شنیده ها حاکی از آن است که مهدی رحمتی گفته است اگر فهرست بازیکنان مدنظرش به همان چیزی که گفته حفظ نشود او همکاری اش را با باشگاه اراکی قطع خواهد نمود. بر اساس اخبار ارائه شده، آلومینیوم اراک با گذراندن فصل پرفراز و نشیب توانست با پیشرفت سه امتیاز نسبت به فصل گذشته ۴۰ امتیاز را در این فصل بگیرد و موفقیت این تیم همراه با مهدی رحمتی حفظ شود.

فهرست دسترسی سریع

نیمکت نشینی رحمتی در استقلال بعد از چند سال + عکس

نیمکت نشینی رحمتی در استقلال بعد از چند سال + عکس

تیم آلومینیوم اراک در فصل گذشته توانسته بود تا فینال جام حذفی پیش رود و در جمع هشت تیم برتر جدول باشد که کارنامه قابل قبولی را در فصل جاری از خود برجای گذاشته است.

مهدی رحمتی تهدید کرده

مهدی رحمتی در هفته پایانی فصل در مورد عدم جدایی ستاره های کلیدی تیمش بارها هشدار داد و ادعا کرد که مدیران باشگاه آلومینیوم  باید ترکیب کلیدی تیمش را حفظ کنند. همچنین شنیده شده بود که رحمتی تهدید کرده اگر ترکیب بازیکنان تیمش حفظ نگردد ادامه همکاری با تیم اراکی را قطع خواهد نمود. اما شرایط به گونه ای تغییر کرد که خواسته های مهدی رحمتی در حال پیگیری می باشد و سرمربی تیم آلومینیوم اراک برای سومین بار می تواند با این تیم همکاری کند.

در روزهای گذشته، نام مهدی رحمتی به عنوان سرمربی پیکان تهران، شمس آذر قزوین تا نساجی مازندران شنیده می شد و جنجالی ترین گزینه پیش روی او هم سرمربیگری استقلال بود اما بر اساس پیگیری‌هایی که انجام گرفت نشان می داد مهدی رحمتی به تمامی پیشنهادات مطرح شده پاسخ منفی داده و قصد دارد که با تیم آلومینیوم اراک ادامه همکاری داشته باشد.

سرمربی آلومینیوم اراک از مدیران باشگاه خواسته است که در تابستان این فصل مهره های کلیدی تیمش را حفظ کنند تا در روزهای آینده تا موضوع فعالیت در بازار نقل و انتقالات تابستان با توجه به نیازهای تیم آلومینیوم برای رفع نقاط ضعف آغاز و پیگیری گردد.