مسی؛ بهترین بازیکن فوتبال جهان در یک توافق تاریخی و بی سابقه با مبلغ 480.000.000.000.000 ریالی ( 48 همت ) با این تیم معروف آسیایی همه ی طرفداران بارسلونا را شوکه کرد. صفحه رسمی توئیتری اعلام کرده که فوق ستاره فوتبال جهان با این باشگاه به توافق رسیده است.

مسی

مسی

حضور مسی در این تیم مطرح آسیایی حتمی و کاملا جدی شده است و مسی با جداشدن از پاری سن ژرمن راهی این کشور آسیای خواهد شد.

با این اتفاق احتمال حضور مسی و رونالدو در ورزشگاه آزادی وجود دارد و ممکن است سال 1402 یا حداکثر سال دیگر در ورزشگاه آزادی میزبان این 2 بازیکن یا یکی از آن ها باشیم و یک بازی دوستانه بین 2 تیم الهلال و النصر و تیم های استقبال و پرسپولیس را تجربه کنید و دور از ذهن نیست که پس از توافق دو کشور و بازگشایی کنسولگری ها، امکان اینکه بازی دوستانه با هدف حضور این 2 بازیکن در ایران باشد، وجود دارد.

صفحه «منبر الهلال» در توییتر که مخصوص اخبار این باشگاه عربستانی است، اعلام کرد باشگاه الهلال در همه بندها و تفاضیل با لیونل مسی به توافق رسیده است و ستاره آرژانتینی راهی این تیم خواهد شد.سفر اخیر مسی به عربستان گمانه‌زنی‌ها را درباره پیوستن او به الهلال بسیار جدی کرد.خبرها حاکی از این است که باشگاه الهلال حاضر است با قراردادی دو ساله و برای هر سال ۴۰۰ میلیون یورو (۸۰۰ میلیون یورو برای دو سال معادل ۴۸ هزار میلیارد تومان)به مسی بدهد و به این صورت او گرانترین خرید تاریخ خواهد شد.مسی روزهای بسیار سختی را با پیراهن پاری سن ژرمن تجربه می کند. سفر جنجالی او به عربستان باعث شده تا با محرومیت دو هفته‌ای از سوی باشگاه پاریسی مواجه شود و حتی هواداران افراطی تیم هم جلوی باشگاه علیه او شعار دهند.