در این پست از سایت چقدر احتمال دارد تهران زلزله بیاد,احتمال وقوع زلزله در تهران تا ٤٨ ساعت آینده را قرار دادیم . احتمال وقوع زلزله در تهران و ترس از زلزله و زمین لرزه در تهران جزو کلماتی هستند که بیشترین سرچ را در گوگل داشته اند ! ترس از وقوع زلزله بزرگ در تهران باعث شده است تا شهروندان تهرانی اکثرا اوقات به دنبال اخبار زلزله و پیش بینی زلزله ردباره تهران در گوگل بگردند ! ولی آیا احتمال دارد در 48 ساعت آینده در تهران زلزله و زمین لرزه اتفاق بیفتد ؟ یا اینکه چقدر احتمال دارد در تهران زلزله بیاد ؟ این سوالات جواب مشخصی ندارند چرا که فقط خداوند از این مسائل آگاه است …

در ادامه از سایت استار بورس همراه ما باشید با اخبار و خبرهای احتمال وقوع زلزله در تهران و پیش بینی زلزله و زمین لرزه برای تهران در 48 ساعت آینده …

 

آیا زلزله در تهران تا ۴۸ ساعت آینده صحت دارد؟

به جز خداوند بزرگ هیچ کسی نمی داند در چه ساعت و روزی زلزله خواهد آمد.

بعضی از سایت‌ها و کانال‌های فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برای جذب ممبر (عضو ) و بازدید بیشترشان دست به انتشار اخبار کذب و دروغ می کنند.

یکی از این مطالب دروغین و فیک خبر مربوط به ؛ احتمال وقوع زلزله در تهران تا ٤٨ ساعت آینده؛ می‌باشد که اساسا شایعه‌ای بیش نیست.

در روزهای ۹ و ۱۰ اردیبهشت در کجای ایران زلزله می آید؟

اما در ادامه به اظهار نظر برخی از کارشناسان درباره احتمال وقوع زلزله در تهران می پردازیم.

احتمال زلزله ۷.۲ ریشتری بیخ گوش تهران

مطالعات و بررسی‌های محققان نشان می‌دهد ایران پتانسیل زلزله‌های بزرگتر از ۷.۵ را دارد، ضمن آنکه مشاهده نتایجی که روی ترانشه گسل‌ها دریافت شده و بر اساس اطلاعات مربوط به گسل‌ها و مطالعات تحلیل خطر زمینلرزه برای تهران، پتانسیل زلزله‌ای با بزرگای ۷.۲ وجود دارد.