فیلم منتشر شده از رقص هندی هادی چوپان در نمایشگاه بین المللی بدنسازی در هندوستان بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که با واکنش های طنز کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، هادی چوپان قهرمان ایرانی مسابقات مستر المپیا در حاشیه حضورش در نمایشگاه بین المللی بدنسازی در هند با شرکت کنندگان می رقصد.

هادی چوپان

هادی چوپان متولد ۴ مهر ۱۳۶۶ در سپیدان، استان فارس است. او در سال ۱۳۷۹ (۱۳ سالگی) بدن‌سازی و پرورش اندام را آغاز کرد. در نوجوانی گچکار بود و کنار دست برادر بزرگ‌ترش حسن کار می‌کرد. برادرش از مشوقان اصلی او در رسیدن به قهرمانی بود. پس از گذشتِ سه سال از آغاز فعالیت حرفه‌ای، به مقام سوم کشور و همچنین قهرمانی استان فارس دست پیدا کرد. در سال ۱۳۸۴ نخستین مدال ملی خود را به‌دست آورد. چوپان پس از تجربه کردنِ شکست‌ها و پیروزی‌های بسیار، چندین بار موفق به کسبِ عنوان قهرمانی و نایب‌ قهرمانی شده‌است.

هادی چوپان

هادی چوپان

مسابقات مسترالمپیا 2022 با شگفتی سازی بزرگ هادی چوپان و کسب عنوان اول به همراه دریافت جایزه قهرمان مردم به پایان رسید. این موضوع اتفاقی تاریخی در بدن‌سازی ایران به‌شمار می‌رفت چراکه تنها بدن‌ساز ایرانی که توانسته بود از ایران به مستر المپیا برود و رقابت کند، بیت‌الله عباس‌پور بود که در پایان هفدهمین مرد مستر المپیا در سال ۲۰۱۳ لقب گرفت.

داستان نوجوانی هادی چوپان

هادی چوپان از ۱۳ سالگی بدنسازی را آغاز کرده است و در سال های اخیر موفق شده به قله های جهانی این ورزش دست پیدا کند. هادی چوپان عضو با سابقه ی تیم ملی ایران است و با این تیم افتخار آفرینی های بزرگ و چشمگیری داشته است. هادی همچنان ساکن شیراز است و در حال حاضر یک باشگاه مجهز بدنسازی را در این شهر مدیریت می کند.

هادی در سال های نوجوانی گچکار بوده است و کنار دست برادر بزرگترش حسن کار می کرد. برادری که همیشه استاد و مشوق هادی در مسیر بدنسازی بوده است. هادی چوپان از کودکی گوش هایش ضعیف بود، اما این ضعف هرگز نتوانست مانع رسیدن او به اهداف بزرگش در زندگی شود.

از ۱۳ سالگی فعالیت خود را در زمینه پرورش اندام بطور حرفه ای شروع کرده و با تلاش و پشتکار توانسته مقام های زیادی در داخل و خارج از کشور دست پیدا کند. گرگ ایرانی پس از گذشتِ سه سال از آغاز فعالیت حرفه‌ای به مقام سوم کشور و همچنین قهرمانی استان فارس دست پیدا کرد.

جوانی هادی چوپان چطور بود

هادی چوپان ۱۸ سال مستمر در رشته ی بدنسازی فعالیت داشته است. او در این سال ها با شکست ها و پیروزی های بسیاری روبرو شده؛ اما همیشه به یک اصل در زندگی اش اعتقاد داشته است: «هرگز دست از تلاش برندار!» هادی پر تلاش پس از گذشت سه سال از آغاز فعالیت حرفه ای خود به مقام سوم کشور و همچنین قهرمانی استان فارس دست پیدا کرد.

هادی چوپان گرگ ایرانی

او با 110 کیلوگرم وزن و 168 سانتی متر قامت؛ زنگ خطر را برای حریفان نامدار خود در این رشته به صدا در آورده است. او خود را گرگ ایرانی نامیده؛ و اعتقاد دارد هرگز در برابر زندگی و مشکلات آن رام نخواهد شد. هادی چوپان در سال های اخیر امید اول ایران برای قهرمانی در مسابقات مستر المپیای آمریکا است. امیدی که جامعه بدنسازی تا پیش از آن به مرحوم بیت الله عباس پور داشت. هادی در رابطه با ابعاد بدنش جمله جالبی دارد که بارها آن را تکرار کرده است. «من متر به تنم نمی زنم».

هادی در مسابقات کشوری، بارها توانست به مقام‌های قهرمانی و نایب‌ قهرمانی دست یابد؛ اما او دستاوردهایی بزرگ‌تر از این را می‌طلبید.

در مسابقات سنگین‌وزن سن مارینو، هادی چوپان توانست به مقام دوم دست پیدا کند. نکته جالب در مورد قهرمان مسابقات سن مارینو به‌ عنوان رقیب هادی چوپان، این است که ۳۷ کیلوگرم سنگین‌تر از هادی بود.