?اکرم محمدی همیشه هنرمندی کم حاشیه بوده که با تلاشش مورد توجه قرار گرفته تا اینکه این بار ظاهر و میکاپ خانم بازیگر دیده شد. جدید ترین عکس اکرم محمدی را در زیر مشاهده می کنید. اکرم محمدی متولد ۶ مرداد ۱۳۳۷ در تهران می‌باشد. او بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

محمدی دارای مدرک دیپلم می‌باشد که با تئاتر شروع کرده و با سریال پدرسالار به شهرت رسیده است و در سریال ستایش بسیار مورد توجه قرار گرفت.

وی با حضور در کلاس‌های بازیگری به صورت جدی وارد عرصه هنر گردید تا اینکه برای بار اول با نمایش خسیس در سال ۶۴ زمانی که ۲۷ سال داشت به صورت حرفه‌ای بر روی صحنه تئاتر رفت.

محمدی

محمدی پس از تجربه‌های تئاتر به وسیله فیلم «مرغ حق» که به کارگردانی حسین مختاری در سال ۶۶ بود وارد تلویزیون گردید و دو سال بعد در سال ۶۸ در فیلم مادر علی حاتمی به ایفای نقش پرداخت. اکرم محمدی با فیلم مادر شناخته شد تا اینکه در سال ۱۳۷۳ در نقش زهره در سریال پدر سالار که همسر جلال و عروس اسدالله خان بود به شهرت زیادی دست پیدا کرد.

محمدی 2

بعد از آن با حضور در فیلم دختری با کفش کتانی در سال ۷۷ و سام و نرگس در سال ۷۹ بسیار مورد توجه مردم قرار گرفت. اکرم محمدی سال‌های پیش با آقای مجید جعفری ازدواج کرده که ثمره این ازدواج یک دختر به نام مروارید جعفری است که او نیز مانند مادرش در تئاتر فعالیت می‌کند. زندگی زناشویی خانم بازیگر بعد از سال‌ها به جدایی و طلاق ختم گردید

محمدی 3

?اکرم محمدی در مورد عشق چنین سخن گفت: متاسفانه در زندگی واقعی من هیچگاه عشق را تجربه نکردم یا اگر عشق را تجربه کردم انتخابم برای ادامه زندگی سال‌ها انتظار و وفاداریست.

محمدی 4

اکرم محمدی در یکی از صحنه‌های فیلم سام نرگس در سال ۷۹ از ناحیه پیشانی به شدت ضربه خورد که هنوز هم جای شکستگی آن روی پیشانی‌اش باقیست.

محمدی 5

با وجود اینکه سال‌ها از این حادثه می‌گذرد اما خاطره فیلم سام و نرگس به واسطه زخم روی پیشانی‌ام هرگز از یاد ایشان نرفته است.

محمدی 6

اگر محمدی گفت: نقش هایی که به من پیشنهاد می‌کند به دلم نمی‌شیند متاسفانه در طی سال‌های اخیر سطح کیفی آثار پیشنهادی به شدت کاهش پیدا کرده است، اکثریت کارهایی که به دستم می‌رسد از لحاظ فیلمنامه در سطح پایینی قرار دارد.

محمدی 7

از سوی دیگر در مورد پرداخت دستمزدها هم همیشه با مشکل مواجه بودم و هیچ شفافیتی در مورد زمان پرداخت و چگونگی آنها وجود ندارد.

محمدی 9

اکرم محمدی در ادامه اظهار کرد: من در سریال پدرسالار افتخار همبازی با محمدعلی کشاورز را داشتم که ایشان نقش پدر را در سینما و تلویزیون ایران جاودانه نمود.

محمدی 8

محمدعلی کشاورز در واقع پدر معنوی تمامی ما به حساب می‌آید من هر روز دعا می‌کنم که سلامتی ایشان هرچه زودتر به ایشان بازگردد.
یکی از مهمترین تفاوت‌های فعالیت در عرصه بازیگری نسبت به سالیان قبل بنابر نظر خانم اکرم محمدی این است که فعالیت‌ها به صورت گروهی شده است.

محمدی 10

ایشان در ادامه گفت: من امیدوارم کارها بر اساس روابط گروهی به بازیگران اختصاص داده نشود چون که در این موارد تعریفی که از هنر وجود دارد تغییر می‌یابد و اتفاق ناخوشایند و دور از انتظاری رقم می‌خورد. از جمله افتخارات خانم اکرم محمدی می‌توان به نامزدی دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش دوم زن در هشتمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم مادر اشاره نمود