تعبیر خواب جرثقیل هم همانند تعبیر دیگر خواب ها تعبیر آن می‌تواند به افراد کمک کند تا بتوانند نشانه‌های نهفته‌ای که در خواب آنها وجود دارد را جدی بگیرند و در مورد آنها تصمیم درستی اتخاذ کنند تا بتوانند زندگی بهتری داشته باشند.

?️ در هنگام خواب روح از بدن جدا می‌شود و چون به زمان و مکان خاصی وابسته نیست می‌تواند به آینده و یا حتی گذشته برود. پس خواب‌هایی که هر فردی می‌بیند ممکن است مربوط به گذشته‌ یا آینده او باشد. بر اساس نوشته تونی کریسپ خواب جرثقیل می‌تواند نمادی از تجربه تغییرات بزرگ در زندگی و یا گرفتن تصمیماتی اساسی و عظیم باشد.

?️ اگر فردی در خواب خود ببیند که به کسی جرثقیل داده است با یک فرد فقیر مهربان خواهد شد. اگر در خواب خود ببینید که در حال مراقبت از جرثقیل هستید از دستور مردم فقیر پیروی خواهید نمود.

?️ هنگامی که در خواب خود ببیند گله ای جرثقیل به سمت شمال در حال حرکت هستند نشان می‌دهد که پروژه ناخوشایندی در حال تجارت می‌باشد. برای یک زن این خواب می‌تواند نشان از ناامیدی باشد.

?️ پس اگر می خواهید تعبیر خواب جرثقیل را در شرایط و موقعیت های مختلف بدانید با ادامه مطلب همراه ما باشید تا نظر معبران مختلف را جویا شوید.

تعبیر خواب جرثقیل

آنلی بیتون می‌گوید: دیدن جرثقیل در خواب، نشانه آن است که در زندگی با موانعی روبرو خواهید شد.
زمانی که در خواب وسیله‌ای مانند جرثقیل را مشاهده می‌کنیم اغلب گفته می‌شود که بایستی سطح آگاهی‌های خود را در برخی موارد بالا ببریم و نیازمند آن هستیم که تلاش کنیم پیامد‌های ناشی از فعالیت‌هایمان را به طور کلی از بین ببریم.

تعبیر خواب بلند کردن به وسیله جرثقیل?️

درکتاب سرزمین رویاها آمده است: بوسیله یک دستگاه چیزی را بلند می‌کنید: پول

تعبیر کلی دیدن جرثقیل

اگر فردی در خواب خود یک جرثقیل ببیند بدون این که چیز دیگری در این خواب نظر او را جلب کند بدین معنا می باشد که باید سطح آگاهی خود را در مورد برخی از مسائل افزایش دهد. اگر نتواند این کار را انجام دهد قطعا پیامد های بدی در انتظار او می باشد و اگر موفق به این کار شود می تواند پیامدهای بدی که در انتظار او است را به صورت کلی از بین ببرد و زندگی بهتری را تجربه کند.

موانع در زندگی

همانطور که می دانید جرثقیل برای حمل ماشین ها استفاده می شود و برخی از معبران غربی اعتقاد دارند که زمانی این خواب را خواهید دید که با مانع بزرگی در زندگی خود رو به رو هستید و یا در آینده با آن رو به رو خواهید شد بنابراین باید سعی کنید خود را برای این موانع آماده کرده تا بتوانید با مدیریت بحران بهتر از پس این مشکلات بر بیایید.

نرسیدن به موفقیت

دیدن جرثقیل در خواب می تواند نشانه ای از موفقیت شما باشد. اگر در خواب خود یک عدد جرثقیل شکسته و یا کهنه مشاهده کردید بدین معنا می باشد که به آسانی نمی توانید در کار های خود موفق شوید و برای رسیدن به موفقیت ممکن است بارها با شکست رو به رو شوید.

شخص نفوذی

اگر در خواب خود مشاهده کردید که با یک جرثقیل در حال کار کردن هستید تعبیر آن این است که شخصی فریبکار در زندگی شما وجود دارد و کاملا بر روی شما نفوذ دارد و سعی می کند با استفاده از شما به تمامی خواسته های خود برسد بهتر است کمی بیش تر برای شناخت افراد زندگی تان وقت بگذارید تا از سوء استفاده آن ها پیشگیری کنید. البته این خواب می تواند تعبیر دیگری نیز داشته باشد. در واقع معنای دیگر این خواب این است که شما در زندگی خود کارهایی را انجام داده اید و به زودی تغییرات بسیار زیادی را در اطرافتان خواهید دید.

پشتیبانی دیگران

در نظر داشته باشید که اگر در خواب خود مشاهده کردید که یک جرثقیل در حال بلند کردن وسایل می باشد بدین معنا است که در زندگی شخصی شما فردی وجود دارد که در موارد حساس از شما حمایت می کند و این حمایت و پشتیبانی می تواند سود بسیار زیادی در زندگی تان داشته باشد.

پول فراوان

اگر در خواب خود دیدید که با استفاده از یک جرثقیل در حال جا به جایی کشتی هستید بدین معنا می باشد که پول بسیار زیادی به شما می رسد و بهتر است برای این پول برنامه ریزی کنید تا بتوانید آن را درست و اصولی خرج کنید و سعی کنید مقداری از آن را پس انداز کنید و در زمان نیاز دوباره از این پول استفاده کنید.

تعبیر خواب جرثقیل به روایت کتاب سرزمین رویاها

جرثقیل نشانه ای از تجربه تغییراتی عظیم در زندگی و یا گرفتن تصمیمات اساسی است.

خواب جرثقیل: ثروت

یک جرثقیل شکسته: موفقیت شما کاملاً میسر نیست.

یک دهاتی در حال کار با جرثقیل: زیر نفوذ یک شخص فریبکار هستید.

جرثقیل یک بار سنگین را بلند می کند: اشخاص مهم ازشما پشتیبانی می کنند .

جرثقیل یک کشتی را بار می کند : پول فراوانی بدست خواهید آورد.

بوسیله جرثقیل چیزی را بلند می کنید: پول

تعبیر خواب جرثقیل به روایت سایر معبرین

اگر فردی در خواب خود یک جرثقیل ببیند بدون این که چیز دیگری در این خواب نظر او را جلب کند بدین معنا می باشد که باید سطح آگاهی خود را در مورد برخی از مسائل افزایش دهد. اگر نتواند این کار را انجام دهد قطعا پیامد های بدی در انتظار او می باشد و اگر موفق به این کار شود می تواند پیامدهای بدی که در انتظار او است را به صورت کلی از بین ببرد و زندگی بهتری را تجربه کند.