در ادامه تصاویر تفریح و خوش گذرانی کریستین رونالدو و دوست دخترش جورجینا رودریگز در تابستان را خواهید دید.

جورجینا رودریگز

جورجینا رودریگز

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو یک ستاره فوتبال پرتغالی است.

کریستین رونالدو

کریستین رونالدو

در سال 2003، زمانی که او فقط 16 سال داشت، منچستریونایتد 12 میلیون پوند (بیش از 14 میلیون دلار آمریکا) برای به خدمت گرفتن او پرداخت کرد که برای بازیکنی هم سن و سال او رکوردی بود.

جورجینا رودریگز

جورجینا رودریگز

کشتی 300 میلیاردی

کشتی 300 میلیاردی

در فینال جام حذفی 2004، رونالدو سه گل اول منچستر را به ثمر رساند و به آنها کمک کرد تا قهرمانی را به دست آورند.

رونالدو

رونالدو

رونالدو

رونالدو

او در سال 2008 رکورد گلزنی را به نام خود ثبت کرد، قبل از اینکه رئال مادرید سال بعد رکورد 131 میلیون دلاری را برای خدمات او پرداخت کرد.

رونالدو

رونالدو

بچه رونالدو

بچه رونالدو

در میان دستاوردهای او، پنج جایزه توپ طلا را به عنوان بهترین بازیکن سال به دست آورد و پرتغال را به یک پیروزی در قهرمانی اروپا 2016 رساند.

بچه های رونالدو

بچه های رونالدو

در جولای 2018، رونالدو با امضای قراردادی با باشگاه سری آ ایتالیا، یوونتوس، مرحله جدیدی از حرفه خود را آغاز کرد.

رونالدو

رونالدو

رونالدو در 5 فوریه 1985 در فونچال، مادیرا، پرتغال، جزیره کوچکی در سواحل غربی این کشور به دنیا آمد. رونالدو کوچکترین فرزند از چهار فرزند ماریا دولورس دوس سانتوس و خوزه دینیس آویرو است. نام او برگرفته از رونالد ریگان، یکی از بازیگران مورد علاقه پدرش بود.

رونالدو

رونالدو

رونالدو در یک محله عمدتاً طبقه کارگر در خانه کوچکی با سقف حلبی که مشرف به اقیانوس بود بزرگ شد. رونالدو از طریق پدرش که به عنوان مدیر تجهیزات در یک باشگاه پسرانه کار می کرد، با بازی فوتبال آشنا شد.

استایل رونالدو

استایل رونالدو

زندگی دوران کودکی او بسیار سخت بود زیرا پدرش اغلب اوقات زیاد مشروب می‌نوشید.

کشتی رونالدو

کشتی رونالدو

مادر رونالدو برای کمک برای تغذیه کودکان و مشکلات مالی، به عنوان آشپز و نظافتچی کار می کرد. در سال 2005، زمانی که رونالدو برای منچستریونایتد بازی می کرد، پدرش به دلیل مشکلات کلیوی ناشی از الکل درگذشت.

صبحانه رونالدو و خانواده

صبحانه رونالدو و خانواده

در سال 2007، مادرش با سرطان سینه دست و پنجه نرم کرد. مرگ پدرش به خصوص برای رونالدو بسیار سخت بود، زیرا او و پدرش بسیار صمیمی بودند. این ورزشکار جوان اغلب پدرش را وادار کرده بود تا وارد مرکز توانبخشی شود و مشروب خوردن را ترک کند پدرش اما هرگز این پیشنهاد را نپذیرفت.

رونالدو و خانواده

رونالدو و خانواده

زمانی که رونالدو 10 ساله بود، به عنوان یک پدیده شناخته شده بود، بچه ای که می خورد و می خوابید و فوتبال بازی می کرد. پدرخوانده‌اش، فرنائو سوزا، برای خبرنگاران بریتانیایی می گفت «تمام کاری که در دوران کودکی می‌خواست انجام دهد این بود که فوتبال بازی کند و تکالیفش را انجام دهد.

صبحانه ساده رونالدو و خانواده

صبحانه ساده رونالدو و خانواده

در اوایل نوجوانی، استعداد و اسطوره رونالدو به طور قابل توجهی رشد کرده بود. او پس از حضور در ناسیونال دا لیها دا مادیرا، در سال 2001 با اسپورتینگ پرتغال قرارداد امضا کرد.

رونالدو و خانواده

رونالدو و خانواده

رونالدو با جورجینا رودریگز مدل اسپانیایی ازدواج کرده است. این زوج اولین بار در نوامبر 2016 به صورت عمومی با هم دیده شدند. در ژوئن 2017، این زوج یک دوقلو دختر و پسر از طریق رحم اجاره ای به دنیا آوردند.

کشتی رونالدو

کشتی رونالدو

در نوامبر 2017، رودریگز یک دختر دیگر به دنیا آورد و خانواده آنها 5 نفره شد. البته اولین فرزند رونالدو، کریستیانو جونیور، از دوست دختر سابقش در ژوئن 2010 به دنیا آمد.

رونالدو

رونالدو

در سال 2018، پلیس لاس وگاس، نوادا، تحقیقاتی را در مورد ادعاهایی مبنی بر اینکه رونالدو به زنی در اتاق هتلش تجاوز کرده است، بازگشایی کرد. متهم همچنین علیه این ستاره ورزشکار شکایت مدنی ارائه کرد. تابستان سال بعد، دادستان منطقه کلارک کانتی، نوادا، اعلام کرد که پرونده را بررسی کرده است و به دنبال اتهامات جنایی علیه رونالدو نخواهد بود.

رونالدو اسطوره فوتبال جهان نه خالکوبی دارد نه اهل سیگار است و بعد از مرگ پدرش می گوید اصلا الکل مصرف نکرده تا بتواند خون اهدا کند.