تعبیر خواب آبنبات در حالت کلی اگر شیرین باشد خوشحالی و سود است. ولی اگر آبنبات در خوابتان ترش باشد تعبیرش فرق خواهد کرد.خواب آبنبات با موضوعات متفاوت بیانگر معانی زیادی برای بیننده در بیداری است. از جمله تعبیر آبنبات میتوان به آرامش و هماهنگی در خانه و یا خوشگذرانی اشاره کرد. در ادامه تمامی تعابیر آبنبات را با موضوعات مختلف از معبران میخوانید.

تعبیر خواب آبنبات

تعبیر خواب آبنبات

تعبیر خواب آبنبات از ابن سیرین:

دیدن چیزهای شیرین در خواب به طور کلی خوشحالی و رزقی حلال است.

تعبیر خواب آبنبات از معبران غربی:

دیدن آبنبات در خواب نویدگر رویدادهای خوشایند و درخشان در زندگی است. این خواب بیشتر توسط کسانی دیده می شود که تصمیمات بی ملاحظه می گیرند اما روانشناسان معتقدند که این دسته از مردم معمولا موفق هستند. دیدن آبنبات در حالات مختلف در خواب تعابیر گوناگونی دارد.

خریدن آبنبات: مشکلات جزئی

فروختن آبنبات: خوشگذرانی

مکیدن آبنبات: لذت بردن

خرد کردن آبنبات: انجام کار سخت با درآمد کم

مهمان کردن دوستانتان به صرف آبنبات: ازدواج شاد

شمردن آبنبات: مهمان داشتن

رویاهایی مانند آب نبات و یا شیرینی جات همواره با توجه به مزه و نوع آن تفسیر می گردند. احساسی که رویابین در هنگام خوردن این نوع تنقلات پیدا می کند می تواند ملاک تعابیر خواب قرار گیرد. در تعبیر خواب شیرینی این موضوع به طور دقیق بیان شده است.

تعبیر خواب آبنبات از ابراهیم کرمانی:

اگر در خواب خوردنی شیرین بخوری به شادی و نشاط تعبیر می‌شود.

تعبیر خواب آبنبات از آنلی بیتون :

1-اگر خواب ببینید آبنبات می‌خورید، علامت آن است كه پیر و جوان به تفاهم می‌رسند و تفریحات دسته جمعی در راه است.

2-اگر خواب ببینید آبنبات ترش مزه‌ای می‌خورید، دلالت بر آن دارد كه بیمار خواهید شد و از افراد قابل اعتماد زیان و رنج خواهید دید.

تعبیر خواب آبنبات با موضوعات مختلف

تعبیر خواب آبنبات: دیدن چیزهای شیرین در خواب به طور کلی خوشحالی و رزقی حلال است.

تعبیر خواب درست کردن آبنبات: اگر خواب ببینید آبنبات درست می کنید، به کاری سود آور دست خواهید زد.

تعبیر خواب خوردن آب نبات: خوردن آب نبات، شادی و تفریحات دسته جمعی است.

تعبیر خواب آبنبات ترش: اگر خواب ببینید آبنبات ترش مزه ای می خورید، بیمار خواهید شد و از افراد قابل اعتماد زیان و رنج خواهید دید.

تعبیر خواب هدیه گرفتن جعبه ای آبنبات: گرفتن جعبه ای آبنبات از کسی، این تعبیر را دارد که مورد احترام و ستایش دیگران قرار خواهید گرفت و خوشبخت خواهید شد.

تعبیر خواب آبنبات چوبی: بدلیل ارتباط قوی آن ها با لذت دوران بچگی، دیدن رویای آب نبات چوبی نشان دهنده ی حسرت گذشته و شاید نیاز به آرامش و تسلی است.

تعبیر خواب آبنبات شیرین یا ترش در خواب

خوردن آب نبات در خواب ، خوش یمن و نشانه بخت و اقبال بلند و خوش شانسی است و تفریحات و سرگرمی های اجتماعی و خوشی و شادمانی در ارتباطات دوستانه را نشان می دهد. اگر خواب ببینیدکه آب نباتی ترش مزه یا مانده و بو گرفته می خورید، یعنی به علت حفظ رازی سر به مهر به مدت طولانی ، اتفاق بدی برایتان رخ می دهد.

اگر خواب شما در موارد ذکر شده نبود خوابتان را در پایین این مطلب برای تعبیر ارسال کنید.