با خاتمه یافتن شایعه ی نیامدن رونالدو به ایران و تایید دریافت ویزای سفر رونالدو به تهران حالا مهم ترین سوال اینست که آیا جورجینا رودریگس با کریس رونالدو به ایران می آید یا خیر؟ این سوال هم بسیار مهم و هم کنجکاو کننده است چرا که جورجینا نامزد رونالدو در اکثریت سفرهای رونالدو او را همراهی کرده و بازی هایش را از نزدیک دیده است.

کریس رونالدو بازیکن معروفی که زندگی و خانواده فقیر او در کودکی مانع پیشرفتش نشده در حال حاضر به همراه شریک زندگی و فرزاندنش در عربستان زندگی میکند و برای بازی النصر و پرسپولیس در لیست کاروان النصر عربستان وجود دارد. ساعت دقیق ورود تیم النصر به همراه رونالدو به تهران ساعت حدود 14 روز دوشنبه 27 شهریور است. رونالدو در این سفر به ایران همسرش را به همراه خود نیاورده و این فقط به دلیل کوتاه بودن سفر او برای یک بازی است و تمامی شایعات درباره ی اینکه به دلیل حجاب یا حضورش در ورزشگاه نیامده دروغ می باشد.

بازی بدون تماشاگر النصر و پرسپولیس رو سه شنبه 28 شهریور ساعت 21:30 شروع میشود.

در کاروان النصر چند نفر به تهران می آید؟

بر اساس شنیده‌ها و لیستی که باشگاه النصر به پرسپولیس ارسال کرده، اعضای این تیم ۵۵ نفر هستند و ۳۰ نفر نیز به عنوان مسافر در پرواز حضور خواهند داشت. البته باتوجه به اختصاصی‌بودن پرواز النصر، این تیم امکان ویرایش تعداد مسافران را خواهد داشت. اما برخی از مقامات کشور عربستان هم در این سفر حضور دارند. بازیکنان و اعضای تیم النصر ۳۰ نفر هستند که می‌توانند در کنار زمین حاضر باشند و ۲۵ نفر هم می‌توانند در جایگاه ویژه به عنوان میهمان بازی را تماشا کنند.

محل ورود تیم النصر

حفاظت النصر به یک تیم زبده و کاربلد سپرده شده که ماموریت‌هایی در حد سفر رئیس جمهور را داشته‌اند و حالا قرار است بازیکنان النصر را از فرودگاه تا هتل هدایت کنند. این تیم که از دولت ماموریت را گرفته، تلاش خواهد کرد که کوچکترین تماسی بین مردم و بازیکنان وجود نداشته باشد. همچنین النصر از پاویون دولت در فرودگاه مهرآباد خارج خواهد شد که عملا امکان دسترسی از این محل برای طرفداران غیرممکن است.

محل اقامت رونالدو در تهران

اقامت کریستیانو رونالدو احتمالاً در اسکای سوئیت یکی از مجلل‌ترین و لوکس‌ترین اتاق‌های هتل اسپیناس پالاس خبر خواهد بود. این سوئیت در مرتفع‌ترین نقطه هتل اسپیناس پالاس در یک طبقه مستقل قرار گرفته است و می‌توان ادعا کرد که این سوئیت مرتفع‌ترین سوئیت کل استان تهران است.