اینستاگرام یکی از نرم افزار های پرطرفدار بین ایرانیان و مردمان جهان می باشد و خیلی ها از آن فقط به عنوان یک نرم افزار سرگرم کننده استفاده می کنند اما افراد باهوشی هستند که  به این نرم افزار به عنوان منبع کسب درآمد نگاه میکنند و با هزینه بسیار پایین درآمد های میلیونی دارند. کسب درآمد از اینستاگرام بسیار کم هزینه و کم دردسر می باشد و شما می توانید با چند ساعت کار کردن مفید و هوشمندانه درآمد بالایی کسب کنید.

چگونه از اینستاگرام پول دربیاریم؟

شما می توانید در هرساعت از شبانه روز و در هرمکانی که هستید مثلاً در خانه، سفر، بیرون و… از پیج خود پول دربیاورید اما چگونه؟ اینستاگرام، یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی به طور مستقیم به حساب افراد پول واریز نمی کند، اما با توجه به  فعالیت شما و تعامل بین شما و کابران  باعث درآمد زایی می شود. 5 روش کسب در آمد از اینستاگرام را در ادامه برایتان اورده ایم.

1- کسب درآمد از طریق تبلیغات:

در این روش تعداد افرادی که فالور بالایی دارند، از طریق تبلیغات ، پست، استوری و یا بنر شرکت های دیگر را در صفحه خودشان منتشر می کنند و بابت این کار پول دریافت می کنند. این افراد خدمات و محصولات افراد دیگر را معرفی می کنند و بابت این تبلیغ از صاحبان آن ها مبلغی را دریافت می کنند.

2-کسب درآمد از طریق همکاری در فروش:

اگر شما یک  بلاگر و یا  یک کسی نیستید که محصولی در اینستاگرام  به فروش برسانید، اما  دانش بازاریابی و اطلاعات کافی در این باره دارید می توانید به افراد دیگر که صاحب مشاغل اینترنتی هستند، مشاوره بدهید و از این طریق درآمدزایی کنید.

3- تبدیل به یک اینفلوئنسر شوید:

اگر شماهم به  یک فردی تبدیل شوید که  دنبال کننده  ی بسیار بالایی دارد ، می توانید از طریق پست و استوری فالور های خودتان را متقاعد کنید که از مطالبی که شما می گذارید و پیج های تبلیغ شده خریداری کنند.

4-در اینستاگرام  تولید محتوا داشته باشید:

یکی دیگر از راه های کسب درآمد از اینستاگرام تولید محتوا می باشد، اگر شما هم دانش کافی درباره تولید محتوا دارید می توانید از این روش درآمد زایی داشته باشید.

5- کالای خود را مستقیم به فروش برسانید:

شما می  توانید به صورت مستقیم از کالای خودتان عکس و فیلم تهیه کنید و آن را در پیج خودتان قرار دهید و به صورت مستقیم و بدون واسطه آن را به فروش برسانید. فقط کمی خلاقیت و استمرار در فعالیت برای اینکار ضروری است.

6- ادمین اینستاگرام شوید:

در این روش شما بدون درآمد اولیه می توانید کسب درآمد داشته باشید به این صورت که افراد در پیج های دیگر از شما و پبجتان به عنوان ادمین پیج خودشان استفاده می کنند فقط کافی است شما در پیج خودتان بگویید و توضیح بدهید که دارای شرایط ادمینی هستید.

7- به صورت دراپ شیپینگ درآمد زایی کنید:

در این روش فروشگاه محصولات خودتان را تولید و به صورت آنلاین به فروش میرسانید، این روش بدون سرمایه اولیه می باشد.

5 راز افزایش فروش:

  •  انتخاب یک نام  جذاب برای پیج اینستاگرام
  •  داشتن هدف برای راه اندازی پیج اینستاگرام
  • فعالیت در ارتباط با موضوع اصلی پیج
  • خلاقیت و نداشتن کپی برداری از دیگران
  • برگزاری چالش و مسابقه در پیج

نتیجه گیری

همانطور که فروش محصولات به صورت حضوری زحمت ها و چالش هایی را به همراه دارد فروش در اینستاگرام هم که به تازگی بسیار رواج یافته است، چالش های خودش را دارد و نیاز به ابتکار و خلاقیت برای جذب مشتری است و همینطور ادمینی یا بلاگری هم تخصص خاصی میخواهد تا فالور پس از جذب دچار ریزش نشود و شما به موفقیت خود بیفزایید. به طور کلی اگر ابتکار همراه با عمل را در اینستاگرام پیاده کنید مطمعنا شما را به درآمد خواهد رساند.