رنگ لباس استایل و ترکیب رنگ تیپی که میزنید در زیبایی ظاهر و اندام شما همانقدر تاثیر دارد که رنگ مو وابرویتان بر قیافه تاثیر میگذارد و شما را جوان تر، شاداب تر و حتی چاق تر و لاغرتر نشان میدهد. وقتی میگوییم با رنگ لباس جذاب و جوان میشوید به این معنا نیست که لباس های رنگارنگ و روشن بپوشید این اشتباه را خیلی ها انجام میدهند و استایلشان با ترکیب رنگ های غلط به کلی خراب میشود.

لازم است بلد باشید چه رنگی را با چه رنگی بپوشید و یا اصطلاحا به هم میان و یا چه رنگ هایی کنار هم استایل شما را بد و پیر میکند. به همین منظور در این پست برای شما عزیزان چند نکته ی کلیدی درباره ی ترکیب رنگ لباس ها آورده ایم تا استایل شیک وجذابی داشته و در عین حال جوانتر به نظر برسید.

این ترکیب رنگ ها پیرت میکنه! رنگ های جوان کننده را بشناس

این ترکیب رنگ ها پیرت میکنه! رنگ های جوان کننده را بشناس

ترکیب رنگ هایی که پیرت میکنه

رنگ کرم که از رنگ های زیبا و پرطرفدار در استایل است اگر با رنگ مشکی و بنفش ست شود اصلا جذاب نخواهد بود و سنتان را بالا نشان خواهد داد. بهترین گزینه برای ترکیب رنگ کرم، سفید است.

مشکی از بهترین رنگ هایی است که همه باید داشته باشند اما ترکیب آن با رنگ سبز استایل خوبی به شما نخواهد داد. اگر طرفدار رنگ سبز هستید آن را با سفید بپوشید و اگر میخواهید سنتان بالا نرود از لباس مشکی استفاده نکنید.

آبی روشن از رنگ هایی است که با هر رنگ پوستی سازگاری دارد و بهترین ترکیب رنگش در استایل سفید و خردلی است تا جوان تر بنظر بیایید.

رنگ قرمز که در هر فصلی طرفدار دارد با جین آبی استایل شما را شیک و عالی میکند.البته باید متناسب با رنگ پوست رنگ قرمز مورد نظر را انتخاب کنید.

  1. پوست زیتونی یا تیره: اگر رنگ پوست شما زیتونی است یا برنزه هستید بهتر است سراغ رنگ مرجانی بروید که رنگ امسال هم هست. رنگ‌هایی مثل مرجانی، شامل ترکیبی از قرمز و نارنجی هستند و دقیقا همین ترکیب است که به پوست برنزه یا زیتونی می‌آید.
  2. پوست روشن و سفید: خانم‌هایی با رنگ پوست روشن بهتر است سراغ تناژهایی از قرمز بروند که در آن رد رنگ صورتی یا سرخابی دیده شود. قرمز یاقوتی یکی از این رنگ‌هاست که به پوست این افراد می‌آید.
  3. پوست خنثی یا متوسط: چنانچه رنگ پوستتان نه روشن است و نه تیره، در دسته افراد با رنگ پوست متوسط قرار می‌گیرید و می‌توانید از تمام تناژهای رنگ قرمز استفاده کنید، مسئله این است که خودتان در کدام تناژ احساس زیبایی بیشتر کنید.

یکی از رنگ هایی که باعث می شود شما سن بالاتر و خانومانه دیده شوید انتخاب رنگی زرشکی یا قهوه های مایل به زرشکی است. پس اگر می خواهید استایلی شاداب و جوانانه داشته باشید بهتر است اصلا به سراغ این رنگ ها نروید.

یکی از رنگ هایی که باعث می شود استایل شما خانومانه شود و خودتان مانند معلم های مسن مدرسه دیده شوید رنگ سرمه ای است.

چه رنگ هایی شما را جوان تر نشان میدهد؟

زرد

زرد از جمله رنگ های روشن و زنده و بسیار چشم نواز است که می توانید برای اینکه سنتان کمتر بنظر برسد از آن استفاده کنید.

آبی روشن

یکی از رنگ های ملایم و در عین حال درخشان که می تواند سن شما را کمتر نشان دهد رنگ آبی روشن است که با انواع رنگ پوست نیز سازگاری دارد.

فیروزه ای

رنگ فیروزه ای هم با طیف آبی و هم با طیف سبز وجود دارد که هردو در جوان نشان دادن افراد موثرند و با پوشیدن آنها سن شما کمتر از چیزی که هستید بنظر می رسد.

ارغوانی

یکی از رنگ هایی که می تواند ما را جوانتر از چیزی که هستیم نشان دهد رنگ ارغوانی است و برای موقعیت های مختلف قابل استفاده می باشد.