خواب یا رویا کلمه ایست آشنا که هیچکس از دیدن آن محروم نیست فقط نوع خواب هرکس با دیگری متفاوت است.

رویاها می توانند گاه خوشایند و گاه نگران کننده باشند و گاهی آنقدر ترسناک که باعث شود با ترس و لرز و خیس عرق از خواب بپریم و بعضی رویاها قادر به ایجاد حسی چندش آور در ما هستند مانند دیدن حشرات و حیوانات ریز که اکثریتمان هنگام دیدن آن ها ترسیده و چندشمان می شود.

خواب هزارپا می تواند به خواب بین همان حس چندش آوری که در فوق عرض کردم را بدهد.

هزارپا حشره ایست ریز که در اطراف چیز های کثیف و فاسد یافت می شود و اگر در خواب مشاهده شود دارای تعابیر گوناگونی است.

با ما در تعبیر خواب هزارپا همراه باشید:

اگر در خواب هزارپا ببینید تعبیرش چه می شود؟

اگر در خواب هزارپا ببینید تعبیرش چه می شود؟

هزارپا سیاه

به طور کلی رنگ های تیره به خصوص رنگ سیاه در خواب نشانه خوبی نیست و تعبیر خوشایندی نیز ندارند. در رابطه با هزارپای سیاه نیز همین طور است و باید گفت که اگر در رویای خود هزارپای سیاه دید تعبیر خواب خوشایندی نخواهد داشت. در واقع اگر در رویای خود هزارپای سیاهی مشاهده کردید باید آن را به عنوان یک اخطار و هشدار در نظر بگیرید. هشداری که احتمالا به شما می گوید در آینده با افراد جدید و ناآشنایی روبرو خواهید شد و در ارتباط با افراد جدید قرار خواهد گرفت. بنابراین باید با احتیاط و دقت رفتار کنید. چرا که شاید چنین افرادی افکار و قصد و نیت خطرناک و سوء برای شما داشته باشند و شما را دچار دردسر و اذیت کنند. بنابراین توصیه می ‌شود زیاد به رفتارها و شایعه پراکنی های چین افرادی واکنش نشان ندهید تا به خوبی بتوانید از پس این ماجرا بر آیید. همچنین اگر در رویای خود شاهد راه رفتن هزارپا بر روی بدن باید هوشیار باشید که دشمنان و بدخواهان شما به زندگی شما دوباره ورود خواهد کرد بنابراین باید بسیار محتاط باشید تا دوباره به دام چنین افرادی نیافتید.

هزارپا زرد

بر خلاف هزارپای سیاه، تعبیر خواب هزار پای زرد چندان بد نیست، هرچند که تعبیر این حشره نیز مفهوم یک مشکل و درگیری کوچک را می دهد و به مفهوم کسالت و بیماری نیز تلقی می شود. چنین رویایی گویای این است که شما درگیر اتفاقات و جریاناتی خواهید شد که کمی ذهن شما را درگیر خود خواهد کرد. خوشبختانه خطر جدی برای شما نخواهد بود بنابراین زیاد نگران کننده نیست.

تعبیر خواب هزارپا از نظر معبرین غرب

بر اساس دیدگاه معبرین غربی تعبیر خواب مفصلی در رابطه با این حشره وجود دارد. اکثر معبرین غربی حشره را به عنوان نماد شرایط زندگی و همچنین اعتقادات می دانند. شرایطی که شما از حضور در آن و حتی یادآوری آنها به هیچ عنوان احساس خوب و خوشایندی نخواهید داشت. آنها همچنین این حشره را نمادی از دشمن هایی می دانند که در طول زندگی با آنها برخورد داشته اید و از مواجهه با آنها روح شما سخت آزرده و ناراحت شده است. بنابراین به طور کلی هزارپا از نظر مفسرین غربی نماد اذیت شدن است، نماد تعدادی از افراد یا گروهی که در واقع به این شکل در خواب های ما نمایان می شود. بنابراین اگر در خواب خود شاهد کشتن هزارپا بودید به معنای این است که شما یک انسان خستگی ناپذیر و تلاشگر هستید که در برابر مشکلات عقب نشینی نمی کنید و با این کار دشمنان خود را آزرده خاطر و ناراحت خواهید کرد.

تعبیر خواب هزارپا از دیدگاه هانس کورت

یکی از بزرگترین معبران دنیا هانس کورت نام دارد. او از شهرت جهانی برخوردار است و صاحب کتاب جامع تعبیر خواب نیز می باشد. در کتاب تعبیر خواب او در رابطه با موضوعات زیادی تعبیر رویا ارائه شده است که یکی از این موضوعات تعبیر خواب هزارپا می باشد. به اعتقاد هانس کورت اگر در عالم رویا ببینید که در حال خوردن این حشره هستید به مفهوم مبارزه و مقابله شما با مشکلات و گرفتاری های زندگی است و این معنی را می دهد که شما از مواجهه با دشمنان و مشکلات خود در زندگی هیچ ترس و واهمه ‌ای نخواهید داشت.

از نظر کارل گوستاو یونگ دیدن هزارپا در خواب چه تعبیری دارد؟

کارل گوستاو یونگ معبر معروف است که در کتاب جامع تعبیر خواب خود در رابطه با مفهوم و نماد هزارپا چنین اظهار نظر کرده است که، این خواب به معنای استرس ها و تردید هایی است که در افراد وجود دارد و مانع از رسیدن به اهداف و در نتیجه موفقیت شما می شود. بنابراین بهتر است که چنین حالات و تفکراتی را از خود دفع کنید و به هیچ عنوان اجازه ندهید که چنین افکاری شما را از مسیر درست زندگی منحرف کند. در واقع این پیام را به شما بازگو می کند که بهتر است به جای پرورش افکار منفی در ذهن خود افکار مثبت را در آن جایگزین کرده و پرورش دهید و به هیچ عنوان اجازه ندهید افکاری که ذهن شما را به هم می ریزد به آن وارد شود.

تعبیر خواب هزارپا در گوش

مفهوم وجود هزارپا در گوش در عالم رویا این است که شما بیش از اندازه به حرف ها و اظهار نظر های دیگران و اطرافیان تان اهمیت می دهید. این خواب به شما هشدار می دهد که به هیچ عنوان به اظهارنظرها و قضاوت‌ های اطرافیانتان اهمیت ندهید و با فکر و منطق کار خود را پیش ببرید. چرا که قطعاً زیاده روی در این کار شما را از مسیر اهداف تان دور خواهد کرد و شما دچار مشکل خواهیم شد.

کشتن هزارپا چه تعبیری دارد؟

کشتن چندین هزارپا در خواب به معنا و مفهوم این است که شما یک انسان مصمم و سخت کوش هستید که در برابر مشکلات و گرفتاری ها با قدرت تمام می جنگید و برای رسیدن به هدف خود تلاش می کنید.

تعبیر خواب هزارپای مرده

مفهومی که تعبیر هزارپای مرده در خواب دارد این است که احتمالا شما کسی هستید که از خیانت اطرافیانتان نسبت به خود به شدت هراس دارید. همین هراس موجب شده که هیچ کسی به راحتی نتوانند وارد زندگی شخصی شما بشود. در حالی که چنین افکار بیهوده ‌ای در نتیجه شما را یک انسان منزوی و تنها خواهد کرد که هیچ دوستی نخواهید داشت.

نیش زدن این حشره چه تعبیری دارد؟

جالب است بدانید که نیش زدن هزارپا در عالم خواب تعبیر مثبت دارد هم تعبیر منفی. به این معنا که اگر در عالم رویا ببینید هزارپایی شما را نیش می زند مفهوم این است که شما یک عمر طولانی و دراز خواهید داشت و خبر از یک زندگی طولانی می دهد که این یک تعبیر خواب مثبت است. اما در صورتی که دیدید این حشره‌ اطرافیان شما را نیش متاسفانه تعبیر آن منفی و به معنای آن است که شخصی در اطراف شما به شدت به کمک تان نیاز دارد و باید به او یاری رسانید.

تعبیر خواب راه رفتن هزارپا روی بدن

متاسفانه تعبیر چنین رویایی به هیچ عنوان خوب و خوشایند نیست و این هشدار را به شما می دهد که ممکن است در آینده‌ای نزدیک دچار مشکلات شدید اقتصادی و مالی شوید. بنابراین باید برنامه ریزی درستی داشته باشید تا از این شرایط سخت موفق بیرون آید. دیدن چندین هزار پا نیز خوابی ناخوشایند است و اتفاقات ناگوار را هشدار می دهد.