در دهه اخیر شاهد تغییر چهره بسیاری از بازیگران بوده ایم که تعجب همگانی را جلب کرده است .دسته ای که بیش از دیگران تعجب برانگیزند بازیگرانی با سنین بالای 60 سال هستند که پس از مدتی غیبت در صحنه های تلوزیون و سینما ناگهان با چهره ای جوان ظاهر می شوند. در گذشته این تغییرات را غیرواقعی و نتیجه نرم افزارهایی نظیر فوتوشاپ می دانستیم ولی امروزه عمل های زیبایی و انواع لیفت ها و آرایش های سنگین که خود نوعی گریم محسوب می شوند این تغییر چهره را به دنیای واقعی آورده اند!

هما خاکپاش

هما خاکپاش

چندی پیش هما خاکپاش با انتشار عکس متفاوتی از خود همه را شوکه کرد.هما خاکپاش با نام اصلی مه نسا خاکپاش متولد دوم آذر 1339 در دامغان میباشد.بسیاری اورا با مجموعه تلوزیونی آینه عبرت محصول سال 67 به یاد می آورند.

وی در کارنامه هنری خود حدود 80 کار سینمایی و تلوزیونی دارد.

جوان شدن خانم بازیگر

جوان شدن بازیگر

خانم هما خاکپاش بازیگر شناخته شده و قدیمی کشور ماست که با مجموعه تلوزیونی آرایشگاه زیبا به شهرت رسید. آرایشگاه زیبا به کارگردانی مرضیه برومند در 13 قسمت روی آنتن رفت.

هما خاکپاش

هما خاکپاش

آینه عبرت 1367 آرایشگاه زیبا 1369 همسران 1372 مردان آنجلس 1376 پلیس جوان 1380 رستگاران 1387 بیگانه ای با من است 1399 از جمله کارهای تلوزیونی و ازدواج صورتی 1383 غزل 1380 دنیای وارونه 1376 مرد نامرئی 1374 و عروس کاغذی 1374 از جمله کارهای سینمایی خانم هما خاکپاش به حساب می روند.

تغییر چهره هما خاکپاش

تغییر هما خاکپاش

در سرتاسر دنیا بازیگران از جمله سلبریتی های مشهور به حساب می روند که دانستن زندگی خصوصی آنها برای مردم جالب توجه است.بازیگران نیز امروزه با انتشار عکسها و فیلم های متفاوت از خود مخاطبان زیادی برای صفحاتشان جذب می کنند.

هما خاکپاش

هما خاکپاش