برد پیت یک بازیگر، تهیه کننده و فعال حقوقی آمریکایی است که در زمینه بازیگری و هنرهای نمایشی فعالیت میکند . روابط عاطفی پیت با دوست دختران سابق خود، جنیفر آنیستون و آنجلینا جولی و همچنین نامزدی سابق با ژولیت لوئیس، همیشه مورد توجه بوده است.

او در یک مصاحبه اخیر اعتراف کرده است که هنوز هم به ژولیت عاشق است و او را به عنوان بهترین رابطه عاشقانه خود توصیف کرده است. این رابطه، یکی از بهترین روابط عاشقانه او بوده است، اگرچه آنها از هم جدا شده‌اند، اما بخاطر عشقی که داشتند، همچنان در دل هم دیگر هستند.

او با بازی در فیلم های معروفی مانند “Thelma & Louise”، “Fight Club”، “Troy” و “Mr. & Mrs. Smith” شهرت یافته است. پیت همچنین برای فعالیت های خیریه شناخته شده است و به بسیاری از سازمان های خیریه کمک می کند. در ادامه به جزئیات این خبر میپردازیم.

در دنیای هالیوود، برد پیت یکی از بازیگران مشهور و پرطرفدار است که در طول زندگی‌اش با بسیاری از ستارگان هالیوود رابطه عاشقانه داشته است.

معشوقه دیرینه بردپیت!هنوز دوستش دارد.

معشوقه دیرینه بردپیت!هنوز دوستش دارد.

برد پیت، بازیگر، تهیه‌کننده و فعال حقوقی آمریکایی است. او در سال ۱۸ دسامبر ۱۹۶۳ در شهر شاونی، اوکلاهما به دنیا آمد. پدر و مادر او دوستداران هنر بودند و او را در زمینه بازیگری و هنرهای نمایشی تشویق کردند. بعد از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه میزوری، پیت به لس آنجلس رفت و بازیگری را شروع کرد.

او در سال ۱۹۸۷ با بازی در فیلم “No Way Out” شروع به کار کرد و سپس در فیلم هایی مانند “Thelma & Louise”، “Interview with the Vampire”، “Seven”، “Fight Club”، “Ocean’s Eleven”، “Troy” و “Mr. & Mrs. Smith” بازی کرد. پیت برای بازی در فیلم “12 Years a Slave” نیز نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد و جایزه را دریافت کرد.

پیت برای فعالیت های خیریه همچنین شناخته شده است. او در سال ۲۰۰۵ بنیاد Make It Right را برای ساخت و مدیریت خانه های بازسازی شده در مناطق کوچک شهری نیواورلئانز تاسیس کرد. همچنین، او به صورت خودکار به بسیاری از سازمان های خیریه، از جمله UNICEF، ONE Campaign و World Wildlife Fund کمک می کند.

روابط عاطفی پیت نیز همیشه مورد توجه بوده است. او با دوست دختر سابق خود، جنیفر آنیستون، از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۵ ازدواج کرد. پس از جدایی از آنیستون، او با بازیگر آنجلینا جولی رابطه برقرار کرد و با او ازدواج کرد. آنها شش فرزند دارند، از جمله سه فرزند به صورت بیولوژیکی و سه فرزند را که آنها را به عنوان فرزندان خود انتخاب کرده اند. پس از جدایی از جولی، پیت به طور دوره ای با دوست دختر خود، نیکول پوتورسکی رابطه داشت.

اما در یک مصاحبه‌ی اخیر، او اعتراف کرده است که پس از گذشت سال‌ها از نامزدی‌اش با ژولیت لوئیس، هنوز هم عاشق این خانم بازیگر است و او را به عنوان نیم گمشده و عشق زندگی‌اش معرفی کرده است.

برد پیت در زمانی که با ژولیت لوئیس آشنا شد، خود 27 سال داشت و ژولیت فقط 17 سال بود. با این وجود، آن‌ها در حالی که در صحنه فیلمبرداری فیلم «Too Young to Die» با هم کار می‌کردند، به سرعت به یکی از محبوب‌ترین زوج‌های هالیوودی تبدیل شدند و به مدت سه سال نامزد بودند.

معشوقه دیرینه بردپیت!هنوز دوستش دارد

معشوقه دیرینه بردپیت!هنوز دوستش دارد

با این حال، در اوایل سال 1993 تصمیم به جدایی گرفتند و ژولیت دلیل جدایی را زندگی‌های متفاوت آن‌ها معرفی کرد. اما برد پیت هنوز به ژولیت لوئیس، نامزد سابق خود، عاشق است و او را به عنوان بهترین رابطه عاشقانه خود توصیف می‌کند.

این زوج در دومین فیلم خود با هم نقش آفرینی کردند و در آن زمان ژولیت در مورد عشق میانشان صحبت کرد و گفت که قبل از یک شریک احساسی برد پیت را به عنوان یک بازیگر موفق دوست دارد.

برد پیت همچنین در یکی از مصاحبه‌های اخیر خود به یادآوری خاطرات زیبای زمان نامزدی‌اش با ژولیت سخن گفته و اعتراف کرده است که هنوز آن زن را دوست دارد و او یک نابغه واقعی است.

با این حال، برد پیت پس از دو ازدواج ناموفق و سال‌ها از جدایی از ژولیت، به این نتیجه می‌رسد که عشق می‌تواند بر همه چیز غلبه کند و این اتفاقی که بین او و ژولیت رخ داده بود، یکی از بهترین روابط عاشقانه او بوده است.

ژولیت لوئیست همچنین در گذشته در مورد رابطه با برد پیت صحبت کرده و اعتراف کرده است که او را به عنوان یک بازیگر موفق دوست داشته است.

با این حال، او در سال 2009 اعتراف کرد که تنها دلیلی که مردم در هالیوود به او پیشنهاد همکاری می‌دادند، شهرت نامزدش بوده است و این رابطه، مهم‌ترین رابطه در زندگی او بوده است و هنوز هم او به برد پیت به عنوان شخصی که زمانی دوستش داشته است، نگاه می‌کند. در نهایت، برد پیت و ژولیت لوئیس، دو بازیگر با استعداد و موفق هالیوود، هرچند از هم جدا شده‌اند، بخاطر رابطه عاشقانه ای که داشتند همچنان در دل هم دیگر هستند.