تیم فوتبال استقلال این روزها تمرین های خود را زیر نظر جواد نکونام در تهران دنبال می کند.روز پنج شنبه آبی پوشان در مقابل تیم پیکان به برتری رسیدند و به سرمربی تیم با توجه به کمبود بازیکن، اقدام به جذب بازیکن خارجی کرده است‌.

قرار براین می باشد که تا اواسط هفته دو بازیکن خارجی برای مذاکره و جذب راهی تهران شوند.

نقل و انتقالات باشگاه استقلال

نقل و انتقالات باشگاه استقلال

این بازیکن های مورد نظر در پست های مهاجم و هافبک بازی می کنند که بعد از بررسی های لازم نسبت به جذب آنها اقداماتی صورت می گیرد.

جواد نکونام برای تقویت خط حمله تیم استقلال اقدام به جذب مهاجم اسپانیایی نموده است، سرخی انریک مهاجم ۳۳ ساله اسپانیایی می باشد که مدنظر جواد نکونام بوده است و احتمال دارد روزهای آتی به تیم استقلال ملحق شود.

1

انریک ۱۸۳ سانتی متر قد دارد و سابقه ی بازی در تیم ملی ۱۹ ساله های اسپانیا را هم دارد. انریک در مایورکا بازی می کرده و هم چنین فصل قبل در تیم رئال اویدو بوده است. مهاجم ۳۳ ساله اسپانیایی ۱۹۰ بازی لالیگایی انجام داده که از این ۱۹۰ بازی، ۳۴ گل زده و در حال حاضر هم بازیکن آزاد است.

خبر بد برای این روزهای استقلال از دست دادن قائدی و محبی می باشد. قائدی در حال رفتن به اتحاد کلبا می باشد و محبی هم راهی تیم رستوف شده است و آماده عقد قرارداد با این تیم است.

به همین دلیل جذب مهاجم برای نکونام مسئله ای بسیار مهم و ضروری می باشد. نکونام همچنین به جذب یاسین سلمانی هم همچنان امیدوار می باشد، اگر وی به لیگ قطر نرود احتمال اینکه پیراهن استقلال را به تن کند بسیار می باشد.