عربستانی‌ها با پیشنهادی بی‌سابقه، داور با سابقه و شناخته شده، شیمون مارسینیاک را به عنوان داور لیگ فوتبال عربستان استخدام کردند. این پیشنهاد سه ساله با پاداش چند میلیون دلاری در هر فصل ارائه شده است. با خرید بازیکنان بزرگ مانند کریستیانو رونالدو و قرار گرفتن انگولو کانته در فهرست بعدی بازیکنان مورد علاقه عربستانی‌ها، آنها حالا به دنبال جذب بهترین داوران جهان هستند.

پیشنهاد جدید عربستانی‌ها نشان از تلاش آنها برای بهبود وضعیت فوتبال در کشورشان دارد. با این پیشنهاد بی‌سابقه به شیمون مارسینیاک، عربستانی‌ها نشان داده‌اند که برای بهبود وضعیت فوتبال در کشورشان، همه تلاش خود را خواهند کرد.

با هر خرید عربستان تمام جهان منتظر خریدهای دیگر عربستان می مانند در ادامه به بررسی جزئیات قرارداد این خرید میپردازیم.

هدف بعدی فوتبال عربستانی ها

هدف بعدی فوتبال عربستانی ها

عربستانی‌ها با ارائه پیشنهادی بی‌سابقه، داور با سابقه و شناخته شده، شیمون مارسینیاک را به عنوان داور لیگ فوتبال عربستان استخدام کردند.

پیشنهاد این قرارداد سه ساله، با پاداش چند میلیون دلاری در هر فصل است. این پیشنهاد در حالی ارائه شده که بزرگترین قرارداد تاریخ فوتبال روی میز لیونل مسی قرار گرفته بود، اما او باز هم از آنها فرار کرد.

با خرید کریستیانو رونالدو، کریم بنزما و قرار گرفتن انگولو کانته در فهرست بعدی بازیکنان مورد علاقه عربستانی‌ها، آنها حالا به دنبال جذب بهترین داوران جهان هستند.

شیمون مارسینیاک قضاوت فینال لیگ قهرمانان اروپا بین منچسترسیتی و اینتر را در روز شنبه انجام می‌دهد و می‌تواند با این پیشنهاد جدید، مولتی‌میلیونر شود. داور لهستانی، برای قضاوت فینال جام جهانی 10 هزار دلار و برای کل مسابقات 93 هزار دلار دریافت کرده بود.

مارسینیاک در عربستان سعودی به خوبی شناخته شده است و سال‌هاست برای قضاوت مسابقات به آنجا می‌رود. او آخرین بار در ماه می و برای قضای دیدار فینال جام پادشاهی بین الهلال و الوحده راهی این کشور شد.

پیشنهاد قرارداد سه ساله با پاداش چند میلیون دلاری در هر فصل، برای داوری در لیگ عربستان و همچنین ساماندهی سازمان داوری، به مارسینیاک داده شده است. این پیشنهاد بی‌سابقه و نشان از تلاش عربستانی‌ها برای جذب بهترین داوران جهان است.

اگرچه این اولین بار نیست که بهترین داوران اروپایی برای ساختن یک سازمان داوری به قاره‌های دیگر می‌روند، اما پیشنهاد مارسینیاک که بهترین سال‌های دوران داوری خود را سپری می‌کند، بی‌سابقه است.

البته برای قبول پیشنهاد قرارداد سه ساله، به احتمال زیاد، مارسینیاک نیاز به انتقال به عربستان سعودی دارد که این احتمالاً بر روی حرفه بین‌المللی داور لهستانی به ویژه در مسابقات تحت نظر یوفا، تأثیر خواهد گذاشت.

پیشنهاد جدید عربستانی‌ها نشان از تلاش آنها برای بهبود وضعیت فوتبال در این کشور دارد. این کشور، با توجه به دارا بودن حجم بزرگی از منابع نفتی، به دنبال جذب بازیکنان و داوران برتر جهان است. این اقدامات، ممکن است در آینده بهبودی برای فوتبال عربستان را به همراه داشته باشد.

در نهایت، با این پیشنهاد بی‌سابقه به شیمون مارسینیاک، عربستانی‌ها نشان داده‌اند که برای بهبود وضعیت فوتبال در کشورشان، هر تلاشی را خواهند کرد.