رونالدو یک نابغه ی فوتبالی است که فوتبال دنیا را به مسیر دیگری برده و با افتخارات بدست آورده یکی از بهترین بازیکنان دنیا شناخته شده است. این ستاره پرتغالی ، هفت قهرمانی لیگ، پنج لیگ قهرمانان، پنج توپ طلا ( کمتر از مسی ) ، یک قهرمانی در مسابقات قهرمانی اروپا با تیم ملی پرتغال، بیش از ۸۰۰ گل در بیش از هزار بازی و… بدست آورده است.  رونالدو هوادار بسیاری دارد و از نظر این هواداران رونالدو بهترین بازیکن است. کریستیانو رونالدو در طول عمر ورزشی خودش بسیار خوش درخشیده و توانسته افتخارات بی شماری را کسب کند.

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو

در ادامه مطلب ۷ نکته درباره رونالدو مطرح می شود ، که شاید از آن بی خبر بوده باشید.

۱- بیماری قلبی کریس در نوجوانی:

زمانی که فقط ۱۵ سال داشت به بیماری قلبی تاکی کاردی مبتلا بود، یعنی تپش قلب نامنظم داشت و حتی در شرایطی که استراحت می کرد هم دچار تپش قلب بود، او مجبور به عمل قلب شد، پزشکان از لیزر برای سوزاندن مشکل استفاده کردند. رونالدو چند روز بعد از جراحی به تمرین های فوتبالی خود برگشت.

۲- فرودگاه بین المللی کریستیانو رونالدو:

رونالدو متولد شهر مادیرا و بزرگ شده این شهر است. رونالدو هیچ وقت فراموش نمی کند که از کجا آمده است و زمانی که به خانه اش می رود نام خودش را در فرودگاه مشاهده می کند. در سال ۲۰۱۶ نام فرودگاه مادیرا به کریستیانو رونالدو تغییر کرد.

۳- رونالدو عاشق ریکی مارتین است:

رونالدو عاشق خواننده ریکی مارتین است و آهنگ مورد علاقه اش لیوین لاویدا لوکا است.

۴- اعداد چشم گیر شبکه های اجتماعی:

رونالدو بیشترین دنبال کننده را در شبکه اجتماعی اینستاگرام، فیس بوک و توییتر دارد.

۵- نام یک درس به نام کریستیانو رونالدو!:

در سال ۲۰۱۵ دانشگاه بریتیش کلمبیا اوکاناگان یک کلاس جامعه شناسی درباره رونالدو معرفی کرد و در دروس چهارم قرار داده شده است.
که درباره هویت رونالدو ، شخصیت او و چگونه زندگی کردن او صحبت می کند.

۶- تغییر شماره پیراهن از 7 به 28:

زمانی که رونالدو به منچستر رفت درخواست پیراهن شماره ۲۸ را کرد، اما زمانی که او به منچستر رفت فقط ۱۸ سال داشت و فرگوسن به او پیشنهاد داد پیراهن بکام را بپوشد، رونالدو گفت: از آن جایی که بکام این پیراهن را پوشیده بود وحشت‌زده شده بودم. اما این چالش را پذیرفتم و از آن زمان این شماره شانس من شده است. من با آن پیراهن همه چیز را در فوتبال به دست آورده‌ام.

۷- کمک های مالی رونالدو به نیازمندان و کارهای خیر او:

رونالدو از ثروت قدرت و نفوذ خودش برای کارهای خیر استفاده می کند، و در سازمان خیریه کودکان و سازمان های جهانی مشارکت دارد.
در حال حاضر به عنوان سفیر سازمان‌های نجات کودکان، یونیسف و ورلد ویژن فعالیت می‌کند.