تعبیر خواب آبگوشت ، تعبیر خوردن آبگوشت ، تعبیر درست کردن آبگوشت در خواب ، تعبیر خواب آبگوشت بدمزه ، تعبیر خواب آبگوشت خوشمزه و…در این مطلب برای شما آماده شده است. تعبیر خواب آبگوشت با موضوع آن متفاوت است. تعبیر دیدن آبگوشت در خواب به طعم و مزه آن بستگی دارد. آبگوشت تلخ و بدمزه خوردن در خواب به معنی غم و ناراحتی است. اما معبران تعبیر آبگوشت خوشمزه در خواب را بسیار خوب میدانند. از جمله تعابیر آبگوشت در خواب صداقت و حرف های خوب است. در ادامه تعبیر خواب آبگوشت با موضوعات مختلف از تمام معبران را میخوانید.

تعبیر خواب آبگوشت

تعبیر خواب آبگوشت

تعبیر خواب آبگوشت از معبران غربی

  1.  دیدن آبگوشت در خواب به این معنی است که شریک کاری بسیار خوبی را ملاقات می کنید و حرفه ای را با او آغاز خواهید کرد. آبگوشت بسته به شرایط و حالات مختلف تعابیر گوناگونی دارد.
  2. آبگوشت دیدن در خواب خیلی خوب است و نشانه صمیمیت و صداقت و حمایت دوستان است.اگر عاشق کسی هستید و خواب آبگوشت را ببینید تعبیر این خواب این است که تا آخر عمر عاشق می مانید.
  3.  اگر دختری در خواب ببیند که آبگوشت می پزد نشانگر ملاقات یک پسر خوشتیپ است .
  4. اگر در خواب در پخت آبگوشت عجله دارید نشانه کنترل شما روی زندگی است. شما گاهی اوقات در دردسر می افتید اما توانایی مدیریت اوضاع را دارید.
  5. اگر در خواب دیدید که در حال درست کردن آبگوشت در خواب هستید تعبیر این است که شما به مقامی می رسید که سرنوشت خود و دیگران را در دست خواهید گرفت.

تعبیر خواب آبگوشت از منوچهر مطیعی تهرانی

غذاهایی مانند شوربا، آبگوشت، آش، حلیم و از این قبیل که از مواد مختلف و متعدد تهیه و پخته می‌شود طعم و مزه آن مسیر را معین می‌کند. خوردن آبگوشت بدمزه می‌تواند نشانه غم و اندوه باشد.

تعبیر خواب آبگوشت از آنلی بیتون

دیدن آبگوشت در خواب، نشانه صداقت وصمیمیت و حمایت دوستان است.

اگر فردی عاشق ، خواب آبگوشت ببیند، نشانه تعلق خاطری پایدار است.

اگر شخصى در خواب ببیند که مشغول تدارک آبگوشت است، علامت آن است که آینده‏ ى خود و دیگران را در اختیار خواهد گرفت.

اگر خواب ببیند، مشغول تهیه آبگوشت هستید، نشانه آن است که سرنوشت خود ودیگران را در دست می گیرید.

تعبیر خواب آبگوشت از ابن سیرین

هر غذایی که در خواب بوی خوبی داشته باشد تعبیر خواب دارد و اگر بوی خوبی نداشته باشدهم معنی اش شر و بدی است و دیدن سیر و پیاز در خواب هم نشانه غم و اندوه است. و می تواند عامل تباهی مال او باشد و بعضی معبران آن را مال حرام می دانند.

  1. اگر در خواب خورشی بخوری که تلخ و بد بو است معنی این خواب این است که فقیر می شوی و بیچارگی در آینده ات موج می زند.
  2. لقمه شیرین و خوشمزه در دهان گذاشتن معنی اش زدن حرف های خوب است.
  3. اگر در خواب ببینید که در حال خوردن کله گوسفند هستید تعبیر این خواب خیلی خوب است و به داشتن عمر طولانی و به دست اوردن مال حلال تعبیر می شود.

تعبیر خواب آبگوشت از دیدگاه جابر مغربی

 اگر در خواب ببینی که آبگوشت پاچه می خوری تعبیر ان خوردن مال حرام است به خصوص که اگر این پاچه را خام بخوری که معنی خواب بدتر می شود.

تعبیر خواب آبگوشت از دیدگاه امام صادق

معنی دیدن خواب لقمه سه چیز است:

  1. معنی اول این خواب بوسه دادن است.
  2. معنی دوم سخنان عاشقانه زدن است.
  3. معنی سئم این خواب هم سود بردن است.

تعبیر خواب آبگوشت گنیده:

خواب دیدن درباره آبگوشت گندیده یعنی شما از شنیدن شایعه ای احساس بدی می کنید. افرادی با مقاصد بد در اطراف شما وجود دارند که در تلاشند تا اوقات را به کام شما تلخ کنند.

تعبیر خواب آبگوشت خوشمزه:

دیدن آبگوشت خوشمزه در خواب نشانگر داشتن دوستان واقعی است. دوستانی که همیشه برای کمک رسانی به شما آماده اند. برای افرادی که در رابطه ای عاشقانه هستند این خواب به داشتن رابطه سالم و بلندمدت تعبیر می شود.

تعبیر خواب آبگوشت داغ:

دیدن آبگوشت داغ به این معنی است که شما قصد برطرف کردن مشکلی را با دوست خود دارید. از طرفی دیگر آبگوشت سر و بی مزه نشانگر وجود مشکلاتی بی معنی بین شما و دوستتان است.