ترکیب تیم فوتبال امید ایران برای مسابقه در غرب آسیا توسط رضا عنایتی سرمربی این تیم مشخص شد. بر اساس گزارشات دریافتی، رضا عنایتی سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران نام ۲۳ بازیکن را برای حضور در مسابقات غرب آسیا برای رویارویی با تیم های فلسطین و سوریه  اعلام کرد.

اسامی تیم ملی برای مسابقات غرب آسیا اعلام شد/ لیست 23 نفره

اسامی تیم ملی برای مسابقات غرب آسیا اعلام شد/ لیست 23 نفره

بر اساس لیست مشخص شده نام دو تن از بازیکنان استقلال، به نام محمد حسین زواری و امیر علی صادقی همچنین نام سه بازیکن سپاهان به نام های آریا یوسفی، محمدقربانی یاسین سلمانی به چشم می خورد. از بازیکنان نفت مسجدسلیمان می توان سینا بختیاری و حسین گودرزی را نام برد.

در ادامه مهدی هاشمی نژاد و بهزاد سلامی از بازیکنان تراکتور که در تیم ملی فوتبال امید حضور خواهند داشت. از دیگر بازیکنانی که از تیم های مختلف به عراق اعزام خواهند شد به  ترتیب: محمدرضا خالدآبادی(هوادار)، محمد امین حزباوی(السد قطر)، سامان فلاح(پیکان)، امیر جعفری(گل‌گهر)، سامان تورانیان(مس کرمان)، محمدرضا بردبار(ملوان)، محمد حسین اسلامی(ذوب آهن)، علیرضا باویه(فولاد)، احمد شریعت‌زاده(صنعت نفت)، مجتبی فخریان( آلومینیوم)،محمد مهدی احمدی(پرسپولیس)، سعید ایرانخواه(فجرسپاسی) و محمد جواد کیا (آلومینیوم) می باشند.

تیم ملی امید ایران در روزهای 24 و 26 خرداد به ترتیب با تیم های  فلسطین و سوریه بازی خواهند داشت.