زمانی که ما به خواب فرو می‌رویم روح ما از بدن جدا شده و به سمت آسمان حرکت می‌کند و هرچه در این مسیر می‌بیند به صورت خواب در ذهن ما باقی خواهد ماند. آن دسته از خواب‌هایی که روح فرد قبل از رسیدن به آسمان را می‌بیند خواب حلم و آن دسته از خواب‌هایی که روح بعد از رسیدن به آسمان می‌بیند را رویا می‌نامند که همان رویای صادقانه است.

?️ قبل از مطالعه تعبیر خواب چاپ لازم است بدانید که چاپ، فتوکپی، زیراکس و … از دستگاه‌هایی هستند که در قرن‌های اخیر اختراع شده و کاربردهای بسیار زیادی دارند. البته باید گفت تاریخچه چاپ قدیمی‌تر است اما آنچه که ما در خواب می‌بینیم مربوط به زمان حال می‌باشد.

بسیاری از ما ممکن است در خواب ببینیم که در حال چاپ هستیم اینکه چه موضوعی را چاپ می‌کنیم در واقع می‌تواند بیانگر تعبیر خواب باشد. چاپ اعلامیه، کارت دعوت و جزوه امتحان هر کدام دارای معانی و تعابیر متفاوتی هستند. دیدن چاپخانه در خواب فرد نشان می‌دهد خبر مهمی در حال وقوع است.

?️ اگر در خواب خود دیدید که فردی یک بسته کاغذ چاپ شده به شما داد در بیداری پولی به شما خواهد رسید. اگر شما در خواب ببینید که پول یا ورق بازی و عکس‌های زشت و زننده چاپ می‌کنید شما مرتکب گناه بزرگی شده‌اید.

چاپ کتاب‌های خوب مثل قرآن نشان از کارهای ثواب و نیکو در بیداری دارد. هنگامی که در خواب ببینید صورت شخصی که آشنا است را چاپ می‌کنید در بیداری با او ملاقاتی خواهید داشت. برای مطلع شدن از ادامه تعبیر خواب چاپ، فتوکپی و …. از شما دعوت می کنم که همراه ما باشید.

تعبیر خواب چاپخانه

معبرین غربی می‌گویند: به طور کلی چاپخانه در خواب نمادی از انرژی است. اگر به چاپخانه رجوع کردید و آن‌ها نتوانستند آنچه شما می‌خواهید را چاپ کنند به معنای انرژی متوقف شده شما یا ناتوانی در انجام پروژه کاری است.

منوچهر مطیعی تهرانی می‌گوید:

اگر در خواب چاپ خانه ای بزرگ مشاهده کردید در جریان حادثه ای مهم قرار می گیرید که بسیاری مردم دیگر در آن شریک هستند.

اگر دیدید در یک چاپ خانه هستید و کسی دیگر پشت ماشین قرار دارد و چیزی چاپ می کندخبری مهم به گوش شما می رسد یا شاهد واقعه ای مهم قرار می گیرید.

تعبیر خواب پرینتر (چاپگر)

معبرین غربی می‌گویند: پرینتر در خواب بیانگر تحقق برنامه‌های بیننده رویاست. شما تمایل به بیان افکار و عقاید خود هستید تا دیگران بتوانند آن را درک کنند.

تعبیر خواب چاپ کردن

منوچهر مطیعی تهرانی می‌گوید:

چنانچه در خواب دیدید که خودتان شخصا چیزی چاپ می کنید عمل شما چنان است که در بیداری بر آشنائی با شخصیتی مهم اقدام می کنید و پیش قدم می شوید. و او کسی است که می تواند مسیر زندگی شما را تغییر دهد.

اگر کسی یک بسته کاغذ چاپ شده به دست شما سپرد مثل کارت ویزیت، فاکتور و یادداشت در بیداری پولی به شما می رسد.

چاپ منکرات

چنان چه در خواب ببینید چیزهای منکر چاپ می کنید در خواب پول نیز از منکرات و مکروهات است مثل اسکناس، ورق بازی و عکس های زشت و صور قبیحه خواب شما می گوید میل به انجام گناه در شما زیاد است و باعث انتشار یک فکر غلط یا شیوع یک گناه بزرگ می شوید.

چاپ کتب دینی

حال اگر ببینید کتب خوب مثل قران،نهج البلاغه یا عکس انبیا و مقدسان را چاپ می کنیدخواب شما می گوید میل به تزکیه و تبری در شما زیاد است.

تعبیر خواب چاپ کردن عکس

منوچهر مطیعی تهرانی می‌گوید:

اگر دیدید عکسی را چاپ می کنید، چنان چه عکسی که چاپ می کنید چهره آشنا باشد با دوستی که مدت‌ها است او را ندیده اید ملاقات خواهید داشت.اگر سفر کرده ای دارید او از سفر باز می گردد و چنان چه قیافه ای نا آشنا داشته باشد از جانب شخصی بزرگ احضار می شوید یا کاری به شما محول می گردد.

تعبیر خواب چاپ اسکناس و ورق بازی

منوچهر مطیعی تهرانی گوید:

چنان چه در خواب ببینید چیزهای منکر چاپ می کنید در خواب پول نیز از منکرات و مکروهات است ـ مثل اسکناس، ورق بازی و عکس های زشت و صور قبیحه خواب شما می گوید میل به انجام گناه در شما زیاد است و باعث انتشار یک فکر غلط یا شیوع یک گناه بزرگ می شوید.

 

تعبیر خواب چاپ قرآن و نهج البلاغه

منوچهر مطیعی تهرانی گوید:

اگر ببینید کتب خوب مثل قران،نهج البلاغه یا عکس انبیا و مقدسان را چاپ می کنید خواب شما می گوید میل به تزکیه و تبری در شما زیاد است

تعبیر خواب چاپگر

مولف می گوید:

دیدن چاپگر در خواب بیانگر این است که تلاش می کنید فکر یا ایده ای را به روشی که دیگران بتوانند بفهمند ابراز کنید

 

تعبیر خواب خراب شدن چاپگر

معبران می گویند:

خواب دیدن اینکه پرینتر کار نمی کند بیانگر مشکلات و ناامیدی شما در بیان افکارتان ( ارتباط برقرار کردن) است

 

تعبیر خواب کار کردن در چاپخانه

آنلی بیتون می گوید:

اگر دختری خواب ببیند نامزدش برای چایخانه کار می کند ، علامت آن است که همسر آینده او پول یا وقت زیادی برای او صرف نخواهد کرد .

 

تعبیر خواب چاپخانه

منوچهر مطیعی تهرانی گوید:

اگر دیدید در یک چاپ خانه هستید و کسی دیگر پشت ماشین قرار دارد و چیزی چاپ می کند خبری مهم به گوش شما می رسد یا شاهد واقعه ای مهم قرار می گیرید.

اگر در خواب چاپ خانه ای بزرگ مشاهده کردید در جریان حادثه ای مهم قرار می گیرید که بسیاری مردم دیگر در آن شریک هستند.

آنلی بیتون می گوید:

اگر خواب ببینید به چایخانه رفته اید ، علامت آن گاست که دیگران به شما اهانت خواهند کرد .

اگر خواب ببینید چایخانه را اداره می کنید ، علامت آن است که به بدبختی بزرگی دچار خواهید شد .

فتوکپی رویا

بیانگر این است که خواب بیننده در آینده نزدیک اتفاقات بسیار خوبی را تجربه خواهد کرد، سود خوبی به دست خواهد آورد، با وجود افرادی که می خواهند مانع او شوند، در تجارت خود به خوبی پیشرفت خواهد کرد، با یک فرد مناسب ارتباط بسیار خوشی خواهد داشت. کسب و کار روز به روز بهتر خواهد شد.

دیدن دستگاه کپی در خواب

کسی که رویا را می بیند که یکی از عزیزانش با حرف دیگران جلو می رود، خودش را در موقعیت های بسیار پر دردسر و سخت قرار می دهد، بعد از یک دوره پریشان خوشحالی زیادی را تجربه می کند، وارد می شود. مشاغل بسیار مناسب و سودآور در مدت زمان کوتاهی و اینکه او بیشتر و بیشتر با یک فرد شریک می شود او ادعا می کند که آنها دوستان خوبی خواهند شد.

دیدن کاغذ کپی در خواب

بیانگر این است که کار صاحب رویا روز به روز بیشتر می شود، گرفتاری هایش در مدت کوتاهی تمام می شود، از فرصت هایی که در اختیار دارد بسیار درست و خوب استفاده می کند، هر چه زودتر از ناراحتی هایی که تجربه کرده خلاص می شود.

دیدن کاغذ در خواب

بیان می شود که درآمد شخصی که خواب ببیند روز به روز بیشتر می شود، مشکلات و گرفتاری های او در مدت کوتاهی بدون ایجاد مشکل برطرف می شود، بیماری او به زودی درمان می شود، با یکی وارد یک تجارت بسیار خوب می شود. از همسر، دوست یا بستگانش است و موفقیت او مدام افزایش خواهد یافت.