینجاست که وقتی ما برای بار اول برای کنسرت بنیامین رفته بودیم و دیار را با خود برده بودیم بنیامین در پشت صحنه دیار را دید و از شباهتش با دخترش بارانا تجربه زیادی کرد.

دختر امیررضا دلاوری

دختر امیررضا دلاوری

امیررضا دلاوری بازیگری را در دوران دبیرستان با شرکت در تئاترهای مدرسه آغاز نمود و در سال ۷۳ توسط یکی از دوستانش به تئاتر شهر معرفی گردید تا نمایشی به اسم العشق به قوت العشقبرای آموزش و پرورش منطقه ۱۰ را .کارکند اما این نمایش در زمان بازبینی رد شد و به مرحله اجرا نرسید و چند سال بعد مجدداً اجرا گردید که دیگر امیر رضا دلاوری در تیمشان وجود نداشت

دختر امیررضا دلاوری

دختر امیررضا دلاوری

رضا دلاوری در سال ۷۴ اولین کار تصویری خودش رو انجام داد که در واقع یک کلیپ موسیقی که توسط مسعود آب پرور ساخته شده بود و او از طریق ایشان به دفاتر دیگر معرفی گردید و در نهایت کار خود را با سریال مهر خوبان و ترور آغاز نمود.

دختر امیررضا دلاوری

دختر امیررضا دلاوری

امیررضا دلاوری در سریال‌های مانند: مهر خوبان، ترور، شن‌های کف رودخانه، قلب یخی، بگذار آفتاب برآید، آبی مثل دریا، آهوی ماه نهم، پایان نمایش، ما چند نفر، بیداری، یادداشت‌های یک زن خانه‌دار و به تازگی در سریال پریا که در نقش علیرضا می‌باشد ایفای نقش نموده است.

چشمگیر دختر آقای بازیگر 8