تعبیر دیدن جوش در خواب بدان معناست که شما در مقابله با مشکلات و سختی‌ها کنترل خود را از دست داده‌اید و در واقع استرس و نگرانی تمام وجود شما را گرفته است. در چنین مواقعی نیاز است که شما راهکارهای صحیح  را پیش گرفته و با مدیریت شرایط و اوضاع افکار خود را در جهت مثبت پیش ببرید و پس از آن تدابیری را اتخاذ نمایید.

به طور کلی خوابی که در آن جوش باشد و یا عوارض پوستی مثل حساسیت، متورم شدن ،قرمزی و خراش‌هایی وجود داشته باشد به اعتماد به نفس یا بروز بیماری در خواب بیننده ارتباط دارد. نگاه کردن جوش و آکنه در خواب بیانگر آن است که فردی که خواب را دیده از جهت موضوعی به شدت ناامید است و انگیزه‌ای برای انجام آن ندارد.
بر اساس گفته تونی کریسپ در کتاب فرهنگ تفسیر رویا، دیدن جوش صورت در خواب می‌تواند نشانگر نقصی در شخصیت فرد، نگرانی درباره ظاهر که از دید دیگران و یا اینکه پاک نبودن درون خود باشد.

این خواب می‌تواند به احساسات شما درباره خال و لکه‌های بدنتان ارتباط داشته باشد. پس اگر می‌خواهید تعبیر خواب جوش صورت را بدانید همراه ما باشید و ادامه مطلب را بخوانید.

تعبیر خواب جوش صورت (آکنه)

به گفته معبرین غربی و به‌طور کلی دیدن جوش صورت در خواب می‌تواند نشانه‌های زیر را در بر داشته باشد

  • پایین بودن عزت نفس
  • عدم توانایی در مقابله با خود و عدم آگاهی در موقعیت‌های خاص
  • احساس بیگانگی با دیگران

اگر در خواب مشاهده کردید که صورتتان جوش زده است بیانگر موضوعی مربوط به عزت نفس و خویشتن شناسی شماست. شما در رابطه با کار و یا روابطتتان با دیگران احساس بی و دست و پایی می‌کنید.

تعبیر خواب ترکاندن جوش صورت

اگر شما در خواب جوش صورت خود را دستکاری کردید بایستی احساسات منفی خود را بیان و با آن‌ها روبرو بشوید.

تعبیر خواب داشتن جوش چرکی

آنلی بیتون می‌گوید: اگر خواب ببینید از جوشی، چرک و خون بیرون می‌آید، نشانه آن است که ممکن است ریاکار دوستان شما را با مشکل مواجه کند، یا در آینده با حوادثی نامطلوب مواجه شوید.

تعبیر خواب جوش پیشانی

آنلی بیتون می‌گوید: اگر بر پیشانی خود جوش ببینید، دلالت بر بیماری یکی از اقوام دارد.

تعبیر خواب جوش قرمز صورت

اگر خواب ببینید که در روی صورت شما جوش قرمزی زده ولی چرک ندارد، نشانه تکدر خاطر شما و یا یکی از اقوام نزدیک به شما است. همینطور ممکن است یکی از اقوام به بیماری مبتلا شده باشد.

تعبیر خواب جوش صورت دیگران

اگر خواب ببینید که بر صورت شخص دیگری جوش چرکی زده، او به ثروت خواهد رسید. اما اگر صرفا صورت او جوش های ریز یا درشت سرخ داشته باشد، افکار او پریشان بوده و یا شخصی از وابستگان او به بیماری مبتلا شده یا خواهد شد و بهتر است برای رفع بلا و سختی صدقه بدهد.

تعبیر خواب جوش زدن بدن

جوش زدن در بدن اگر چرکی باشد، و از آن چرک بیرون بیاید به تعبیر رسیدن به ثروت و اگر غیر چرکی باشد، نشانه بیماری و یا تکدر خاطر است. هر قسمت از اعضای بدن در خواب به بخشی از فامیل تعبیر می شود. مثلا دست در خواب به همسر یا به برادر بیننده خواب تعبیر می شود و منوط به اینکه جوش را در کدام قسمت بدن خود ببینید، باید به تعبیر آن عضو از بدن مراجعه کنید.

تعبیر خواب دمل

دیدن دمل در خواب به گفته ابن سیرین افزایش مال برای بیننده خواب است. این افزایش مال بسته به اندازه دمل چرکی دارد. اگر در خواب بیند که دمل او باز شد و از آن خون بیرون آمد نشان دهنده آن است که مقداری از آن مال و ثروت از بین برود.

جابر مغربی در تعابیری دیگر می‌گوید:

اگر بیننده خواب دمل خود را شکافت و از خون آن خورد به همان اندازه مال جمع خواهد کرد.
اگر ببیند که آن دمل را درمان کرد و از خون پاک و تمیز گردانید بیانگر آن است که از مال حرام دوری خواهد کرد.
مطیعی تهرانی:

اگر در خواب ببینید که بر ساق پا شما دملی است که آماسیده و متورم شده مالی به قدر همان آماس نصیب شما می‌گردد

تعبیر خواب دمل چرکی

ابن سیرین می‌گوید: اگر در خواب ببینی در بدن تو زخمی وجود دارد که در آن چرک جمع شده و بوجود آمده است، تعبیرش این است که به اندازه زخم و چرک مال و اموالی برایت جمع می‌شود، ولی اگر ببینی در زخم بدن تو خون و چرکی جمع نشده است، یـعـنـی در مال و اموال تو کم و کاستی و ضرر و زیانی بوجود می‌آید همچنین به گفته محمد بن سیرین بیرون آمدن چرک از بدن، کاهش و ضرر و زیان مالی می‌باشد.

تعبیر خواب جوش چرکی در ران پا

نیاز به تمیزی و پاکسازی: خواب جوش چرکی در ران پا ممکن است نمادی از نیاز شما به تمیزی و پاکسازی باشد. این ممکن است به نشانه ای از نیاز شما به تطهیر روحی و جسمی باشد و نمایانگر خواسته شما برای خلاصی از بارهای ناخوشایند باشد.

نیاز به توجه به سلامتی: خواب جوش چرکی در ران پا ممکن است نشانگر نیاز شما به توجه به سلامتی باشد. این ممکن است به نشانه ای از نیاز شما به مراقبت و توجه به وضعیت جسمانی خود باشد و نمایانگر خواسته شما برای حفظ و بهبود سلامت باشد.

اضطراب و نگرانی: خواب جوش چرکی در ران پا ممکن است نمادی از اضطراب و نگرانی باشد. این ممکن است به نشانه ای از تنش‌ها و استرس‌های روزمره باشد و نیاز شما به روش‌های مدیریت اضطراب باشد.

تحرک و تغییر: خواب جوش چرکی در ران پا ممکن است نمادی از نیاز شما به تحرک و تغییر باشد. این ممکن است به نشانه ای از نیاز شما به تغییر در زندگی، روابط یا شرایط کنونی باشد و نمایانگر خواسته شما برای تحول و تحرک در زندگی باشد.

تعبیر خواب جوش پشت بدن