رامبد جوان پس از تعطیلی برنامه خندوانه وارد عرصه تازه گردید. رامبدجوان که خداحافظیش با برنامه خندوانه مدتی است خبرساز شده است بار دیگر در اینستاگرام خود با ویدیویی از دوبله انیمیشن سوپرماریو از شغل جدید خود رونمایی نمود.

رامبد جوان تبریزی که در روز ۱ دی ماه سال ۱۳۵۰ در محله شهرآرای تهران به دنیا آمده بازیگر کارگردان و مجری تلویزیون است. رامبد اصالتی ترک دارد.
از آنجایی که برنامه خندوانه برای اولین بار در ۲۱ خرداد ۹۳ از شبکه نسیم پخش گردید بیانگر این بود که رامبد جوان در مجری‌گری و اجرا هم توانایی خاصی دارد. این برنامه تا سال ۱۴۰۱ همچنان پابرجا بود. رامبد جوان که فردی خلاق است کارگردان و مجری این برنامه پرمخاطب بود.

رامبد جوان در یک خانواده سنتی در تهران به دنیا آمده است که اصالت آنها آذری می‌باشد. پدر و مادر این هنرمند مشهور ایرانی تبریزی می‌باشند.
رامبد یک خواهر بزرگتر با ۸ سال اختلاف از خود دارد که  نام او پوپک است. جالب اینجاست که نام رامبد را خواهرش انتخاب کرده که به معنای فرشته صلح و امید می‌باشد.

همسر رامبد جوان

همسر رامبد جوان

پدر رامبد جوان نیز یکی از هنرمندان ایران در عرصه موسیقی است. او تار می‌نوازد و علاوه بر آن خطاطی نیز می‌کند. مادر رامبد جوان تحصیل کرده می‌باشد و کارشناسی مردم شناسی دارد.

رامبد دارای مدرک دیپلم می‌باشد و بلافاصله پس از گرفتن دیپلم کارهای هنری را آغاز کرد. وی به فوتبال علاقه ندارد موسیقی از علایق شخصی و مهم رامبد بوده است که ترجیح می‌دهد اسمش خواننده‌ای را نبرد. اشکان خطیبی یکی از صمیمی‌ترین دوستان رامبد جوان می‌باشد.

ازدواج رامبد جوان

اولین ازدواج رامبد در دهه ۷۰ شکل گرفت که همسر او ماندانا روحی از بازیگران تئاتر آن زمان بود و برگزار کننده خطبه عقد این زوج هنرمند سید محمد خاتمی بود. اما این ازدواج زمان زیادی دوام نداشت و آنها پس از چند سال از هم جدا شدند.

رامبد جوان بار دیگر در سن ۳۷ سالگی در تاریخ ۲۷ اسفند سال ۱۳۸۷ بار دیگر با سحر دولتشاهی بازیگر به نام کشور که در آن زمان ۲۹ سال داشت ازدواج کرد. آشنایی این دو زوج هنری در گروه تئاتر آتیلا پسیانی آغاز شد. آنها در سریال مسافران هم با یکدیگر بازی کردند اما این بار هم رامبد جوان ازدواج موفقی نداشت و پس از ۶ سال زندگی مشترک با سحر دولتشاهی در سال ۱۳۹۳ زندگی آنها با یکدیگر پایان یافت و از هم جدا شدند.

سحر دولتشاهی - همسر قبلی رامبد جوان

سحر دولتشاهی – همسر قبلی رامبد جوان

رامبد برای بار سوم با یک بازیگر مطرح دیگر به نام نگار جواهریان ازدواج کرد. بر اساس گفته دوستانشان مراسم عروسی این زوج هنری در سال ۱۳۹۵ در یونان برگزار شد که ثمره ی ازدواج این زوج هنری دختری به نام نوردخت می‌باشد که در تاریخ ۳۱ تیر ماه ۱۳۹۸ در کانادا به دنیا آمده است.
رامبد فعالیت هنری خود را به ترتیب از تئاتر، تلویزیون و سینما آغاز کرد.

نگار جواهریان در کانادا

منتشر نمودن عکس‌های رامبد جوان همراه همسر خود نگار جواهریان در کانادا زمانی که او باردار بود منجر شد این شایعه در ذهن مردم ایجاد شود که آنها به منظور به دنیا آوردن فرزندشان در کانادا به این کشور سفر کردند چون بر اساس قوانین کانادا هر نوزادی که در کشور آنها متولد شود تابعیت کانادایی می‌گیرد. اما از جانب افراد دیگر اینگونه مطرح شد که رامبد برای اکران فیلم در کشور کانادا حضور داشته اما این خبر مدتی بعد تکذیب شد.

ماجرای طلاق رامبد جوان

ماجرای طلاق رامبد جوان

رامبد در صحبتی گفت هدفش از سفر به کانادا اکران فیلم نبوده اما به موازات سفرش به کانادا فیلم را هم اکران نموده است. به هر حال سفر رامبد به کانادا با نظرات مختلفی همراه بود و واکنش های تندی را در پی داشت.این بازیگر معروف  ایرانی در همایشی در کانادا در پاسخ به سوال مجری درباره تصمیمش درخصوص برنامه سفرش گفت:  مشغول تفریح و خوشگذرانی است و فقط منتظر است فرزندش به دنیا بیاید و کار خاصی در کانادا ندارد.

شغل جدید رامبد جوان

بنابر شنیده های خبرنگار سینما اعتماد ، آنها برای امرار معاش شغل نانوایی را انتخاب کردند. البته آنها به صورت رسمی این خبر را اعلام نکردند.

شغل جدید رامبد جوان

شغل جدید رامبد جوان