استقلال? یکی از تیم های مدعی لیگ برتر فوتبال ایران این روزها شاهد جدای چند بازیکن بوده و طرفداران از این جدایی ها شوکه شده اند، کمتر از یک هفته از دیدار استقلال در مقابل نفت تهران باقی مانده اما عارف غلامی و یاسین سلمانی در تمرین های تیم استقلال حضور ندارند. عارف غلامی چندین مذاکره با تیم داشته است ولی هنوز به توافق مالی نرسیده است.هم چنین هم یاسین سلمانی هنوز با تیم استقلال توافق نکرده است و این خبری شوکه آوری برای هوادران استقلال می باشد.

ارسلان مطهری پس از ۵ فصل حضور در استقلال، این فصل هم یکی دیگر از کاپیتان های استقلال است، فصل قبل حسین حسینی کاپیتان اول تیم، روزبه چشمی و عارف غلامی به ترتیب کاپیتان دوم و سوم بودند. ارسلان مطهری بعد از چند سال حضور در استقلال الان یکی از مهره های مورد علاقه جواد نکونام است.

جدایی عارف غلامی از استقلال

جدایی عارف غلامی از استقلال

هم چنین امید حامدی فر هافبک تیم آبی پوش دو روز قبل در تمرینات آبی ها حضور نداشت، و درخواست جدایی از این تیم را دارد که کادر فنی استقلال موافقت خود را اعلام کردند.

جدایی عارف غلامی از استقلال

جدایی عارف غلامی از استقلال

عارف غلامی فاصله ی زیادی تا توافق با تیم استقلال دارد، او ۵ روز به تیم استقلال فرصت داده است که درباره رقم قرارداد و پیشنهاد او فکر کنند در غی این صورت با یک تیم خارجی مذاکره انجام داده و به احتمال زیاد جذب ان تیم شود‌.

با توجه به حضور نداشتن عارف غلامی ، جواد نکونام و مدیران استقلال در فکر مذاکره با چند مهاجم خارجی هستند و به دنبال جذب یک مهاجم خارجی می باشند.

هم چنین خطیر در حال مذاکره با چند اسپانسر می باشد که هزینه های باشگاه را قبول دار شوند و برای بازیکن خارجی جدید هزینه کند.

نهایتا باید منتظر باشیم که ببینیم باشگاه استقلال کدام مهاجم خارجی را به کار می گیرد و به جای عارف غلامی چه بازیکن خارجی جایگزین می شود؟!