تعبیر خواب آروغ ، تعبیر آروغ زدن در خواب از ابن سیرین ، ابراهیم کرمانی ، مطیعی تهرانی و دیگر معبران را با موضوع خواب آروغ زدن را در این بخش میخوانید. اگر درخواب آروغ ترش و بدبو بود ، بیننده خواب حرفی میزند که به ضرر او تمام میشود و خطر آفرین است و باید مراقب باشد. معبران همچنین در حالتی تعبیر خواب آروغ را رسیدن عجل تعبیر کرده اند که ببیند همراه آروغ غذایی از گلویش بیرون آمده و در دهانش قرار گرفته است.در ادامه تعبیر خواب دیگر موضوعات آروغ زدن در خواب را برای شما گرد آوری کرده ایم.

تعبیر خواب آروغ

تعبیر خواب آروغ

تعبیر خواب آروغ از مطیعی تهرانی

تعبیر خواب آروغ زدن بدین معناست که اگر کسی ببیند که آروغ زد و به جای گاز و باد از گلویش غذا بیرون آمد و در دهانش جای گرفت به هیچ وجه سعد نیست و بهتر است بیننده چنین خوابی برای چند هفته از مسافرت و خارج شدن از شهر و دیار خویش خودداری کند چرا که این حالت در خواب نشان فرا رسیدن اجل است و همچنین بدین معناست که اتفاقات بسیار بد و خطرناکی برایش می افتد که حالش را بد می کند البته باید توجه داشت که این حالت با استفراغ فرق دارد. استفراغ در خواب همانطور که از نامش مستفاد می‌شود طلب فراغت کردن است و با باد گلو متفاوت است.

اگر در خواب بیننده ببیند که آروغ زد و دودی از گلویش بیرون آمد گویای آن است که در آینده  بسیار نزدیک سخنان و حرف هایش موجب ملال و ملالت می‌شودو در نهایت به زیان و ضرر او تمام می‌شود و شایستگی سرزنش و شماتت می‌یابد.

تعبیر خواب آروغ از ابراهیم کرمانی

  • اگر بیند که درخواب آروغ برمی آورد، دلیل بود که سخنی بگوید که او را از آن حرمتی بود.
  • اگر بیند که با آروغ طعامی بود و از گلویش بیرون آمد، دلیل کند که اجلش نزدیک بود.

تعبیر خواب آروغ از محمدبن سیرین

  • اگر دید که آروغ ترش و ناخوش برآورد، دلیل کند که سخنی گوید که از آن مضرت و خطر بیند.
  • اگر دید که آروغ همچون دود برآورد، دلیل کند که بی هنگام سخنی گوید، که از آن او را عیب گویند و ملامت کنند و سرانجام از آن پشیمانی خورد

تعبیر خواب آروغ از کارل یونگ

  • اگر در خواب ببینید که آروغ می زنید نشانه هشداری از سمت ضمیر ناخودآگاه شماست که تغییراتی را پیش بینی می کند به این معنی که هرچه بزرگتر شوید تغییرات بیشتری در میزان آگاهی شما ایجاد می شود.
  • شنیدن صدای آروغ در خواب بیانگر این است که توانایی غلبه بر مشکلاتی که بر سر راهتان ایجاد می شود را دارید.