چمدان وسیله‌ای می‌باشد که در هر سفر و مسافرتی جز واجبات است و در تمام خانه‌ها وجود دارد. همانطور که چمدان ما را به یاد سفر و تفریح می‌اندازد در خواب هم تعبیر چمدان، سفر و مسافرت می‌باشد. نظر برخی از مبرین در مورد این خواب ناامیدی، یأس، مشکلات عشقی و عاطفی، رفاه و آسایش است.

اگر در خواب خود ببینید چمدان تمیز و نوعی در دست دارید نشان دهنده این است که رابطه شما با همسرتان خوب است و بهتر نیز می‌شود این تفسیر برای زن و مرد یکسان می‌باشد. اما اگر در خواب ببینید که آن ساک و چمدان کهنه و پاره است بر خلاف تفسیر بالا می‌باشد و نشان می‌دهد که رابطه شما با همسرتان خوب نیست و یا در آینده نخواهد بود.

اگر شما در خواب خود ببینید که ساک شما سوخته و پاره است نشان از آن دارد که همسر شما بیمار می‌شود.

ساک بدون دسته هم تعبیر خوبی ندارد و از جدایی بین زن و شوهر خبر می‌دهد.

اگر می‌خواهید تعبیر خواب چمدان را در موقعیت و شرایط گوناگون بدانید از شما می‌خواهیم که با ادامه این مطلب همراه ما باشید تا نظر معبران  را در این باره جویا شوید.

تعبیر خواب چمدان و چمدان خالی

به هنگام سفر و مسافرت از جمله ضروری‌ترین وسایلی که دنبال خود می‌بریم چمدان است. چمدان نماد سفر، امیدها و آرزوهایی است که می‌توانیم در آن قرار دهیم مطیعی تهرانی می‌گویند چمدان خالی آینده بیننده خواب و چمدان پر گذشته اوست.

منوچهر مطیعی تهرانی: چمدان خالی امیدها و آرزوها و نقشه‌هایی است که برای آینده داریم و چمدان پر از کارهایی است که با موفقیت و عدم موفقیت انجام داده‌ایم.

آنلی بیتون می‌گوید:

  • دیدن چمدان در خواب، علامت آن است که به سفرهایی خواهید رفت که برای شما بدبختی خواهد آورد.
  • دیدن چمدان خالی در خواب، نشانه آن است که در امور عاشقانه و ازدواج دچار نومیدی خواهید شد.

تعبیر خواب چمدان بزرگ و کوچک

مطیعی تهرانی: اگر دیدید چندین چمدان کوچک و بزرگ دارید در مقابل پیشنهاهای مختلف قرار می‌گیرید که نمی‌دانید کدامین را انتخاب کنید. چمدانی که در آن بسته نشود طمع است و حرص و آز.

لوک اویتنهاو می‌گوید: چمدان: سفر بزرگ

آنلی بیتون: اگر خواب ببینید چمدانی که برای مسافرت انتخاب کرده‌اید، کوچک است و تمام وسایل شما در آن جا نمی‌گیرد، نشانه آن است که شغلی برتر به دست می‌آورید و به خواسته‌های خود نیز خواهید رسید.

تعبیر خواب بستن چمدان

آنلی بیتون می‌گوید:

    • اگر خواب ببینید چمدان خود را می‌بندید، علامت آن است که در آینده نزدیک به مسافرتی دلپذیر خواهید رفت.
    • اگر خواب ببینید وسایل داخل چمدان را با بی نظمی چیده‌اید، نشانه آن است که در آینده نزدیک به مسافرتی دلپذیر خواهید رفت.
    • اگر خواب ببینید محتوای چمدان را بررسی می‌کنید، نشانه آن است که در زندگی به آسایش و راحتی دست خواهید یافت و در امور اجتماعی پیشرفت خواهید کرد.
  • اگر دختری خواب ببیند هر چه می‌کند نمی‌تواند در چمدان خود را بگشاید، علامت آن است که در اثر اتفاقی نومید کننده، شانس ازدواج با مرد ثروتمندی را از دست می‌دهد.
  • اگر دختری خواب ببیند هر چه می‌کوشد، نمی‌تواند در چمدان خود را ببندد، علامت آن است که از رفتن به سفر مورد علاقه‌اش مأیوس می‌گردد.

لوک اویتنهاو: در حال آماده کردن چمدان: خبرهای بد

تعبیر خواب حمل چمدان

تعبیر حمل چمدان در خواب این است که قصد دارید بار سفر خود را ببندید و به سفر طولانی بروید. اگر خواب دیدید که شخص دیگری وسایل شما را حمل کرد تعبیرش این است که آن شخص از اسرار پنهان شما آگاه است.

تعبیر خواب چمدان چیدن

اگر درخواب دیدید که وسائل سفر خود را داخل چمدان می گذاریدد تعبیرش این است که سوالات و مشکلات زندگی خود را با دوستان خود در میان خواهید گذاشت. اگر نتوانستید وسایل خود را در چمدان بگذارید تعبیرش این است که در کارهای خود بی نظم هستید گیج شده اید و هیچ برنامه ای برای آینده ندارید.

آنلی بیتون می‌گوید :
اگر خواب ببینید وسایل داخل چمدان را با بی نظمی چیده اید ، نشانة آن است که در آیندة نزدیک به مسافرتی دلپذیر خواهید رفت

تعبیر خواب چمدان سنگین

اگر چمدان خیلی سنگین بود و شما قادر به حمل آن نبودید تعبیرش این است که نمی توانید از پس مسئولیت های خود بر بیایید و در واقع از ادامه کار خسته شده اید و در جا زده اید.

تعبیر خواب چمدان خریدن

 تعبیر خریدن چمدان در خواب این است که قصد دارید کار مهمی را انجام دهید. کاری که تا به حال هیچگاه قادر به انجام آن نبودید.

تعبیر خواب فروش چمدان

تعبیر فروش چمدان در خواب این مفهوم را می رساند که شما از شرایط فعلی خسته شده اید و دوست دارید تغییر بزرگی در زندگی تان ایجاد کنید.

تعبیر خواب چمدان خالی

 تعبیر دیدن چمدان خالی در خواب نشانه بی ثمر ماندن تلاش های شما برای ادامه زندگی است.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :
تعبیر خواب چمدان یا خالی ، آینده بیننده خواب است و چمدان پر ، گذشته او است . چمدان خالی امید ها و آرزوها و نقشه هایی است که برای آینده داریم و چمدان پر از کارهایی است که با موفقیت و عدم موفقیت انجام داده ایم .

آنلی بیتون می‌گوید :
تعبیر دیدن چمدان خالی در خواب ، تعبیرش آن است که در امور عاشقانه و ازدواج دچار نومیدی خواهید شد .

تعبیر خواب چمدان قدیمی

تعبیر دیدن چمدان قدیمی در خواب نشانه مرور خاطرات گذشته است. موضوعی در گذشته شما را آزار می دهد که باید هر چه زودتر آن را فراموش کنید.

تعبیر خواب دزدیدن چمدان

 اگر در خواب دیدید کسی چمدانتان را دزدید تعبیرش این است که شما شاهد رفتارهای غیر قانونی دیگران هستید اما مجبورید سکوت کنید و به کسی چیزی نگویید.

تعبیر خواب چمدان کوچک

آنلی بیتون می‌گوید :
اگر خواب ببینید چمدانی که برای مسافرت انتخاب کرده اید ، کوچک است و تمام وسایل شما در آن جا نمی گیرد ، نشانة آن است که شغلی برتر به دست می آورید و به خواسته های خود نیز خواهید رسید .

تعبیر خواب چمدان بزرگ

 تعبیر دیدن چمدان بزرگ در خواب نشانه مسئولیت های سنگین در زندگی است. اگر توانستید این چمدان را حمل کنید یعنی می توانید از پس این مسئولیت های خود بر بیایید و اگر نتوانستید تعبیرش بر عکس است.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :
اگر دیدید چندین چمدان کوچک و بزرگ دارید در مقابل پیشنهاهای مختلف قرار می گیرید که نمی دانید کدامین را انتخاب کنید . چمدانی که در آن بسته نشود طمع است و حرص و آز .

تعبیر خواب جا گذاشتن چمدان

 اگر در خواب دیدید که چمدان خود را جا گذاشته بودید تعبیرش این است که در مورد برخی مشکلات به اندازه کافی فکر نکرده اید. این مسائل باعث می شود که کارهایتان به مشکل بربخورد. عدم توجه به برخی مسائل باعث می شود که اوضاع سخت تر از وضع کنونی شود.

تعبیر خواب چمدان های زیاد

 تعبیردیدن چمدان های زیاد در یک جا نشانه این است که مسائل و رازهای زیادی دارید که باعث شده کار و پروژه هایتان را از دست بدهید.

تعبیر خواب چمدان قرمز

 تعبیر دیدن چمدان قرمز در خواب نشانه سفرهای ماه عسل است.

تعبیر خواب چمدان سفید

 دیدن چمدان سفید در خواب نشانه نگرانی های شما در مورد خیانت شریک جنسی تان است. شما می ترسید رابطه تان به راحتی کمرنگ شود.

تعبیر خواب چمدان سیاه

 تعبیر چمدان سیاه درخواب نشانه بی فکری و بی برنامگی شما نسبت به آینده است.

تعبیر خواب چمدان آبی

 تعبیر دیدن چمدان آبی نشانه ارتباط جنسی و طولانی مدت شما است. احتمال به زودی با او به سفر خواهید رفت.

تعبیر خواب چمدان زیبا

 تعبیر دیدن چمدان زیبا نشانه اشتیاق شما برای رفتن به سفر تفریحی است. شما پول زیادی دارید و به همین دلیل می خواهید از زندگی خود به نحو احسنت استفاده کنید.