بازار نقل و انتقالات لیگ برتر داغ است و هر تیم در حال جذب بازیکنان مورد نظر خود می باشد در این بین ممکن است چند بازیکن با تیم خود قرارداد امضا نکنند و جذب تیم دیگری در لیگ برتر شوند .
باشگاه های بزرگی مثل پرسپولیس و استقلال هم از این قاعده جدا نیستند و در حال جذب بازیکن های مد نظر مربی تیم هستند.

یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری خود از جدایی ۶ بازیکن تیم پرسپولیس خبر داد.
که این بازیکنان جز پرافتخار ترین بازیکنان تیم پرسپولیس بوده اند.

نقل و انتقالات فصل جدید لیگ برتر

نقل و انتقالات فصل جدید لیگ برتر

کمال کامیابی نیا، سیامک نعمتی، عیسی آل کثیر، لئوناردو پریرا، ابوالفضل سلیمانی، احمد گوهری ،۶ بازیکنی هستند که از تیم پرسپولیس جدا شدند. که دونفر از این بازیکنان کاپیتان های دوم و سوم تیم بوده اند.

هم چنین باشگاه پرسپولیس اقداماتی هم برای جذب بازیکن انجام داده است.
باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را با بازیکن سابق تیم خودش شهریار مغانلو انجام داده است تا بتواند با این بازیکن به توافق مالی برسد.
مغانلو برای یک فصل دیگر با سپاهان قرار داد دارد ولی طبق نظر خودش، خواستار جدایی از تیم سپاهان را دارد که مدیران سپاهان با جدایی او مخالف هستند.

باشگاه پرسپولیس به مغانلو تا دوشنبه هفته ی آینده مهلت داده است تا رضایت نامه اش را از باشگاه سپاهان دریافت کند. در غیر این صورت گل محمدی گزینه ای دیگر را برای خط حمله خود انتخاب می کند تا خط حمله ی تیمش را تقویت کند.

حسین خیبری در مصاحبه خود اعلام کرد که در حال بررسی و حل مشکل با کریم باقری هستند و جدایی کریم باقری را کاملا تکذیب کرد.

هم چنین عضو هیات مدیره تیم پرسپولیس مذاکره با ملی پوش سعید عزت اللهی را تایید کرد و گفت او جز گزینه های ما است.

تیم پرسپولیس در حال مذاکره با این ملی پوش می باشد و هنوز کار تمام نشده است و آیا باید منتظر بمب نقل و انتقالات در پرسپولیس باشیم یا نه؟!