آیسان آقاخانی، مدل جوان اهل زنجان است که به دلیل تصاویری که در فضای مجازی پخش شده، به مردم شناخته شده است. او در برخی پیج‌های اینستاگرامی به عنوان همسر محمدرضا گلزار توصیف شده.محمدرضا گلزار، بازیگر، خواننده و آهنگساز مشهوری است که در تهران به دنیا آمده و در زمینه موسیقی و بازیگری فعالیت می‌کند.

اختلاف سنی محمدرضا گلزار و آیسان حدود ۲۰ سال است .پس از مراسم ازدواج گلزار و پخش ویدئویی از ان در صفحه اینستاگرامی این بازیگر ، تنش بسیاری در بین طرفدارانش رخ داد و بسیاری از هوادارانش راهی بیمارستان شدند .

بماند که خود عروسی محمدرضا گلزار و آیسان آقاخانی خود به تنهایی سوژه بسیاری از خبرها و مورد توجه طرفداران قرار گرفت .حال به جزئیات این ازدواج و بیوگرافی محمد رضا گلزار و آیسان آقاخانی میپردازیم .

 

دختری که رویاهای طرفداران گلزار را از بین برد

دختری که رویاهای طرفداران گلزار را از بین برد

آیسان آقاخانی، دختر جوانی اهل زنجان است که با تصاویری که در فضای مجازی پخش شده، به مردم شناخته شده است.

برخی پیج‌های اینستاگرامی او را به عنوان همسر محمدرضا گلزار توصیف کرده‌اند،صحت این خبر از طریق خود محمدرضاگلزار نیز تایید شد.

آیسان به عنوان یک مدل نیز فعالیت می‌کند و به دلیل اینکه محمدرضا گلزار قبلاً برای شرکت پدر او به عنوان مدل کار کرده، با او آشنا شده است. اختلاف سنی آیسان و محمدرضا گلزار حدود ۲۰ سال است.

محمدرضا گلزار، بازیگر، خواننده و آهنگساز مشهوری است که در تهران به دنیا آمده است. پدر او مهندس و اهل تبریز و مادرش خانه دار و تهرانی بوده‌اند.

با اینکه پدرش از شغل موسیقی بسیار ناراضی بود، او با نواختن گیتار شروع به موسیقی کرد و پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه به عنوان نوازنده عضو گروه آریان شد. همچنین، چند فروشگاه دیجیتال دارد.

در فیلم «نرگس و سام»، محمدرضا گلزار به بازیگری پرداخت و به دلیل عملکرد خوبش، بعداً در فیلم‌های دیگری نیز به ایفای نقش پرداخت. او فارغ التحصیل لیسانس مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد است و در زمینه موسیقی و بازیگری فعالیت می‌کند.درباره آیسان آقاخانی، باید گفت که او دختر یک تاجر اهل زنجان است و به عنوان مدل نیز فعالیت می‌کند.

اختلاف سنی محمدرضا گلزار و آیسان حدود ۲۰ سال است.
اگرچه برخی پیج‌های اینستاگرامی آیسان آقاخانی او را به عنوان همسر محمدرضا گلزار توصیف کرده‌اند، اما برخی ازطرفداران دوآتیشه ی گلزار با واکنش های تند و ناراحت کننده تا مدتی این ازدواج را نپذیرفته و غیرقابل باور دانستند.

همچنین، محمدرضا گلزار به عنوان یک هنرمند چندان تمایلی به افشای جزئیات شخصی زندگی خود ندارد و به طور عمومی از این موضوعات صحبت نمی‌کند. در هر صورت، تصمیمات و عملکرد های این بازیگرمعروف قابل احترام است و طرفداران باید واقعیت هارا بپذیرند .