تعبیر خواب آتش زنه با انواع موضوعات و حالات را در این بخش میخوانید. از امام صادق (ع) روایت شده است که اگر کسی آتش زنه در خواب ببیند از طرف پادشاه مال و احوال حرامی بدست می آورد یا با گرفتن رشوه به مال و ثروت حرام میرسد.تعبیر خواب آتش زنه با توجه به موضوع و کسی که خواب را دیده تغییر می یابد. بطور مثال اگر در خواب ببیند که با آتش زنه نتوانست اتش روشن کندتعبیرش اینست که برای رسیدن به پول تلاش میکند ولی به آن دست نمیابد. در ادامه تعبیر دیدن آتش زنه در خواب را به طور کامل میخوانید.

تعبیر خواب آتش زنه از امام جعفر صادق (ع)

اگر ببیند که نتوانست از آتش زنه آتش بیرون آورد، دلیل آن باشد که در پی کسب مال می رود اما موفق نمی شود.

تعبیر خواب آتش زنه از محمد بن سیرین

اگر در خواب سنگ آتش زنه ببیند و چون این سنگ ها دوتا باشند تعبیر بر دو شریک دارد که خصوصیات یکی از آنها سخت دل و دیگری شجاع و قدرتمند است و هر دو مردم را دعوت خواهند کرد به سربلندی و شرافتمندی و انجام امور با اهمیت.

تعبیر خواب آتش زنه از آنلی بیتون

تعبیر خواب آتش زنه بدین معناست که اگر ببینی با آتش‌زنه چراغ را روشن می‌کنی،یـعـنـی اگر ازدواج کرده‌ای، از زنت صاحب فرزند می‌شوی، و رزق و روزی به زمدگی شما می اید یا اگر غریب هستی، نشانه این است که  ازدواج می‌کنی یا «کنیزکی» به دست می‌آوری،
و یا اگر سفر کرده‌ای داری، به سلامت بازمی‌گردد  و حس خوبی را پیدا می کنید و خشنود می شوی

دیدن آتش زنه در خواب یک زن نشانه جاه طلبی استو بدین معناست که فردی در وافعیت قصد فریب دادن شما را دارد

تعبیر خواب آتش زنه از ابراهیم کرمانی

اگر بیرون آمدن آتش را از آتش زنه ببیند، دلالت دارد بر انکه اگر عالم است مردم از علمش بهره مند خواهند شد و اگر تاجر است به مردم احسان و نیکی کند و اگر فقیر است مردم را از حسن خلق و رفتار پسندیده اش منفعت باشد.

تعبیر خواب آتش زنه از مطیعی تهرانی

  1. اگر «پادشاهی» در خواب ببیند که با استفاده از آتش‌زنه شمع یا چراغی را روشن نموده است،یـعـنـی با عدل و انصافی که برقرار می‌کند مردم به آسایش و راحتی می‌رسند.
  2. اگر شخص عالم و دانشمندی این خواب را ببیند، تعبیرش این است که مردم از علم و دانش او بهره‌مند می‌شوند.
  3. چنانچه بازرگان این خواب را ببیند، یـعـنـی به مردم کمک کرده و خیرات و احسان می‌نماید،و اگر بیننده خواب شخص فقیری باشد، یـعـنـی مردم را با استفاده از کارهایی که برای آن‌ها انجام می‌دهد، بهره‌مند ساخته و کمک می‌کند.