حرف زدن نوزاد در خواب از نظر معبرین دارای تعابیر مختلفی است. اما تعبیر خواب حرف زدن نوزاد نشانگر انتظاراتی است که در آینده ممکن است به وجود بیاید و مانند معجزاتی که بیانگر برآورده شدن آرزوها و آسان شدن زایمان برای یک زن باردار است.

خواب حرف زدن نوزاد بسیار خواب نابی است چرا که کسی که در خواب حرف زدن نوزاد را ببیند زندگی پس از مرگ پر از شادی و نشاطی برای او به وجود خواهد آمد.

  • خواب دیدن نوزاد نشانگر خبر می‌باشد. هنگامی که نوزاد در خواب حرف می‌زند بیانگر خبر خوبی است.
  • در واقع حرف زدن نوزاد در خواب نشانه از شادی، خبر خوب، کار، ارث، رهایی از غم و بیماری است.
  • بر اساس نظر برخی از معبران خواب حرف زدن نوزاد نماد فراوانی در خانه است به طوری که شما ثروتمند خواهید شد.

اگر می‌خواهید تعبیر خواب حرف زدن نوزاد را در موقعیت و شرایط گوناگون بدانید با ادامه این مطلب همراه ما باشید تا نظر معبران و مفسران بزرگ را در این باره جویا شوید.

تعبیر خواب حرف زدن نوزاد (معبرین کهن)

حضرت صادق علیه السلام می‌فرماید: اگر زنی در خواب ببیند که پسری زایید و بلافاصله پسرسخن گفت، مرگ زن خواب بین نزدیک است. البته ابن سیرین در جایی دیگر تعبیری به خلاف این بیان کرده است و آن این است که اگر مادری حرف زدن نوزاد پسرش را در خواب مشاهده کند و او با تعجب به فرزند خویش بنگرد دلیل بر نزول نعمت و برکت در زندگی دنیوی می‌باشد.

ابراهیم کرمانی می‌گوید اگر در خواب دیدید که کودک پسر و یا دختر صحبت می‌کند و حرف زدنش همراه با گریه باشد. دلیل بر گناهانی است که پدر مادر این نوزاد مرتکب شده‌اند.

شخصی به نزد امام صادق (ع) رسیدند و به ایشان گفتند که سحرگاه و قبل از اذان صبح خواب دیدم که نوزاد یکی از همسایگان ما که تازه به دنیا آمده بود بصورت ناگهانی با من شروع به حرف زدن کرد و من و سایرین از شدت تعجب فرار کردیم و دوباره به محل بازگشتم و آرام کنار نوزاد نشستم و به حرف های او گوش دادن و سپس تعبیر این خواب را از امام صادق (ع) پرسیدند بدو پاسخ دادند مژده باد تو را که یکی از افراد قبیله ات که نزد تو بسیار عزیز و گرامی است بزودی از بستر بیماری برمی‌خیزد و شفا پیدا خواهد کرد.

علی مدنی: اگر کسی خواب ببینید بچه های شیر خواره چند ماهه یا زیر یکسال با او و یا بادیگران حرف میزنند میتوان امیدوار شد که دیگر وقت خوش بودن فرا رسیده است اتمام غم و غصه فکر و خیال و همچنین از بین رفتن مریضی ها از معانی این خواب است.

تعبیر خواب حرف زدن نوزاد (معبرین غربی)

هر آنچه که نوزاد در خواب صحبت می‌کند نشانه‌ای از حقایق و نمادی از واقعیات است. دقت کنید که در خواب نوزاد درباره چه موضوعاتی صحبت خواهد کرد.
حرف زدن نوزاد در خواب عملی است فراتر از واقعیت. این بدان معنی است شما در کاری حرفه‌ای یا ارتباطی قوی با دیگران دارید. صحبت کردن کودک اشاره به تلاش کودک درونتان برای پرورش و تقویت ارتباط با دیگران است.
تعبیر خواب حرف زدن نوزاد برای یک مادر باردار بیانگر این است که مادر در تلاش برای ارتباط با فرزند درون شکمش است.
در برخی موارد این خواب اشاره به رخ دادن معجزه‌ یا تجربه‌ای جدید دارد. شما می‌توانید امیدوار باشید که برخی مسائلی که حل آن‌ها غیر ممکن است در آینده حل خواهند شد.

تعبیر خواب حرف زدن نوزاد دختر

تعبیر خواب حرف زدن نوزاد از نگاه ابن سیرین دلیل بر این است که به زودی یکی از اقوامی که می‌شناسید صاحب فرزند خواهد شد.

در برخی منابع تعبیر خواب حرف زدن نوزاد دختر دیدن دختر را به عزت و فراوانی و آسانی پس از سختی تعبیر می کنند. صحبت از دختر بچه در خواب به این معنی است که با شغلی شاد روبرو خواهید شد.

تعبیر خواب حرف زدن نوزاد دختر

تعبیر خواب حرف زدن نوزاد از نگاه ابن سیرین دلیل بر این است که به زودی یکی از اقوامی که می‌شناسید صاحب فرزند خواهد شد.

در برخی منابع تعبیر خواب حرف زدن نوزاد دختر دیدن دختر را به عزت و فراوانی و آسانی پس از سختی تعبیر می کنند. صحبت از دختر بچه در خواب به این معنی است که با شغلی شاد روبرو خواهید شد.

تعبیر خواب حرف زدن نوزاد تازه متولد شده

تعبیر خواب حرف زدن نوزاد تازه متولد شده ای که خیلی خوب و زیبا صحبت می کند اگر سالم و شاد به نظر برسد، نشان می دهد که مشکل به سرعت تمام می‌شود و دردسر ناچیز است.

در تعبیر خواب حرف زدن نوزاد تازه متولد شده اگر بیننده خواب خسته شده است از این که به نظر می‌رسد احتمال موفقیت در کارهایش کم است، پس از این خواب به سمتی که می خواهد پیش برود و نتایج مثبتی به دست می آورد که می‌تواند برای او شگفتی بزرگی باشد. یعنی اتفاقات مثبت، زیبا و سودمندی در زندگی شخصی که رویا را می بیند اتفاق می افتد که او را شگفت زده می کند و خوشحال می کند.

تعبیر خواب حرف زدن نوزاد چند ماهه

تعبیر خواب حرف زدن نوزاد چند ماهه اگر پسر یا دختر صحبت کند و این صحبت همراه با گریه و ناله باشد، اشاره به گناهانی دارد که والدین این نوزاد مرتکب شدند.

تعبیر خواب حرف زدن نوزاد دیگران

تعبیر خواب حرف زدن نوزاد دیگران گفته می شود در ذهن صاحب خواب تلاش هایی وجود دارد. در این مسیر، فرد راه های خوبی برای تحقق هدف خود، گرفتن فرصت های غیرقابل از دست دادن و رسیدن به درهای مناسب پیدا می کند.