تیم ملی امید کشور ایران برای اردوی تدارکاتی پنج شنبه هفته ی گذشته عازم کشور ترکیه شد.

با نظر رضا عنایتی سرمربی تیم امید ایران، محمدرضا خالدآبادی، سامان فلاح، حسین گودرزی، امیر جعفری صیقلانی، محمدحسین زواری، آریا یوسفی، سامان تورانیان، مهدی هاشم نژاد، محمد قربانی، محمدحسین اسلامی، یاسین سلمانی، علیرضا باویه، احمد شریعت زاده، آریا برزگر، محمدمهدی احمدی، سینا سعیدی فر، پیام پارسا، میلاد کر، دانیال ایری، سینا قاسمی، علی اصغر صادقی نسب، سعید کریم آذر، امیررضا اسلام طلب، مرصاد سیفی، طاها طباطبایی و عرفان قربانی به این اردو ترکیه دعوت شده‌اند.

علی پوردارا هافبک چپ پای تیم الکویت

علی پوردارا هافبک چپ پای تیم الکویت

اردوی تیم ملی به مدت ۱۰ روز در ترکیه خواهد بود‌.

علی پوردارا، هافبک چپ پای تیم الکویت است که توسط عنایتی به اردوی تیم ملی دعوت شد‌. این بازیکن با هماهنگی باشگاه کشور کویت را به مقصد ترکیه ترک کرد.

علی پوردارا

علی پوردارا

پوردارا توانایی بازی در پست هافبک چپ و دفاع چپ را دارد، که در باشگاه الکویت بازی می‌کند و سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را هم دارد.

هم چنین این بازیکن از لیگ برتر هم تقاضا دارد و به احتمال خیلی قوی شاگرد مهدی رحمتی شود و پیراهن قرمز رنگ نساجی را تنش کند.

علی پوردارا مادرش اصلیت کویتی و پدرش ایرانی است، این لژیونر ایرانی در ۲۳ بازی خودش در لیگ کویت و جام حذفی، ۵ گل زده و ۹ موقعیت گل هم بوجود آورده است که این موقعیت های گل تاثیر زیادی بر قهرمانی این تیم داشته است.

علی پوردارا تمایل به بازی در تیم ملی را دارد و قبل تر به خاطر مشکلات اداری نتوانسته خودش را به اردوی تیم ملی برساند‌.

تیم امید ایران برای اولین بار شاهد حضور یک دورگه در تیمش خواهد بود.